Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de supraveghere tehnica a executiei lucrarilor de constructii prin diriginti de santier la ob. de investitii:Amenajare rau Baga si afluenti in zona de lunca Leucusesti-Curtea


Anunt de participare numarul 100338/20.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE -DIRECTIA APELOR BANAT
Adresa postala:  B-dul Mihai Viteazu, nr.32, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300222, Romania, Punct(e) de contact:  Alexandra Berlo, Tel. 0256492097, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0256491798, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de supraveghere tehnica a executiei lucrarilor de constructii prin diriginti de santier la ob. de investitii: Amenajare rau Baga si afluenti in zona de lunca Leucusesti-Curtea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: sector raul Bega intre localitatea Leucusesti si Curtea , judet Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se solicita prestarea serviciilor de supraveghere tehnica a executiei, din punct de vedere calitativ si cantitativ, a lucrarilor de constructii pentru ob. de investitii "Amenajare rau Bega si afluenti pe sector Leucusesti-Curtea "
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de supraveghere tehnica in valoare maxima de 229356 EURO, respectiv 969763, 025 lei la cursul de 1 EURO= 4, 2282 la data de 31.12.2009
Valoarea estimata fara TVA: 229, 356EUR
II.2.2) Optiuni
Da
contractul se poate prelungi in conditiile art.122, lit. j din OG 34/2006
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 3 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 12.07.2010 pana la 12.07.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 9698 RON sigarantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului de prestari servicii fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantarea contractului este din credite BDCE si Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata in cazul adjudecarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea si calitatea de participant la procedura;decl. privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG34;certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, orice alte datorii la bugetul de stat (conf. doc. de atribuire);certificat constatator emis de oficiul registrul comertului, autorizatie de functionare/oricare altele echivalente (conf. doc. de atribuire)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii privind cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoare minima impusa de 458712 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se solicita: declaratie insotita de anexa cu lista principalelor prestari de servicii in ultimii trei ani, insotita de certificari de buna executie;
-experienta similara: indeplinire si finalizare, in ultimii trei ani, cel putin a unui contract care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare, insotita de cel putin o recomandare din partea beneficiarului/client pentru contractul similar
-informatii privind personalul/organismul tehnic de specialitate
-informatii privind studiile, pregatirea profesionala si calificarile personalului de conducere si ale persoanelor responsabile de indeplinirea contractului, cu prezentare de CV-uri semnate in original
-se solicita Certificat de atestare ISO 9001 si ISO 14001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- nu se impune valoare minima la experienta similara-se solicita ca cerinta minima, asigurarea personalului de specialitate strict necesar in domeniile: produse de constructii, lucrari hidrotehnice pentru constructii de importanta "C"-normala, drumuri si poduri de interes judetean, constructii civile , industriale, agricole-categoria de importanta "C"
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
oferta tehnica
40%
Descriere: conform doc. de atribuire
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2010 10:00
Locul: sediul Administratiei Bazinale de Apa Banat, bd. Mihai Viteazu, nr. 32 Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor cu prezentarea unei imputerniciri scrise prin care este autorizat sa angajeze ofertantul in procedura de atribuire a contractului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
finantare din credite externe si bugetul de stat
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala:  str. Tepes Voda, nr. 2A, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256/498054
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  Bd. Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213/104641, Email:  [email protected], Fax:  0213/164042
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Administratiei Bazinale de Apa Banat
Adresa postala:  bd. Mihai Viteazu 32, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300222, Romania, Tel. 0256/491848, Email:  [email protected], Fax:  0256/491798
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2010 07:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer