Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de supraveghere tehnica a executiei lucrarilor de constructii prin diriginti de santier pentru obiectivul de investitii "Consolidare si reprofilare rau Timis pe sector Lugoj-frontiera Serbia"


Anunt de participare numarul 66922/22.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE -DIRECTIA APELOR BANAT
Adresa postala: B-dul Mihai Viteazu, nr.32, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300222, Romania, Punct(e) de contact: Alexandra Berlo, Tel.0256492097, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0256491798
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- MediuAltele: gOSPODARIREA aPELOR
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de supraveghere tehnica a executiei lucrarilor de constructii prin diriginti de santier pentru obiectivul de investitii "Consolidare si reprofilare rau Timis pe sector Lugoj-frontiera Serbia"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Raul Timis pe sectorul cuprins intre localitatea Lugoj si frontiera cu Serbia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita prestarea serviciilor de supraveghere tehnica a executiei, din punct de vedere calitativ si cantitativ, a lucrarilor de constructii pentru obiectivul de investitii : "Consolidare si reprofilare rau Timis pe sector Lugoj-frontiera Serbia"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de supraveghere tehnica a executiei lucrarilor
Valoarea estimata fara TVA: 433, 560RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantia de participare in valoare de 4335 RON;se solicita garantia de buna executie in procent de 5% din valoarea contractului, ce se retine lunar din valoarea facturii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantarea se face cu fonduri de la bugetul de stat si cresite ale Banciui de Dezvoltare a Consiliului Europei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata la data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate;declaratie privind calitatea de participant la procedura;declaratie privind neincadrarea in art 181/OUG34/2006;certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pt. asigurarile socialede stat, sanatate, somaj;certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului;autorizatie de functionare;pentru persoanele fizice/juridice straine, cerinta obligatorie pentru orice document care dovedeste o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
Toate aceste documente solicitate se vor prezenta fie in original fie in copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nu se impune valoare minima
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor prestari de servicii din ultimii trei ani;
indeplinirea si finalizarea cel putin a unui contract care a avut ca obiect prestarea de servicii similare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se va prezenta cel putin o recomandare de la un beneficiar pentru care a prestat servicii similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.11.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.11.2008 11:00
Locul: Directia Apelor Banat, Timisoara, B-dul Mihai Viteazu 32
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Tepes Voda nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-498054, Fax: 0256-498092
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Stavropoleos nr. 6 sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic Directia Apelor Banat
Adresa postala: B-dul Mihai Viteazu 32, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300222, Romania, Tel.0256-491848, Email: [email protected], Fax: 0256-491798
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2008 08:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer