Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de supraveghere, prevenire si control al bolilor la animale si de identificare a animalelor


Anunt de participare numarul 10962/20.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR ALBA
Adresa postala: str.Lalelelor, nr.7A, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510217, Romania, Punct(e) de contact: Ioana-Teodora Coman, Tel.0258-835915, In atentia: Compartimentului Achizitii si investitii, Email: [email protected], Fax: 0258-806235, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: activitate sanitara veterinara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de supraveghere, prevenire si control al bolilor la animale si de identificare a animalelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: Circumscriptia Sanitar Veterinara de Asistenta Mogos, Circumscriptia Sanitar Veterinara de Asistenta Bucium, Circumscriptia Sanitar Veterinara de Asistenta Salciua
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de supraveghere, prevenire si control al bolilor la animale si al bolilor transmisibile de la animale la om, de protectie a animalelor si a mediului, de identificare si inregistrare a animalelor si a miscarii acestora,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini si a Fisei de date achizitii din Documentatia pentru elaborarea ofertei.
Valoarea estimata fara TVA: 203, 770RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 350 pt. lotul nr.1 CSVA Mogos;350 pt. lotul nr.2 CSVA Bucium; 300 pt. lotul nr.3 CSVA Salciua. Garantia de buna executie: 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si din venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Durata contractului de achizitie publica: 6 luni, de la data incheierii contractului pana la data de 31.12.2007, cu posibilitatea prelungirii lui prin act aditional pentru primele 4 luni ale anului 2008, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. 3.Certificat fiscal si certificat de atestare fiscala. 4.Declaratie privind inexistenta starii de faliment. 5.Certificat constatator si de inregistrare emise de Oficiul Registrului Comertului. 6.Codul unic de inregistrare. 7.Autorizatie de functionare. 8.Documente edificatoare (traduse si legalizate) care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau apartenenta din punct de vedere profesional, in cazul persoanelor straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale - se va prezenta o descriere a activitatii societatii.
2.Rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an (bilant contabil).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fise de informatii privind experienta similara. 2.Lista a principalelor servicii sanitar-veterinare similare prestate in ultimul an. 3.Recomandari din partea altor beneficiari. 4.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate. 5.informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
medicilor veterinari cu libera practica
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr.inreg.Documentatie de atribuire 4547/16.04.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la caseria unitatii sau prin ordin de plata in contul RO04TREZ0025009XXX000197 deschis la Trezoreria Alba Iulia.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2007 13:00
Locul: sediul DSVSA Alba, str.Lalelelor, nr.7 A, Alba Iulia, jud.Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor vor putea asista la deschiderea ofertelor numai pe baza de delegatie sau imputernicire valabila, emisa de ofertant, semnata si stampilata.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 021 310.46.41, Email: [email protected]@cnsc.ro, Fax: (+40) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii si investitii
Adresa postala: str.Lalelelor, nr.7 A, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510217, Romania, Tel.(+40) 0258 835915, Email: [email protected], Fax: (+40) 0258 806235
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.04.2007 18:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer