Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE SUPRAVEGHERE A TRAFICULUI RUTIER SI MASURARE A VITEZEI DE CIRCULATIE


Anunt de participare numarul 45852/10.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS SALISTE (PRIMARIA ORASULUI SALISTE)
Adresa postala: Primaria oras SALISTE, Loc.SALISTE, str.Steaza nr.9, jud.SIBIU, Localitatea: Saliste, Cod postal: 557225, Romania, Punct(e) de contact: TARCEA IOAN, Tel.0269/553512, 553572, Email: [email protected], Fax: 0269/553363, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE SUPRAVEGHERE A TRAFICULUI RUTIER SI MASURARE A VITEZEI DE CIRCULATIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Primaria Oras Saliste
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 75, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Nu se cunosc
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
: Servicii desupraveghere a traficului rutier si masurare a vitezei de circulatie a autovehiculelor si inregistrare a altor contraventii la regimul rutier, prin mijloace tehnice specifice omologate si verificate metrologic cu aprobare de model a BRML, servicii de prelucrare a datelor, tehnoredactare, imprimare, implicuire, asigurare hard, soft si consumabile, asigurarea comunicarii corespondentei cu proprietarii autovehiculelor si comunicarea proceselor verbale de constatare a contraventiilor incheiate de IPJ Sibiu cu confirmare de primire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74321100-6 - Servicii de monitorizare a traficului (Rev.1)
72310000-1-Servicii de procesare de date (Rev.1)
74321000-5-Servicii de control al traficului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
acord cadru pe o per de 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 75, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE BUNA EXECUTIE- 5 % DIN VALOAREA CONTRACTULUI, SE CONSTITUIECU SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA ANEXA LA CONTRACT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Individ.ca pers.juridica sau in asociere. Op. economici caruia i se atribuie acordul cadru trebuie sa-si legalizeze asocierea inaintea semnarii acestuia, si subcontractarea in caz ca exista.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie de eligibilitate completata pe propria rapundere de catre ofertant si subcontractanti(daca este cazul) in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea III-se solicita.2. Fisa de informatii generale completata de catre ofertant si subcontractanti (daca este cazul) in conformitate cu declaratia privind dotarile specifice (a se vedea sectiunea III)- Se solicita3. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat se solicita.4. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local. Se solicita.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul Contabil la data de 30.12.2007, in copie, fiecare fila
semnata si stampilata, daca este.- Balanta de verificare la data de 30.12.2007, semnata si stampilata, fisa de informatii financiare, In cazul persoanelor fizice autorizate sau asociatiilor familiare trebuie sa prezinte copie dupa declaratia de impunere pentru anul in curs de la organul financiar.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Documente care sa dovedeasca posesia mijloacelor tehnicenecesare supravegherii traficului rutier, constatarii vitezei de circulatie a autovehiculelor (facturi, contracte, declaratia producatorului, etc.), precum si a mijloacelor tehnice de prelucrare a datelor (hard, soft-uri), arhivare, implicuire. Se solicita.
2. Acte care sa dovedeasca omologarea (aprobarea de model) siverificarea metrologica eliberate de Biroul Roman de Metrologie Legala cu valabilitate pana la expirarea duratei acordului cadru de 4 ani. Se solicita.3.Documente cf cerintelor tehnice din caietul de sarcini, 4. Declaratie care contine dotarile tehnice necesare realizarii activitatii specifice. (Formularul 5 din sectiunea III). Se solicita5. Subcontractarea nu poate privi activitatea propriu-zisa de constatare a vitezei de circulatie a autovehiculelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
103
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Se achita la casieria Primariei Oras Saliste din str.Baii, oras Saliste, jud Sibiu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2008 10:00
Locul: Primaria Oras Saliste, str.Steaza, nr.9 jud.Sibiu - Sala de Sedinta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoleos, nr.6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Primaria Oras Saliste
Adresa postala: Saliste, str.Steaza, nr.9 jud.Sibiu, Localitatea: Saliste, Cod postal: 557225, Romania, Tel.0269/553512, Email: [email protected], Fax: 0269/553363, Adresa internet (URL): www.saliste-sibiu.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Oras Saliste
Adresa postala: Saliste, str.Steaza, nr.9 jud.Sibiu, Localitatea: Saliste, Cod postal: 557225, Romania, Tel.0269/553512, Email: [email protected], Fax: 0269/553363, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2008 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer