Licitatie Publica - SERVICII DE SUPRAVEGHERE A SANTIERULUI - D.S. NEAMT
Anunt de participare numarul 140047/30.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Nemt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. +4 0233211696, In atentia: dr. ing. Dana Isciuc, Email: [email protected], Fax: +4 0233212736
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Nemt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. +4 0233211696, In atentia: dr. ing. Dana Isciuc, Email: [email protected], Fax: +4 0233212736
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Nemt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. +4 0233211696, In atentia: dr. ing. Dana Isciuc, Email: [email protected], Fax: +4 0233212736
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE SUPRAVEGHERE A SANTIERULUI - D.S. NEAMT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sediul Ocolului Silvic Tarcau si Cabana Gosman - Ocolul Silvic Brates.
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de dirigentie de santier, conform descrierii din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71521000-6 - Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de dirigentie de santier, conform listelor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 55, 052 si 66, 063RON
II.2.2) Optiuni
Da
Sunt aplicabile prev. art 122, lit. j din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie ale Directiei Silvice Neamt.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.?Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea? - se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati, terti sustinatori, daca este cazul;b.?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006? - se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati; daca este cazul, tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006;c.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? ofera informatii despre situatia personal a ofertantilor, ofertantilor asociati. Operatorii economici vor prezenta certificate fiscale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
d.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de catre primaria locala? ofera informatii despre situatia personal a ofertantilor, ofertantilor asociati. Operatorii economici vor prezenta certificate fiscale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
e.?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?? pentru respectarea Ord. ANRMAP 314/2010;
f.?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? - ofera informatii legate de depunerea de catre ofertanti a ofertei in nume propriu sau ca asociat in cadrul unei asociatii sau ca subcontractant;
g.?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 (evitarea conflictului de interese)? ? se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Doru Gherghel ? director, ing. Mircia Gorghiu ? director tehnic, ec. Radu Matrescu ? director economic, ec. Doina Pana ? compartiment financiar-contabilitate, ec. Magda Mihalache ? compartiment financiar-contabilitate, ing. Viorel Bota ? compartiment investitii, jr. Camelia Romaniuc ? compartiment juridic, jr. Iulian Chindea ? compartiment juridic, dr. ing. Dana Isciuc - responsabil achizitii.Prezentarea acestui formular se face pentru evitarea conflictului de interese si respingerea ofertelor care se afla in situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. 34/2006; a.Persoane juridice / fizice romane- Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului ? ofera informatii in ceea ce priveste domeniul de activitate al ofertantului. Certificatul constator trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor, adica sa fie eliberat cu maxim 30 zile inaintela data depunerii ofertelor;
b.Persoane juridice / fizice straine ? orice document edificator din acest punct de vedere care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, conform prevederilor art. 182 din OUG 34/2006 ? ofera ofera informatii despre situatia personala a ofertantilor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Nivelul cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 110.000 lei fara T.V.A.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Completare si prezentare formular ?Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani?, care va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
b.Dovada ca a prestat in ultimii trei ani servicii ce fac obiectul prezentei proceduri in valoare de minim 55.000 lei fara T.V.A.. Cerinta poate fi realizata din cumulul a minim unul, maxim doua contracte de prestare servicii similare. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor documente/contracte/procese-verbale de receptie, etc. emise esau semnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar.
In situatia in care un operator economic participa la procedura in calitate de ofertant in nume propriu sau membru al unei asociatii si depune ca experienta similara un contract de servicii incheiat in urma unei proceduri la care a participat ca asociat in cadrul unei asociatii, se considera dovada experientei similare numai valoarea, fara T.V.A., indeplinita efectiv de catre ofertantul sau operatorul membru al asociatiei.
c.Completare si prezentare formular ?Declaratie referitoare la efectivele medii ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani? care va contine informatii privind personalul angajat si al cadrelor de conducere.
d.Pentru personalul de specialitate desemnat a efectua serviciul pe obiectivele licitate, se va prezenta CV-ul acestuia si se vor anexa la acesta copii conforme cu originalul dupa atestate, autorizatii care ii dau dreptul ofertantului sa presteze serviciul solicitat prin documente.
e.Completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? - solicitat numai in cazul subcontractarii.
f.Completarea si prezentarea formularului ?Acord de asociere? - solicitat numai in cazul asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt ele solicitate. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie, inclusiv valori (cf. art. 11, alin. (4) din H.G. 925/2006).Ofertantul care uzeaza de dreptul prevazut mai sus are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, termen care nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare (cf. art. 11, alin. (5) din H.G. 925/2006).In cazul ofertelor care sunt clasate pe primul loc si au acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita acestor ofertanti clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de documente care contin noi preturi. In acest caz, noile preturi nu le pot depasi pe cele vechi.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a contracta servicii suplimentare/aditionale/similare de la ofertantul castigator, in limita a maxim 20% din valoare, cf. art. 122 lit. j din OUG 34/2006.Valoarea minima a intervalului prezentt la cap. II.2.1 este valoarea estimata, functie de care se vor elabora si evalua ofertele iar valoarea maxima este valoarea estimata globala, cuprinde si eventuale suplimentari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006, alin. (1), lit. b), respectiv 5 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, jud. Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. +4 0233211696, Email: [email protected], Fax: +4 0233212736
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2012 10:17