Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE SUPRAVEGHERE TEHNICA la obiectivul de investitii « REGULARIZARE RAU CALMATUI , JUDETUL TELEORMAN »


Anunt de participare numarul 114975/02.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGES VEDEA
Adresa postala:  str.Calea Campulung , nr.6-8, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110 147, Romania, Punct(e) de contact:  DELIA LITA, Tel. 0248 223449;0740247811, Email:  [email protected], Fax:  0248 220878, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- MediuAltele: gospodarire a apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE SUPRAVEGHERE TEHNICA la obiectivul de investitii « REGULARIZARE RAU CALMATUI , JUDETUL TELEORMAN»
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Regularizare rau Calmatui judetul Teleorman
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii supraveghere tehnica a executiei lucrarilor de constructii prin dirigentie de santier
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita prestarea serviciilor de supraveghere tehnica a executiei din punct de vedere calitativ si cantitativ a lucrarilor de constructii pentru obiectivul de investitii , , Regularizare rau Calmatui , judetul Teleorman
Valoarea estimata fara TVA: 31, 911RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de particip 319 RON;
- valab.de la 24.02.2011 la 4.05.2011;gar.de buna exec.5% din val.contract fara T.V.A..
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Obiectul de investitii este finantat din credite externe acordate de Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei , cuprinse in proiectulF/P 1579/2006si cofinantate de bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
-Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (valabile la data deschiderii ofertelor), inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , somajului, asigurarilor de sanatate (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) si orice alte datorii la bugetul de stat, in original sau in copie legalizata;
-Cazier judiciar
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial Autorizatie de functionare / altele echivalente, in original sau copie legalizata din care sa rezulte: ? obiectul de activitate;? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei
Seacceptapersoanefiziceautorizate .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-ultimul bilant contabil, contul de profit si pierderi, toate anexele vizate si inregistrate la organele in drept
-Informatii privind cifra de afaceri in ultimii trei ani. Nu se impune valoare minima.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-O declaratie la care se anexeaza lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii si care vor contine valori, perioada si locul prestarilor, modul de indeplinirea obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
-Experienta similara: indeplinirea si finalizarea, in ultimii trei ani, cel putin a unui contract care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare de lucrarihidrotehnice deconsolidari sauaparari maluri , praguride fund cu categoriadeimportanta B . Nu se impune valoare minima.-prezentarea cel putin a unei recomandari din partea unui beneficiar/client.
-Informatii privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispunesau al carui angajament de participare a fost obtinut pentru asigurarea controlului calitatii.-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii (CV-urile).Se solicita ca cerinta minima, asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii siverificarea executiei corecte a lucrarilor de constructii, pentru obiectivul de investitii, sa se faca prin diriginti de santier autorizati de Inspectoratul de Stat in Constructii in domeniile: -Lucrari Hidrotehnice, pentru constructii de importanta ?B? Se vor prezenta copii dupa aceste diplome.
-Certificat de atestare ISO 9001 pentru managementul calitatii sau in lipsa acestui document va fi prezentat dosar cu propunerile ofertantului privind managementul calitatii in cazul concret al lucrarilor ce urmeaza sa fie supravegheate tehnic.-Certificat de atestare ISO 14001 pentru managementul de mediusau in lipsa acestui document va fi prezentat dosar cu propunerile ofertantului privind managementul de mediu in cazul concret al lucrarilor ce urmeaza sa fie supravegheate tehnic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.02.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.02.2011 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
70zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2011 10:30
Locul: sediul autoritatii din Pitesti, str.Calea C-lung , 6-8, Arges cod postal 110147
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali sau imputernivciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Obiectul de investitii este finantat din credite externe acordate de Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei , cuprinse in proiectulF/P 1579/2006si cofinantate de bugetul de stat
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stravopoleos, nr 6 , sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic -Contencios
Adresa postala:  str.Calea c-lung, nr.6-8, Arges, ,Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110147, Romania, Tel. 0248/208718, Fax:  0248/220878
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2011 10:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer