Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de supraveghere a santierului (dirigentie de santier) pentru proiectul intitulat ?Amenajare Club Nautic si de Agrement ?Plaja Olt?- Municipiul Slatina?


Anunt de participare numarul 133769/09.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slatina
Adresa postala: Slatina, strada mihail Kogalnicenu nr.1, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230080, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MOANTA, Tel. +40 249439377/ +40 249407002, Email: [email protected], Fax: +40 249431708/ +40 249439336, Adresa internet (URL): www.primariaslatina.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de supraveghere a santierului (dirigentie de santier)pentru proiectul intitulat ?Amenajare Club Nautic si de Agrement ?Plaja Olt?- Municipiul Slatina?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Slatina
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de supraveghere a santierului (dirigentie de santier)pentru proiectul intitulat ?Amenajare Club Nautic si de Agrement ?Plaja Olt?- Municipiul Slatina?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul acestui contract consta in prestarea serviciilor de asistenta tehnica a dirigintelui de santier in supravegherea lucrarilor ce se executa conform proiectului intitulat ?Amenajare Club Nautic si de Agrement ?Plaja Olt?-Municipiul Slatina?.
Valoarea estimata fara TVA: 544, 458.86RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 10.800, 00 lei si se va constitui prin virament bancar, instrument de garantare, ordin de plata sau depunere la casieria unitatii a sumei in numerar. Garantia de participare se va constitui numai in lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune garantia de participare este RO41TREZ5065006XXX000249, deschis la Trezoreria municipiului Slatina. In temeiul prevederilor art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. nr. 925/2006, actualizata in cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Cuantumul garantiei de participare este 10.800, 00 lei si se va constitui prin virament bancar, instrument de garantare, ordin de plata sau depunere la casieria unitatii a sumei in numerar. Garantia de participare se va constitui numai in lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune garantia de participare este RO41TREZ5065006XXX000249, deschis la Trezoreria municipiului Slatina. In temeiul prevederilor art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. nr. 925/2006, actualizata in cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea totala a contractului de servicii exclusiv TVA. Modul de constituire a garantie de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa alegandu-se din: Orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari sau Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale. In acest caz ofertantul are obligatia de a deschide la Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune ofertantul in contul astfel deschis va fi de 1% din pretul contractului.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Co-finantarea contractului se face conform POR 2007-2013, Axa prioritara 5, Domeniul de Interventie 5.2.- FEDR :50 %- Buget Local: 50%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii.
Oferantul va prezenta:
- Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul;
- Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1) si d), daca este cazul)
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (care va fi prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele:
- Darius Bogdan Valcov ? primar;
- Minel Florin PRINA ? administrator Public;
- Ana Anghel ? Viceprimar;
- Dan Balasescu ? Viceprimar
- Mierlesteanu Floarea - Responsabil tehnic
- Barbu Florin - Responsabil financiar
- Moanta Daniela - Responsabil achizitii
- Barabas Ionut Samir ? Responsabil monitorizare
- Nicola Lorena ? Asistent Proiect
- Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale, pentru sediul principal si pentru punctele de lucru din municipiul Slatina (daca este cazul), care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
- Cazier fiscal al societatii/(certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/2003, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
- Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cazier judiciar al administratorului/administratorilor societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice romane
Operatorii economici vor prezentarea in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca Ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice romane:
Cerinta obligatorie: Autorizatii de functionare, certificate de atestare tehnico-profesionala, legitimatii valabile la data deschiderii ofertelor/alte documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru persoane juridice straine:
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilantului contabil la finele anului 2010 vizat si inregistrat de organele competente.
Declaratie privind cifra de afaceri globala sau cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului
Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani
Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au prestat in ultimii 3 ani servicii similare. Nivel minim:
Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 3 ani, a unei experiente similare (contracte de prestari servicii) de supraveghere a lucrarilor de constructii civile in valoare cumulata de minim 30000 lei fara TVA;
Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 3 ani, a unei experiente similare (contracte de prestari servicii) de supraveghere a lucrarilor de reabilitare/modernizare drumuri si trotuare in valoare cumulata de minim 30000 lei fara TVA;
Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 3 ani, a unei experiente similare (contracte de prestari servicii) de supraveghere a lucrarilor specifice de fundatii in valoare cumulata de minim 30000 lei fara TVA;
Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 3 ani, a unei experiente similare (contracte de prestari servicii) de supraveghere a lucrarilor de retele electrice in valoare de cumulata de minim 30.000 lei fara TVA;
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani
Declaratie de disponibilitate pentru personalul folosit la derularea contractului de servicii
Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului sau al carui angajament de participare a fost obtinut
Lista cuprinzand personalul desemnat pentru prestarea serviciilor pe obiecte de activitate.
Pentru asigurarea optima a managementului contractului operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca are la dispozitie, pe toata durata contractului, un personal de minim 4 (patru) specialisti, din care: ? minim un diriginte de santier atestat conform Ordinului 1496/2011 al ISC, pentru domeniul constructii civile
? minim un diriginte de santier atestat conform Ordinului 1496/2011 al ISC, pentru domeniul constructiilor hidrotehnice
? minim un diriginte de santier atestat conform Ordinului 1496/2011 al ISC, pentru domeniul constructiilor de instalatii electrice
? minim un diriginte de santier atestat conform Ordinului 1496/2011 al ISC, pentru domeniul constructiilor de drumuri si poduri
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
Ofertantul trebuie sa dispunade urmatoarea dotare minima:
- Minim un mijloc de transport care sa fiela dispozitia echipei propuse pentru realizarea contractului, in stare perfecta de functionare.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
Sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara: Punctajul pentru factorul de evaluare Pretul ofertat pentru prestarea serviciului ce fac obiectul contractuluise acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre Preturile ofertate pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul contractuluise acorda 75 de puncte;b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P= [pretul minim ofertat/ pretul ofertat (n)] x punctajul maxim alocat [75].
2.
Numarul de ore alocate prestarii serviciilor de dirigentie
25%
Descriere: Componenta tehnica: Punctajul pentru factorul de evaluare Numarul de ore alocate prestarii serviciilor de dirigentie se acorda astfel: a)Pentru cel mai mare numar de ore alocate Nore(max) prestarii serviciilor de santier se va acorda un punctaj maxim de 25 puncte;b)Pentru alt numar de ore Nore(n), mai mic decat Nore(max) prevazut la lit.a), unctajul se acorda astfel: Pore(n)=Nore(n)/Nore(max)xpunctaj maxim alocat. Prin Numarul de ore alocate prestarii serviciilor de dirigentie se intelege numarul de ore efectiv prestate in fiecare zi de prestatorul de servicii.5. Numarul minim de ore alocate serviciilor de dirigentie ce fac obiectul contractului sub care ofertele vor fi considerate neconforme: 2 ore/zi. Numarul maxim de ore alocate serviciilor de dirigentie ce fac obiectul contractului peste care ofertele nu vor fi punctate suplimentar: 8 ore/zi.Ofertantul va oferta Numarul minim de ore alocate serviciilor de dirigentie in ore/zi.
Punctaj maxim componenta tehnica: 25
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertate: pretul ofertei2. Invitatia de participare va fi transmisa pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile.3. Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.4. Durata unei runde: 1 zi.5. Informatiile la care vor avea acces ofertantii in cursul licitatiei electronice si care vor fi puse la dispozitie de Sistemul informatic sunt: a) Licitatia electronica poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit in runda precedenta: Dab) Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: Dac) Licitatia se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului: Nud) Ofertantii pot vedea punctajul si cea mai buna oferta pe fiecare criteriu: Nue) Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2012 10:00
Locul: Slatina, strada Mihail Kogalniceanu nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si verificatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul de servicii este finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 5 ? Dezvoltarea Durabila si Promovarea Turismului, Domeniul de Interventie 5.2 ? Crearea, Dezvoltarea, Modernizarea Infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterii calitatii serviciilor turistice.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta oferte alternative.Documentatia de atribuire se va descarca din sectiunea Documentatie si clarificari a invitatiei de participare publicat in SEAP.In cazul in carecomisia de evaluare a acordat acelasi punctaj pentru doua sau mai multe oferte, atunci autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret, pentru respectarea principiului eficientei utilizarii fondurilor. Daca si preturile ofertate sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoanele vatamate pot sesiza Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: strada Mihail Kogalniceanu, nr.1, Slatina, judetul Olt, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230080, Romania, Tel. +40 249407004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2012 07:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer