Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de supraveghere a lucrarilor pentru proiectul "Reabilitarea si modernizarea infrastructurii de drumuri in statiunea balneara Amara"


Anunt de participare numarul 81213/01.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Amara
Adresa postala: Primaria orasului Amara, str. Tudor Vladimirescu, nr. 101, Localitatea: Amara, Cod postal: 927020, Romania, Punct(e) de contact: Moraru Victor, Tel.0243/266.102, In atentia: Andrei Ramona, Email: [email protected], Fax: 0243/266.102, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de supraveghere a lucrarilor pentru proiectul "Reabilitarea si modernizarea infrastructurii de drumuri in statiunea balneara Amara"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Orasul Amara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile de supraveghere a lucrarilor se refera la dirigentia de santier pentru lucrarile de constructie drumuri interes local, tehnico edilitare de canalizare pluviala si respectiv instalatii electrice conexe.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia serviciilor de supraveghere a lucrarilor pentru proiecul POR 2007-2013 "Reabilitarea si modernizarea infrastructurii de drumuri in statiunea balneara Amara"
Valoarea estimata fara TVA: 621, 049.16RON
II.2.2) Optiuni
Da
Daca se va prelungi executia lucrarilor, implicit se va prelungi durata contractului de servicii.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare :12.000 lei constituita prin scrisoare de garantie bancara;garantia de buna executie a contractului de servicii in valoare de 10 % din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007 2013, Axa prioritara 2. Domeniul major de interventie 2.1. - Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, OUG nr. 34/2006
-Certificate valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata, pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
-Pentru persoanele juridice romane : Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata notarial) din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea
-Pentru persoanele juridice straine : Se vor atasa copii dupa original, sitraducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Ofertantii vor face dovada unor contracte de munca /colaborare cu persoane autorizate Diriginte de santier sau autorizatii echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de Informatii generale;
-Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi, anexe) pe anii 2006, 2007 si 2008, inregistrate la administratia financiara.
-Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008) sa fie: minim 1.800.000 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul a 441.546Euro (pentru persoanele juridice straine)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat, in ultimii trei ani, minim trei contracte de prestari servicii de supraveghere alucrarilor de constructie drumuri, a caror valoare totala cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului ;
-Obligatii contractuale similare in desfasurare;
-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
-Copie dupa contractele, procesele-verbale de receptie si referinte de la beneficiari (original sau copie) pentru fiecare contract inscris in declaratia privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani;
-Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management alcalitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru gama de servicii solicitate;
-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului)
-Declaratiei privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere si asigurarea personalului de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii. Implicarea in proiect a patru experti cheie: coordonator echipa supraveghere; diriginte de santier lucrari de drumuri ; diriginte de santier lucrari tehnico edilitare de alimentare cu apa si canalizare; diriginte de santier instalatii electrice
-C.V.-urile pentru personalul de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii;
-Declaratie de exclusivitate si disponibilitate;
Copia legalizata adocumentului emis de organismul abilitat, ce atesta autorizarea executarii serviciului de dirigentie de santier;
-Minim 2 referinte (original sau copie) de la beneficiari pentru fiecare expert cheie in parte;
-Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;
-Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora;
-Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
propunerea financiara
60%
Descriere:
2.
propunerea tehnica
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2009 11:00
Locul: sediul Primariei orasului Amara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare; reprezentanti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 2013, Axa prioritara 2. - Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale, Domeniul major de interventie 2.1. - "Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene si strazi urbane - inclusiv constructia/ reabilitarea soselelor de centura"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Ialomita
Adresa postala: strada Tudor Vladimirescu, nr. 101, Localitatea: Amara, Cod postal: 927020, Romania, Tel.0243266102, Email: [email protected], Fax: 0243266102, Adresa internet (URL): www.primaria-amara.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Primariei orasului Amara
Adresa postala: B-dul Cosminului nr. 12, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920064, Romania, Tel.0243 236952, Email: [email protected], Fax: 0243 232266
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2009 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer