Licitatie Publica - servicii de supraveghere a lucrarilor de executie
Anunt de participare numarul 69435/28.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL CULTURII SI CULTELOR
Adresa postala: SOS.KISELEFF NR.30 SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011347, Romania, Punct(e) de contact: Ermila Minda, Otilia Necseriu, Tel.021-2228479, Email: [email protected];[email protected], Fax: 021-2228479, Adresa internet (URL): www.cultura.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Unitatea de Management a Proiectului
Adresa postala: Sos. Kiseleff nr. 30 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011347, Romania, Tel.021-2228479, Fax: 021-2228479, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Unitatea de Management a Proiectului
Adresa postala: Sos. Kiseleff nr. 30 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011347, Romania, Tel.021-2228479, Fax: 021-2228479, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Unitatea de Management a Proiectului
Adresa postala: Sos. Kiseleff nr. 30 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011347, Romania, Tel.021-2228479, Fax: 021-2228479
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de supraveghere a lucrarilor de executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Obiective cuprinse in Programul de reabilit a mon ist si de moderniz a instit culturale
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 31 luni
Valoarea estimata fara TVA: 431, 660EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de supraveghere a lucrarilor de rebilitare a manumentelor istorice si de modernizare a institutiilor publice de cultura din Romania
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de supraveghere a lucrarilor de rebilitare a manumentelor istorice si de modernizare a institutiilor publice de cultura din Romania
Valoarea estimata fara TVA: 431, 660EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
31 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nu
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite externe contractate si garantate de catre stat prin Acordurile de Imprumut din 12.12.2006 si 04.05.2007 incheiate intre Romania si B.D.C.E. precum si bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform prevederilor legale
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib., Decl.priv.neincadr.in preved.art.181, certificate de atestare fiscala valabile la data deschiderii ofertelor;Pers.jur.rom-Certific. constat. ORC, Pers.jur. str.-docum. edific.care doved.o forma de inreg. in conf.cu prev.din tara in care of este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiara la 31.12.2007 si 30.06.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certific de atest MCC-domeniul dirigentare lucrari, Autorizatie ISC, Lista princip servicii executate in ultimii 3 ani, Declaratie privind resp cond de munca, masurile de prot a mediului si de prot muncii, Lista subcontr
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.01.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2009 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2009 12:00
Locul: sediul Unitatii de Management a Proiectului, sos Kiseleff nr. 30, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta a actului autoritatii contractante, conform prevederilor OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea de Management a Proiectului
Adresa postala: Sos. Kiseleff nr. 30 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011347, Romania, Tel.021-2228479, Fax: 021-2228479
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2008 12:12