Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de supraveghere tehnica -dirigintie de santier pentru lucr. Amenajarea paraului Valea Racuilor in municipiul Turda jud. Cluj


Anunt de participare numarul 68181/05.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONAL APELE ROMANE -DIRECTIA APELOR MURES
Adresa postala: TIRGU MURES str. Koteles Samuel nr. 33 jud. Mures, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540057, Romania, Punct(e) de contact: JOZSEF SOMOGYI, Tel.0265260289, Email: [email protected], Fax: 0265264290, 0265267955, Adresa internet (URL): www.directiaapelormures.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Gospodararea Apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de supraveghere tehnica -dirigintie de santier pentru lucr. Amenajareaparaului ValeaRacuilorin municipiul Turda jud. Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: valea Racilor in loc. Turda
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor urmarii executia lucr. prevazute in docum. de executie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
executarea lucr. de C+M conform contract incheiat
Valoarea estimata fara TVA: 91, 674RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare = 1650 ron cont Trez Tg. Mures RO98 TREZ 4765 025X XX00 8475 , RO 23719936
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
credite externe + buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE CONFORM ART. 44 DIN OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, decl. privind neincadr. la art.181, certificat constatator privind plata taxelor locale catre bugetul de stat , contrib. privind asig.soc. destat si a pensiei suplim., certificat emis de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANT CONTABIL , CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale , recomandari, experienta similara, declar. privind pers.tehnic
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
lucrare similara = 55004 ron
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: : la casieria unitatii zilnic intre orele 8-14
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2008 11:00
Locul: Tg. Mures str. Koteles Samuel nr. 33 etaj I secretariat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprez.imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6 sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 0300804 , Romania , Tel.0213104641 , Fax: str. Stavropoleus nr. 6 sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300804, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): [email protected] ,
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Tg. Mures
Adresa postala: Tg. Mures str.Justitiei nr.1 , Localitatea: , Cod postal: Romania , Tel., ,Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540069 , ,Romania, Tel.0265265199, Fax: 0265265210
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatatr a unui act al aut contr. pe care il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic Tg. Mures
Adresa postala: str. Koteles Samuel nr.33 etaj III , Localitatea: Tg. Mures , Cod postal: , Romania , Tel.0265260289 , Fax: , Adresa internet (URL): , Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540075, Romania, Tel.0265260289, Fax: 0265264289, Adresa internet (URL): www.directiaapelormures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2008 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer