Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE SUPRAVEGHERE,PREVENIRE SI CONTROL AL BOLILOR LA ANIMALE SI AL BOLILOR TRANSMISIBILE DE LA ANIMALE LA OM,DE PROTECTIE A ANIMALELOR SI A MEDIULUI


Anunt de participare numarul 127577/04.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR ALBA
Adresa postala:  str.Lalelelor, nr.7A, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510217, Romania, Punct(e) de contact:  Ioana-Teodora Coman, Tel. 0258-835915, Email:  [email protected], Fax:  0258-806235, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: SERVICII SANITAR VETERINARE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE SUPRAVEGHERE, PREVENIRE SI CONTROL AL BOLILOR LA ANIMALE SI AL BOLILOR TRANSMISIBILE DE LA ANIMALE LA OM, DE PROTECTIE A ANIMALELOR SI A MEDIULUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: ZONELE ARONDATE FIECARUI CSVA
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 4 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 170, 985RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ANUAL
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SUPRAVEGHERE, PREVENIRE SI CONTROL AL BOLILOR LA ANIMALE SI AL BOLILOR TRANSMISIBILE DE LA ANIMALE LA OM, DE PROTECTIE A ANIMALELOR SI A MEDIULUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT1 POSAGA NUMAR DE ANIMALE ESTIMATE A FI IDENTIFICATE IN 2011: bOVINE 300, OVINE 0, PORCINE 0:
LOT2 CIMPENI NUMAR DE ANIMALE ESTIMATE A FI IDENTIFICATE IN 2011: bOVINE 100, OVINE 100, PORCINE 100:
LOT 3 OHABA NUMAR DE ANIMALE ESTIMATE A FI IDENTIFICATE IN 2011: bOVINE 150, OVINE 650, PORCINE 500:
LOT4 VADU MOTILOR NUMAR DE ANIMALE ESTIMATE A FI IDENTIFICATE IN 2011: bOVINE 200, OVINE 100, PORCINE 200:
Valoarea estimata fara TVA: 170, 985RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LOT 1 POSAGA=2245, 20 RONLOT 2 CIMPENI=210, 50RONLOT 3 OHABA=608, 00 RONLOT 4 VADU MOTILOR=356, 00 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE DE LA BUGETUL DE STAT PE BAZA DECONTURILOR CONFORM O.20/2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. )Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181
(Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J.)Certificat de atestare fiscala( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. )Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale. ( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. )Declaratii privind calitatea departicipant laprocedura.Cazier fiscal( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. )Cazier judiciar( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. )Certificat de participare la licitatii cu ofertaindependenta
Cerificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala din care sa rezulte ca medicul veterinar este actionar majoritar sau administrator(pentru P.J)
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului(pentru P.J)
Certificatul de inregistrare in registrul unic al cabinetelor medical-veterinare ( pentru P.F/ P.J)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile. Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat.Fisa de identificare financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atestatul de libera practica .
Diploma/ adeverinta de absolvent al unei facultati de medicina veterinara acreditate;Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii.Informatii detaliate privind conformitatea cu reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, cat si norme P.S.I
Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic de comunicare, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul/ ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului; Formularul 12
Declaratie pe propria raspundere conform careia ofertatul cunoaste modul de operare a computerului.Informatii privind subcontractantii / asociatii(INFORMATII PRIVIND PARTEA DIN CONTRACT PE CARE OPERATORUL ECONOMIC ARE EVENTUAL INTENTIA SA O SUBCONTRACTEZE)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
ORDONANTA GUVERNULUI NR.42/2004
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.11.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2011 11:00
Locul: SEDIUL DSVSA ALBA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI SI REPREZENTANTII OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.STRAVOPOLEOS, NR.6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0214072449
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2011 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer