Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de supraveghere si consultanta privind executia "Completarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti prin constructia sectorului cuprins intre DN 7 si DN 1A. - Obiect 7 ? Pasaj Mogosoaia inclusiv rampele aferente; bretelele de acces 7 si 8


Anunt de participare numarul 135292/05.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. +40 0213150126, Email: [email protected], Fax: +40 0213150126, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A. (CNADNR SA) ? Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: DRDP Bucuresti-Departament Achizitii, Tel. +40 213186704, In atentia: Monica Conciu Tuser-Sef Departament Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 213186691, Adresa internet (URL): htp//www.drdpb.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A. (CNADNR SA) ? Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: DRDP Bucuresti-Departament Achizitii, Tel. +40 213186704, In atentia: Monica Conciu Tuser-Sef Departament Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 213186691, Adresa internet (URL): htp//www.drdpb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de supraveghere si consultanta privind executia "Completarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti prin constructia sectorului cuprins intre DN 7 si DN 1A. - Obiect 7 ? Pasaj Mogosoaia inclusiv rampele aferente; bretelele de acces 7 si 8
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Centurii rutiere a municipiului Bucuresti prin constructia sectorului cuprins intre DN 7 si DN 1A. - Mogosoaia
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de supraveghere si consultanta privind executia "Completarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti prin constructia sectorului cuprins intre DN 7 si DN 1A. - Obiect 7 ? Pasaj Mogosoaia inclusiv rampele aferente; bretelele de acces 7 si 8
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de supraveghere si consultanta privind executia "Completarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti prin constructia sectorului cuprins intre DN 7 si DN 1A. - Obiect 7 ? Pasaj Mogosoaia inclusiv rampele aferente; bretelele de acces 7 si 8, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 693, 771.73 si 842, 437.1RON
II.2.2) Optiuni
Da
693771, 73=val ctr initial, 842437, 10 lei=val inclusiv serv simil posibil a fi atrib cf 122 j/OUG 34
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participarein cuantum de: 10.500 Lei;Note: 1. Garantia de participare va avea valabilitate minim 105 zile de la termenul limita stabilit pentru primirea ofertelor; Garantia de participare se poate constituiprin : - scrisoare de garantie de participare (Formularul nr.1) emisa in numele ofertantului de catre o societate bancara/societate de asigurari;
- virament bancar la BCR Unirea RO56 RNCB 0082 0441 8412 0001(RON);
- numerar la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si insotita de traducerea autorizata in limba romana.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.2.Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004; 3.Autoritatea va retine/restitui in conditiile art 278^1 din OUG 34/2006 din garantia de participare suma de 4.473, 77 lei. Garantie de buna executie :10% din valoarea de contract acceptata fara TVA, prin scrisoare emisa de o societate bancara/societate de asigurari si completata conform Formularului nr.2 sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, prestatorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1-Formularul nr.3 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt nominalizate in Formularul nr.3.
Cerinta 2-Formularul nr.4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010 ;
Cerinta 3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, ofertantul va prezenta Formularul nr.5;
Cerinta 4-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, ofertantul va prezenta Formularul nr.6, insotit de certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor la buget local si ANAF scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
Cerinta 5-Cazier judiciar sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara de origine a ofertantului in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, valabil la data limita prevazuta pentru deschiderea ofertelor. Ofertantul clasat pe locul I va prezenta, la cererea autoritatii, Cazierul judiciar, in original. Cerinta 1- Se va prezenta Formularul nr.7- Declaratie privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale;Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data limita prevazuta pentru deschiderea ofertelor. Certificatul constatator trebuie sa contina obiectul de activitate al operatorului economic, obiectul viitorului contract cu corespondent in codul CAEN. Ofertantul clasat pe locul I va prezenta, la cererea autoritatii, Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1-Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani in valoare minima de 1.300.000 lei;
Informatii suplimentare la Cerinta1
Cerinta 2-Bilanturile contabile din 2010, 2011 inregistrate la organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala poate fi dovedita prin sustine in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG 34/2006
Informatii privind asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
Informatii privind intreprinderile afiliate. Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.
Cerinta 1 - ofertantul a prestat in ultimii 3 ani 1 contract de servicii similare in valoare minima de 350.000 lei fara TVA, iar pentru contractul de executie a lucrarilor pentru care s-a asigurat supervizarea au fost aplicate conditiile de contract FIDIC Cartea Rosie/Galbena/ conditii similare FIDIC
Cerinta 2 - dovada ca are personal specializat in indeplinirea contractului. Personalul minim necesar pentru indeplinirea contractului:
1- Coordonator de proiect- Inginer constructor de drumuri si poduri; Licentiat al unei facultati de constructii; Participarea la cel putin un proiect similar; Experienta specifica: minim 3 ani experienta profesionala in supervizarea in pozitii similare , adica project manajer, director de proiect, inginer rezident, asistent al inginerului rezident sau sef de lucrare (supervizor)
2 -Inginer pentru asigurarea calitatii- absolvent studii superioare; Experienta de minim 3 ani in domeniul testarii lucrarilor si materialelor de constructii pentru drumuri si/ sau poduri.
3-Inginer cantitati ? Absolvent studii superioare inginer/ supervizor pentru cantitati sau echivalent; Experienta de minim 3 ani ca inspector de cantitati in supervizarea lucrarilor de poduri si pasaje
4-Inginer poduri ? Absolvent studii superioare inginer/ supervizor pentru cantitati sau echivalent;
5- Responsabil SSM ?atestat de MMFES (cf Lg 319/2006 si HG 1425/2006);
6 ? Alt personal de supraveghere (utilitati, solutionare reclamatii)
Cerinta 3 - dovada ca detine echipamente tehnice necesare indeplinirii contractului
Cerinta1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2012 10:00
Locul: Bucuresti , sect 6, bd iuliu Maniu 401A, parter, Departament Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentanti MFP-UCVAP, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, maxim 2 persoane
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. In conformitate cu prevederile art. 11 alin. 4 din H.G. nr. 925/2006 si OUG nr. 34/2006, pentru indeplinirea criteriilor de calificare din documentatia de atribuire ofertantul poate prezenta initial o declaratie. Formularul nr. 21- « Declaratie privind indeplinirea anumitor/tuturor cerintelor din documentatia de atribuire ».2. Autoritatea va retine/restitui in conditiile art 278^1 din OUG 34/2006 din garantia de participare suma de 4.473, 77 lei in situatia in care ofertantul depune contestatie iar, CNSC respinge contestatia ca nefondata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art 256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti -Departament Juridic
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel. +40 213186684, Email: [email protected], Fax: +40 213186704, Adresa internet (URL): htp: //www.drdpb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2012 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer