Licitatie Publica - Servicii de supraveghere tehnica a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier autorizati pentru realizarea obiectivului de investitii: ?Canal Magistral Siret Baragan"
Anunt de participare numarul 141204/18.12.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: Comp. PIPPE, Tel. +40 234541646, In atentia: ec. Octavian Diaconu, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 234510050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Gospodarirea Apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de supraveghere tehnica a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier autorizati pentru realizareaobiectivului de investitii: ?Canal Magistral Siret Baragan"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Lucrarile sunt amplasate pe cursul superior al raului Siret intre acumularile existente Rogojesti(amonte)si Bucecea(aval).
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 60, 000 si 240, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incheierea unui acord cadru de servicii de supraveghere tehnica a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier autorizati pentru obiectivul de investitii Canal Magistral Siret Baragan". Pe durata acordului cadru intentioneaza sa se incheiate 4(patru) contracte subsecvente, cel mai mare avand o valoare estimata de 60.000, 00 lei fara T.V.A. care reprezinta contravaloarea prestarii serviciilor de supraveghere aferente unei perioade de maxim 10 luni( perioada de timp pe parcursul unui an in care se pot executa efectiv lucrari de constructii).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Incheierea unui acord cadru de servicii de supraveghere tehnica a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier autorizati pentru obiectivul de investitii Canal Magistral Siret Baragan". Pe durata acordului cadru intentioneaza sa se incheiate 4(patru) contracte subsecvente, cel mai mare avand o valoare estimata de 60.000, 00 lei fara T.V.A. care reprezinta contravaloarea prestarii serviciilor de supraveghere aferente unei perioade de maxim 10 luni( perioada de timp pe parcursul unui an in care se pot executa efectiv lucrari de constructii).
Valoarea estimata fara TVA: intre 60, 000 si 240, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.Bilanturile contabile 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate la organele in drept. Se vor prezenta documentele solicitate, vizate si inregistrate la organele in drept (copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cu serviciile similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
2.Nivel minim impus pentru demostrarea experientei similare: Op.ec. va face dovada ca are exp. sim. in prest. serv. ce fac ob. contractului (serv. de consultanta si urmarire tehnica a executiei prin diriginti de santier pentru lucrari de constructii si amenajari hidrotehnice) in minim 1(unu) contract si maxim 5 (cinci) contracte, a caror val. cumulata este de minim 60.000 lei, fara TVA, in ultimii 3 ani, respectiv pana la data limita de depunere a ofertelor. In cazul conversiei lei/euro se va utiliza cursul anual de schimb comunicat de BNR pentru anii vizati. Se vor prezenta certificate/doc.(procese verbale de receptie, certificate constatatoare, recomandari)emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar (copii cu mentiunea ?conf. cu originalul?) din care sa rezulte: ob. contractului, durata contractului, pretul contractului fara TVA, si pagina finala cu semnaturi.
3.CAPACITATEA PROFESIONALA ? Informatii si cerinte privind personalul de conducere si a personalului tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii Se solicita desemnarea urmatorul personal cheie: 1. diriginte de santier minim o persoana cu studii superioare de specialitate autorizata de Inspectoratul de Stat in Constructii pentru: -domeniul ?Lucrari Hidrotehnice categoria de importanta B? si domeniul ?Constructii civile, industriale si agricole ? categoria de importanta B? conform prevederilor Legii 10/1995 privind calitatea in constructii. 2. inginer topograf/geodez autorizat A.N.C.P.I. categoria B sau C. Vor fi prezentate: - copii cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa documentele edificatoare cu privire la specializarea personalului cheie (atestate /brevete/autorizatii/certificat de atestare) valabile la data depunerii ofertei. - Curriculum Vitae;
3.CAPACITATEA PROFESIONALA - NOTE: 1.Membrii personalului cheie desemnati pot fi angajati ai ofertantului sau persoana fizica/juridica a carui angajament de participare/contract de colaborare a fost obtinut de catre ofertant. 2. Ofertantul poate desemna ca personal cheie un singur diriginte autorizat de I.S.C. pentru ambele domenii solicitate sau poate desemna diriginti pentru fiecare domeniu de autorizare in parte.Se vor prezenta copii cu mentiunea conform cu originalul dupa contractul individual de munca/angajamentul de participare sau contractul de colaborare incheiat cu ofertantul.
ISO 9001 sau al unui document echivalent pentru sistemul de management al calitatii, emis de un organism de certificare acreditat.
ISO 14001 sau al unui document echivalent pentru sistemul de management de mediu, emis de un organism de certificare acreditat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.01.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256^2 lit.a) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de Apa ?SIRET? - Comp. Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel. +40 234541646, Fax: +40 234510050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.12.2012 17:53