Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE SUPRAVEGHERE TEHNICA A LUCRARILOR PENTRU PROIECTELE: MODERNIZAREA DJ703I: MUSATESTI (DN 73 C) BRADULET BRADETU - POIENILE VALSANULUI;MODERNIZAREA DJ730: PODUL DAMBOVITEI (DN 73) DAMBOVICIOARA CIOCANU LIMITA JUD. BRASOV;


Anunt de participare numarul 96904/27.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL ARGES
Adresa postala: Piata Vasile Milea Nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110035, Romania, Punct(e) de contact: Sabina Elena Bocioaca, Tel.0248220075, Email: [email protected], Fax: 0248220137, Adresa internet (URL): www.cjarges.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE SUPRAVEGHERE TEHNICAA LUCRARILOR PENTRU PROIECTELE: MODERNIZAREA DJ703I: MUSATESTI (DN 73 C) BRADULET BRADETU - POIENILE VALSANULUI;MODERNIZAREA DJ730: PODUL DAMBOVITEI (DN 73) DAMBOVICIOARA CIOCANU LIMITA JUD. BRASOV;MODERNIZAREA DJ 734: VOINESTI (DN 73) LERESTI VOINA.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Consiliul Judetean Arges, Piata Vasile Milea, Nr.1, judetul Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de SERVICII DE SUPRAVEGHERE TEHNICAA LUCRARILOR PENTRU PROIECTELE: MODERNIZAREA DJ703I: MUSATESTI (DN 73 C) BRADULET BRADETU - POIENILE VALSANULUI;
MODERNIZAREA DJ730: PODUL DAMBOVITEI (DN 73) DAMBOVICIOARA CIOCANU LIMITA JUD. BRASOV;
MODERNIZAREA DJ 734: VOINESTI (DN 73) LERESTI VOINA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL I: Servicii de supravegere tehnica a executiei lucrarilor de constructii prin diriginte de santier pentru modernizarea DJ703I: Musatesti (DN 73 C) Bradulet Bradetu - Poienile Valsanului (Lot I= 80024 lei);
LOTUL II: Servicii de supravegere tehnica a executiei lucrarilor de constructii prin diriginte de santier pentru modernizarea DJ730: Podul Dambovitei (DN 73) Dambovicioara Ciocanu limita jud. Brasov (Lot II= 43756 lei);
LOTUL III: Servicii de supravegere tehnica a executiei lucrarilor de constructii prin diriginte de santier pentru modernizarea DJ 734: Voinesti (DN 73) Leresti Voina ( Lot III=512618.62 lei).
Valoarea estimata fara TVA: 636, 388.62RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participarea LotI=1200lei, LotII=650lei, LotIII=7500lei(fara TVA) la 1euro=4.0736 lei;;
-garantia de buna executie de 5% din pretul fiecarui contract ( fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-2% cofinantare din Bugetul Consiliului Judetean Arges-11, 5 % finantarenerambursabila din bugetulnational, -86, 5 % finantarenerambursabila din F.E.D.R
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
individual sau in asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (FORMULARUL 01);
- Istoricul litigiilor (FORMULAR 02);
- Prezentarea oricarui document considerat edificator;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 (FORMULAR 01);
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (FORMULAR 03);
- Fisa entitatii legale (FORMULAR 04);
- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, autorizatie de functionare / altele echivalente si Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare;
-
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea bilantului contabil sau extrase de bilant(2007, 2008, 2009);
-Fisa situatiei economico-financiare aofertantului (FORMULAR 05), in original;
-Declaratia pe propria raspundere privind
incadrarea in categoria IMM (FORMULAR 06.1 si
FORMULAR 06.2), original;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Efectivele medii anuale ale personalului angajat permanent de catre ofertant in domeniul de activitate al proiectului (individual sau asociere) pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009);
-Indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 3 ani a 3 contracte care au ca obiect principal supervizarea contractelor de lucrari Lot I: min 60000 lei, Lot II : min 32000 lei, Lot III : min 380000 lei;
-Resurse tehnice Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii FORMULAR 07;
-Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani (FORMULAR 08), in original;
-Lista contractelor de servicii prestate in ultimii 3 ani, (FORMULAR 09) original;
-Prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de autoritatea contractanta ori de catre clientul privat beneficiar;
-prezentarea uneirecomandari prezentate in original
-Prezentarea Listei personalului de specialitate raspunzator de executia prestarilor de servicii pentru fiecare Lot in parte si CV-urilor(FORMULAR 10);
- lista cu subcontractantii si specializarea aceastora (FORMULAR 11), in original;
- Declaratie privind faptul ca ofertantul a tinut cont, in elaborarea ofertei, de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii (FORMULAR 12)original;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Rationament
20%
Descriere:
3.
Strategia de abordare
20%
Descriere:
4.
Graficul implementarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2010 10:00
Locul: Consiliul Judetean Arges, Piata Vasile Milea, nr.1, jud Arges, cam 180, et IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si persoane imputernicite ale operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): - 2% cofinantare din Bugetul Consiliului Judetean Arges- 11, 5 % finantarenerambursabila din bugetulnational, - 86, 5 % finantarenerambursabila din F.E.D.R
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: : 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel PItesti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Victoriei, nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248219374, Fax: 0248219947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la primirea unui act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arges, Compartimentul Juridica Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata Vasile Milea, Nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110053, Romania, Tel.0248217800, Fax: 0248200137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2010 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer