Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier pentru obiectivele din cadrul Programului National de Dezvoltare a Infrastructurii


Anunt de participare numarul 135286/09.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Investitii, Tel. +40 234541646, In atentia: ec. Octavian Diaconu, Email: [email protected], Fax: +40 234510050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Gospodarirea Apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier pentru obiectivele din cadrul Programului National de Dezvoltare a Infrastructurii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Obiectivele de investitii sunt amplasate pe raza judetelor Bacau, Suceava si Vrancea.
Codul NUTS: RO2 - Macroregiunea doi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier pentru obiectivele din cadrul Programului National de Dezvoltare a Infrastructurii: - ?Amenajarea bratului stang si a pragului de fund, pe paraul Sucevita, in zona localitatii Marginea, judetul Suceava-etapa II?;
- ?Amenajare si consolidare maluri parau Trebes, comuna Margineni, judetul Bacau?;
- ?Amenajare rau Tazlau si afluenti, judetul Bacau?;
- ?Suprainaltarea digurilor pe raul Ramnicu Sarat pe sectorul Slobozia-Botesti-Maicanesti, judetul Vrancea?;
- ?Punerea in siguranta a acumularii Poiana Uzului, judetul Bacau? ;
- ?Amenajare rau Milcov pe sectorul aval Golesti-confluenta cu raul Putna, judet Vrancea?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier pentru obiectivele din cadrul Programului National de Dezvoltare a Infrastructurii: - ?Amenajarea bratului stang si a pragului de fund, pe paraul Sucevita, in zona localitatii Marginea, judetul Suceava-etapa II?;
- ?Amenajare si consolidare maluri parau Trebes, comuna Margineni, judetul Bacau?;
- ?Amenajare rau Tazlau si afluenti, judetul Bacau?;
- ?Suprainaltarea digurilor pe raul Ramnicu Sarat pe sectorul Slobozia-Botesti-Maicanesti, judetul Vrancea?;
- ?Punerea in siguranta a acumularii Poiana Uzului, judetul Bacau? ;
- ?Amenajare rau Milcov pe sectorul aval Golesti-confluenta cu raul Putna, judet Vrancea?
Valoarea estimata fara TVA: 1, 314, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare la licitatie este: Lotul I - 3.400, 00 lei; Lotul II - 1.200, 00 lei; Lotul III - 10.900, 00 lei; Lotul IV - 3.800, 00 lei; Lotul V - 4.600, 00 lei; Lotul IV - 2.200, 00 lei. Valabilitatea garantiei de participare: minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: ? scrisoare de garantie bancara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate mai-sus solicitate, sau ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantii de participare, deschis la Trezoreria Bacau, cod IBAN: RO45TREZ0615005XXX003761, CIF: RO18264854, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare se va face astfel: 1.In S.E.A.P. vor fi transmise in format electronic documentele ce fac dovada constituirii garantiei de participare; 2.In cazul instrumentelor de garantare emise de societati bancare sau de societati de asigurari acestea vor fi transmise in original la sediul autoritatii contractante insotite de scrisore de inaintare disponibila la sectiunea IV ? Formulare.IMPORTANT: Netransmiterea acestor documente in S.E.A.P. sau la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor, va conduce la respingerea ofertelor respective, conform art. 33, alin.(3), lit. b) din H.G. 925/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Operatorul economic va specifica pentru care lot/loturi a depus garantia de participare. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din valoarea (fara TVA) a fiecarui contract (se va incheia contract pentru fiecare lot). Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: ? garantia de buna executie se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H.G. nr.925/2006 se aplica in mod corespunzator. ? daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Avand in vedere calitatea juridica a autoritatii contractante, ofertantul va tine cont de prevederile HG.1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;3. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in luna anterioara celei in care se depun oferetele;4. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale in luna anterioara celei in care se depun oferetele;5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;6. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;7. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Director ? dr. ing. Emil VAMANUDirector Tehnic ? ing. Mihai TALPAUDirector Tehnic ? ing. Irina LUCAVETCHIDirector Economic ? ec. Camelia ARDELEANU
Sef Servicu Investitii - ing. Zenaida CRISTEA
Consiler juridic - c.j Elena ANDRIES/ c.j. Raluca POPA
Responsabil achizitii - ec. Octavian DIACONU Persoane juridice/fizice romane: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu anexele din caresa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic - copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Persoane juridice /fizice straine: 1.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional -copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.NOTA: 1.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
2.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
3.Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri realizata in ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 anitrebuie sa fie cel putin egala cu: Lotul 1:340.000, 00 lei; Lotul 2:125.000, 00 lei; Lotul 3:1.000.000, 00 lei; Lotul 4:380.000, 00 lei; Lotul 5:460.000, 00 lei; Lotul 6:220.000, 00 lei.
In cazul conversiei lei/euro se va utiliza cursul anual de schimb comunicat de BNR pentru anii vizati.
Bilanturile contabile, contul de profit si pierderi, toate anexele la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate la organele in drept. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cu serviciile similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
2.Demonstrarea experientei similareSe solicita ca in ultimii 3 ani, ofertantul sa fi prestat servicii similare (servicii de consultanta si urmarire tehnica) a executiei prin diriginti de santier pentrulucrari de constructii si amenajari hidrotehnicede valoare cel putin egala cu:
Lotul 1:170.000, 00lei (fara T.V.A.); Lotul 2:63.000, 00lei (fara T.V.A.); Lotul 3:540.000, 00 lei (fara T.V.A.); Lotul 4:190.000, 00 lei (fara T.V.A.);
Lotul 6:110.000, 00 lei (fara T.V.A.);
Se solicita pentru Lotul 5 ?Punerea in siguranta a acumularii Poiana Uzului, judetul Bacau? ca ofertantul sa fi prestat servicii similare (servicii de consultanta si urmarire tehnica) a executiei prin diriginti de santier pentrulucrari hidrotehnice de punere in siguranta baraje in valoare de cel putin230.000, 00 lei (fara T.V.A.);
3.CAPACITATEA PROFESIONALA - Informatii si cerinte privind personalul de conducere si a personalului tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
Se solicita urmatorul personal cheie:
1. diriginte de santier o persoana cu studii superioare de specialitate autorizata de Inspectoratul de Stat in Constructii pentru domeniul ?Lucrari Hidrotehnicecategoria de importanta ?B? conform prevederilor Legii 10/1995 privind calitatea in constructii;
2. inginer topograf/geodez autorizat A.N.C.P.I. categoria B sau C.
NOTA: 1.Membrii personalului cheiepot fi angajati ai ofertantului sau persoana fizica/juridica a carui angajament de participare/contract de colaborare a fost obtinut de catre ofertant.
2. Cerinta personalul cheie solicitat se va aplica in cazul fiecarui lot, evidentiind membrii personalului cheie pentru fiecare lot pentru care se depune oferta.
4. CAPACITATEA PROFESIONALA -cerinte LOTUL 5 Se solicita urmatorul personal cheie:
1. dirigintele/dirigintii de santier nominalizat/nominalizati va/vorfi autorizat/autorizati pentru domneiul ?Lucrari Hidrotehnice? -categoria de importanta ?A?si ?Lucrari de constructii civile, industriale si agricole ?categ. de importanta B sau C.
2.2. inginer topograf/geodez autorizat A.N.C.P.I. categoria B sau C.
NOTA: 1.Membrii personalului cheiepot fi angajati ai ofertantului sau persoana fizica/juridica a carui angajament de participare/contract de colaborare a fost obtinut de catre ofertant.
5.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii-Se solicita , asigurarea (in dotare proprie, prin contracte, conventii de inchiriere ferme, sau orice forma de punere la disopozitie) cu echipamente tehnice pentru masuratori topografice, echipament informatic si de comunicare, mijloace de transport si alte dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii, in conformitate cu solicitarile formulate in Caietul de sarcini.
ISO 9001 sau al unui document echivalent pentru sistemul de management al calitatii, emis de un organism de certificare acreditat.
ISO 14001 sau al unui document echivalent pentru sistemul de management de mediu, emis de un organism de certificare acreditat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256^2 lit.a) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de Apa ?SIRET? - Comp. Juridic si Contencios
Adresa postala: Str. Cuza Voda nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel. +40 234541646, Fax: +40 234510050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2012 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer