Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii de drumuri pe 6 strazi din sectorul 1(Fabrica de Caramida, Andrei Saguna, Miercani-tronson, Durau -tronson, Episcop Vulcan-tronson, Betonierei)


Anunt de participare numarul 19187/14.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 1 (Primaria Sectorului1 Bucuresti)
Adresa postala: Banu Manta 9 Sect. 1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011224, Romania, Punct(e) de contact: Directia Investitii, Tel.0213191011, 0213191013/249, In atentia: Daniela Balaceanu, Email: [email protected], Fax: 0213191011, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii de drumuri pe 6 strazi din sectorul 1(Fabrica de Caramida, Andrei Saguna, Miercani-tronson, Durau -tronson, Episcop Vulcan-tronson, Betonierei)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Bucuresti - sectorul 1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Supravegherea lucrarilor de modernizare a sistemului rutier de catre diriginti de specialitate, in conformitate cu prevederile legale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74262000-3 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii de drumuri de interes local
Valoarea estimata fara TVA: 45, 912EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 1497 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare a contractului: bugetul local al sectorului 1. Modalitati de plata: virament in cont deschis la Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in prev art. 181 din OUG 34/2006, certificat de inregistrare fiscala, certificate de atestare fiscala emise de organele fiscale competente, valabile la data deschiderii ofertelor, certificat constatator emis de oficiul teritorial al Registrului Comertului; fiecare diriginte de santier sa aiba autorizatie emisa de Inspectoratul de Stat in Constructii in domeniile "Produse pentru constructii" si "Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu - de interes local", valabila cel putin pana la 31.12.2007
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2006, vizat si inregistrat la organele competente; cifra medie de afaceri pentru anii 2004, 2005 si 2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Princ.serv.similare prestate in ultimii 3 ani (valori, perioade de prestare, numele dir de santier implic in realiz contr, beneficiari, recomandari);contr in derul la data desch of;certif sist de mamag al calit;inf priv pers direct implicat in realiz contractului - dirig de santier (CV, copii dupa cartile de munca); inf privind dotarile tehnice (calculatoare, fax, acces internet)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minimum 3 recomandari de la 3 beneficiari diferiti; certificat ISO 9001:2001 privind certificarea sistemului de calitate pentru activitatea de supraveghere a lucrarilor de constructii (dirigentie de santier); minimum un calculator si acces internet
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Legea nr. 10/1995, privind calitatea lucrarilor de constructii, cu modificarile ulterioare; Ordinul 257/2005 privind Procedura de autorizare a dirigintilor de santier emis de Inspectoratul de Stat in Constructii si publicat in MOf Prtea I, nr. 1058/26.11.2005
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Direct la Casieria Primariei Sectorului 1
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2007 12:00
Locul: Sediul Primariei sectorului 1 - Directia Investitii (Mezanin, camera M03)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprez imputerniciti ai op economici care au depus oferta in termenele stabilite; reprez imputerniciti ai autorit de control in domeniul achiz publice, conf. prev legale
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr. 5, sectorul 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213191674, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depune la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in termen de 10 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator a actului invocat ca nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sectorului1 Bucuresti- Serviciul Legislatie, Avizare Contracte
Adresa postala: Bd. Banul Manta nr. 9, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011224, Romania, Tel.0213191013/251, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2007 18:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer