Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de supraveghere prevenire si control al bolilor la animale si al bolilor transmisibile de la animale la om,de protectia a animalelor si a mediului.


Anunt de participare numarul 66742/17.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
directia sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor
Adresa postala: str.Coasta Cimpului nr 29 Stefanesti-Arges, Localitatea: stefanesti, Cod postal: 117715, Romania, Punct(e) de contact: Eugenia Enache, Tel.0740073369, In atentia: dlui director ececutiv dr. Daniel Gelu Lupu, Email: [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: activitati sanitar-veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de supraveghere prevenire si control al bolilorla animalesi al bolilor transmisibile de la animale la om, de protectia a animalelor si a mediului.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: in circumscriptiile sanitare veterinare cpnform loturilor licitate
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii veterinare la cvsa ;Bradulet, Caldararu, Darmanesti.contractul este valabil pina la 31.12.2008 cu posibilitatea prelungirii lui prin act aditional pentru primele 4 luni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea contractului est in functie de nr.de aniale estimat in caietele de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 33, 140EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 09.12.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de particip pe loturi;lot1=1149 lei;lot 2=610 lei;lot3=692 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
subventii de stat si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
op.economici vor prezenta oferta individiala sau asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie eligibilitate formular 12A , declaratie de neincadrarea in art.181.din OUG 34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura formular 12C, certificate fiscale pentru bugetul local si bugetul de stat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa informatii generale -formular A;situatia economico-financiara pe anul 2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
diploma sau adeverinta de medic veterinar, atestatulde libera practica, declaratie pe propria raspundere ca are cunostinte de operare pe calculator
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
detinerea spatiului necesar pentru prestarea activitatii in circumscriptia respectiva
45%
Descriere:
2.
personal angajat
30%
Descriere:
3.
detinerea dotarilortehnice specifice
15%
Descriere:
4.
detinerea de mijloace de transport adecvate pt prestarea serviciilor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria unitatii sao op.in contul nr.RO66TREZ0465009XXX233 TREZORERIA PITESTI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2008 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele imputernicite prin delegatie semnata si stampilata
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
al 2-lea organism competent pentru caile de atac este Curtea-de Apel Pitesti str. Victoriei nr.22 cod postal 110016
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavreopoleus nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03008, Romania, Tel.021/314642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
precizari privind termenul (termenele)de exercitarea cailor de atac sunt prevazute de art.272/OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentu juridic din cadrul DSVSA Arges
Adresa postala: Calea Campulung nr.4, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 11047, Romania, Tel.0248/211199, Fax: 0248/212532
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2008 11:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer