Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de supraveghere a lucrarilor (dirigentie de santier) pentru obiectivul Reabilitare traseu de drum judetean Baia Sprie (DN18) Cavnic (DJ184) Ocna Sugatag (DJ109F) Calinesti (DJ185) Barsana (DJ185)


Anunt de participare numarul 82725/23.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: SORIN PASCU, Tel.0262-214659, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0262-215597, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de supraveghere a lucrarilor (dirigentie de santier) pentru obiectivul Reabilitare traseu de drum judetean Baia Sprie (DN18) Cavnic (DJ184) Ocna Sugatag (DJ109F) Calinesti (DJ185) Barsana (DJ185)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Baia Sprie (DN18) Cavnic (DJ184) Ocna Sugatag (DJ109F) Calinesti (DJ185) Barsana (DJ185), jud. Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de supraveghere a lucrarilor (dirigentie de santier) pentru obiectivul Reabilitare traseu de drum judetean Baia Sprie (DN18) Cavnic (DJ184) Ocna Sugatag (DJ109F) Calinesti (DJ185) Barsana (DJ185) din partea Inginerului, asa cum este acesta definit la art.1.1.2.4 din Conditiile de Contract pentru Constructii (Red FIDIC).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop prestarea serviciilorde supraveghere tehnica (dirigentie de santier) din partea Inginerului pentru obiectivul Reabilitare traseu de drum judetean Baia Sprie (DN18) Cavnic (DJ184) Ocna Sugatag (DJ109F) Calinesti (DJ185) Barsana (DJ185) conform Anexei 1 la Contractul de prestari servicii.
Valoarea estimata fara TVA: 822, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 8500 RON. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri Europene 86, 5%- Bugetul de Stat Fondul National 11, 5%- Bugetul Local 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Cazierul fiscal;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri; Bilant contabil vizat de Administratia Financiara, insotit de contul de profit si pierderi la data de 31.12.2008, 31.12.2007, 31.12.2006;documente edificatoare din care sa rezulte capacitatea financiara pentru sustinerea serviciilor;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Valoarea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani (anul 2008, 2007, 2006) sa fie de minim 100.000 RON;Se vor prezenta documente (de exemplu: scrisori de confort emise de institutii bancare recunoscute in Romania) prin care ofertantul demonstreaza ca are acces sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii care sa poata fi folosite pntru indeplinirea obiectului contractului, linii de credite confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza executia contractului de serviciipentru o perioada de 6 luni, dar nu mai putin de 135.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind personalul tehnic de specialitate;Declaratie privind dotarile; Lista principalelor servicii in ultimii 3 ani;Lista privind exprienta similara;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Personal minim solicitat: - Inginer, inginer drumuri si poduri absolvent cu diploma de licenta in domeniul respectiv, autorizat ISC, cu cel putin 8 ani experienta in derularea unor proiecte similare ca natura, marime si complexitate, dovedind implicarea in derularea a cel putin 1 contract similar;
- Asistent Inginer, inginer drumuri si poduri absolvent cu diploma de licenta in domeniul respectiv, autorizat ISC, avand cel putin 5 ani experienta in domeniu;Pentru buna desfasurare a contractului de servicii, ofertantul trebuie sa faca dovada existentei urmatoarelor dotari: autoturism de teren, autoturism de oras, 2 laptop-uri cuconexiune INTERNET, 2 telefoane mobile.Lista va cuprinde cel putin 1 contract de servicii similare (dirigentie de santier pentru contracte de lucrari Red FIDIC) cu o valoare de minim400.000 RON sau 2 contracte de servicii similare cu o valoare minima cumulata de 600.000 RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2009 10:00
Locul: Consiliul judetean Maramures, camera 220
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007 2013, Axa prioritara 2 Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si localeDomeniul major de interventie 2.1 Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata on line prezentului anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 0213104641, Email: [email protected], Fax: + 4 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-504300, Email: [email protected], Fax: 0264-593866, Adresa internet (URL): www.curteadeapelcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Maramures, Biroul juridic, coordonare autoritati locale
Adresa postala: str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel.0262 215090, Email: [email protected], Fax: 0262 215597, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.07.2009 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer