Licitatie Publica - Servicii de supraveghere a lucrarilor
Anunt de participare numarul 105930/14.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL SINGEORZ-BAI (PRIMARIA ORASULUI SINGEORZ-BAI)
Adresa postala: SINGEORZ-BAI, str.Izvoarelor nr.2, jud. B-N, Localitatea: Sangeorz-Bai, Cod postal: 425300, Romania, Punct(e) de contact: VICTORAS POPA, Tel. 0263370872, Email: [email protected], Fax: 0263370749, Adresa internet (URL): -, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de supraveghere a lucrarilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Turda (Baile Turda) si orasul Singeorz-Bai
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor de supraveghere a executiei tehnice pentru lucrarile de investitie din cadrul proiectului ?LUCRARI DE REABILITARE SI MODERNIZARE STRAZI IN MUNICIPIUL TURDA SI ORASUL SINGEORZ-BAI ?
, din punct de vedere al parametrilor timp, cost, calitate si siguranta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asigurarea serviciilor de supraveghere a executiei tehnice pentru lucrarile de investitie din cadrul proiectului ?LUCRARI DE REABILITARE SI MODERNIZARE STRAZI IN MUNICIPIUL TURDA SI ORASUL SINGEORZ-BAI ?
, din punct de vedere al parametrilor timp, cost, calitate si siguranta.
Valoarea estimata fara TVA: 902, 818RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 15.000 lei ; garantia de buna executie, in procent de 10% din valoarea contractului, exclusiv T.V.A..
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR-Axa 5; DMI 5.2 si fonduri de la bugetele locale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea ? formular 12A
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 -formularul 12B
3.Certificate privind plata impozitelor si taxelor de stat si locale
4.Certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial
5.Pentru persoane fizice: Autorizatie de functionare / altele echivalente, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului
6. Dirigintele de santier trebuie sa faca dovada ca este autorizat conform Procedurii de autorizare a Dirigintilor de santier stabilita prin Ordinul ISC nr. 595/2007
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii generale
-bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente, insotit de contul de profit si pierdere la data de 31.12.2007 si 31.12.2008, 31.12.2009 ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Media cifrelor de afaceri globale sa fie de min. 1.600.000 lei pe ultimii 3 ani.- Ofertantul, prin prezentarea bilantului contabil, trebuie sa ateste faptul ca firma nu ainregistrat pierderi la datele mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se vaprezenta o declaratie referitoare la efectivelemedii anuale ale personalului angajat si ale cadrelorde conducere pe ultimii 3 ani2.Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii-3.Experienta similara
4.Declaratie privind utilajele, dotarile specifice
5.Prezentarea unei liste a contractelor, angajamentelor aflate in derulare in momentul deschiderii ofertelor, cu precizarea valorilor, termenelor de finalizare si a beneficiarilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Personal minim pe fiecare locatie : a)Diriginte de santier, coordonatorul echipei, inginerresponsabil cu lucrarile de drumuri, cerinta - specializare constructii de drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu etc. cu autorizatie de la ISC pentru dirigentie de santier in domeniul 3.2. drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu, avand autorizatie valabila la data ofertarii; cel putin 10 ani experienta profesionala in specialitate.b)Diriginte de santier , inginer sau subinginer, atestatdomeniul 1.1? produse/ materiale, pentru constructii, experienta profesionala generala minim 5 ani.c) Topograf autorizat cu cel putin 5 ani experienta profesionala generala.d) Inginer de cantitati cerinta - specializare constructii de drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu etc., cu cel putin 8 ani experienta generala.?Declaratie de exclusivitate si disponibilitate pentru coordonatorul propus - formular B2- CV-urile membrilor echipei propuse completate in format European-Studiile si experienta profesionala ale personalului trebuie sa corespunda cerintelor Caietului de sarcini.-Copiidupa diploma/ diplome mentionata/ mentionate in CV-uri, certificate de atestare cu valabilitate, autorizatii ISC valabile la data ofertarii.-Declaratie privind lista principalelor servicii? , din care sa rezultefinalizarea unui contract similar sau cel mult doua contracte deservicii de supraveghere a lucrarilor (dirigentie de santier) in ultimii 3 ani, care au avut ca obiecturmarirea de lucrari in domeniul 3.2. drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu, cu o valoare cumulata de minim 900.000leicalculatoare, imprimante, copiatoare, Autocad , autoturisme.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9570/02.08.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2010 12:00
Locul: Primaria oras Singeorz-Bai, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei, imputernicitii ofertantilor, reprezentanti UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Programul Operational Regional ? Axa prioritara 5 ? Dezvoltarea durabila si promovarea turismului - Domeniul Major de Interventie 5.2. Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterea calitatii serviciilor turistice?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: stradaStavropoleos, nr 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel. 021/ 3104641, Email: [email protected], Fax: 021/ 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: ClujNapoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel. 0264 593865, Fax: 02640592322
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria oras Singeorz-Bai, compartiment Achizitii Publice
Adresa postala: str. Izvoarelor nr. 2, Localitatea: Singeorz-Bai, Cod postal: 425300, Romania, Tel. 0263 370 872, Email: [email protected], Fax: 0263 370 749
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2010 11:22