Licitatie Publica - Servicii de supraveghere a lucrarilor Reabilitare sistem rutier pe DJ 124
Anunt de participare numarul 108049/17.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL HARGHITA
Adresa postala: Piata Libertatii Nr. 5, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul achizitii publice, Tel. 0266-207720, Email: [email protected], Fax: 0266-207725, Adresa internet (URL): www.judetulharghita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de supraveghere a lucrarilor Reabilitare sistem rutier pe DJ 124
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetul Harghita, drumul judetean DJ 124
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de supraveghere a lucrarilor (diriginte de santier) pentru lucrarea Reabilitare sistem rutier pe DJ 124, km 10+000 ? 13+000
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de asistenta tehnica a dirigintelui de santier in supravegherea lucrarilor pentru Reabilitare DJ 124, km 10+000 ? 13+000.
Valoarea totala pentru executarea lucrarii este 3.197.413 lei fara TVA, din care valoarea pentru anul 2010 este de 737.903, 22 lei fara TVA.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul procedurii (temei legal: art. 122 lit. j) din OUG nr. 34/2006
Valoarea estimata fara TVA: 31, 974.13RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 600 lei, garantia de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Harghita
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completarea Formularului nr. 1, Declaratie privind eligibilitatea;Formularului 2, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;Formularului nr. 3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.Se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (valabil la data deschiderii ofertelor), in original sau copie legalizata.Cerinta minima de calificare: Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului ? activitati de supervizare a lucrarilor de drumuri, servicii de consultanta in domeniul lucrarilor de drumuri.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completarea Formularului nr. 4 Informatii generale - cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completarea Formularului nr. 5, Declaratie privind lista principalelor servicii de consultanta, expertiza si supraveghere in domeniul lucrarilor de drumuri in ultimii 3 ani (anii 2007-2009).
Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei a cel putin un contract de supraveghere a lucrarilor pe drumuri judetene cu o valoare a contractului egala sau mai mare decat cea ofertata, prestate in ultimii 3 ani.
- prezentarea cel putin a unei recomandari din partea unui beneficiar sau a unui document constatator privind indeplinirea contractului, eliberat de o autoritate contractanta, pentru lucrari similare ca valoare si complexitate, respectiv procesul verbal de receptie.
Formularul nr. 6 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal atestat sau are incheiate contracte valabile cu persoane atestate.
Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei a 1 (unu) diriginte de atestat I.S.C. pentru dirigentie de santier in domeniul drumuri si poduri avand autorizatie valabila la data ofertarii. Dirigintele de santier trebuie sa fie absolvent al unei facultati de constructii drumuri si poduri.
Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei unui topograf autorizat.
Topograful trebuie sa fie absolvent al unei facultati de profil.
Se solicita CV-uri, copii dupa diplome de studii si certificate de atestare profesionala.
Ofertantul trebuie sa poata asigura inlocuirea oricarui specialist
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Existenta unui laborator atestat gr. II, pentru verificarea calitatii mixturilor si materialelor folosite sau contract cu un laborator atestat gr. II. - Dotare cu logistica: Pe intreaga perioada a contractului, prestatorul va fi raspunzator pentru efectuarea tuturor aranjamentelor necesare in vederea desfasurarii unei activitati normale si care sa asigure indeplinirea tuturor obligatiilor contractuale, cum ar fi : - asigurarea cazarii pentru propria echipa, daca este cazul; - organizarea transportului pentru propria echipa; - acoperirea oricarui cost pentru multiplicareaadocumentelor tiparite si multiplicarea rapoartelor. In timpul executiei lucrarilor si in perioada de garantie, prestatorul trebuie sa asigure si sa intretina birourile, mijloacele de transport si tot echipamentul necesar pentru buna functionare a serviciilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6362
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2010 13:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Harghita, camera 326
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pe baza de imputernicire si act de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala: str. Szasz Endre, nr. 6, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530114, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
, Localitatea: , Cod postal: , Romania, Tel., Fax: , Adresa internet (URL):
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia administratie publica locala
Adresa postala: P-ta Libertatii nr.5, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Tel. 0266-207700, Fax: 0266-207725, Adresa internet (URL): www.judetulharghita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2010 10:31