Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de tehnoredactare, administrare desene, control documente, multiplicare, telecopiere si asigurare personal suport specializat


Anunt de participare (utilitati) numarul 38622/09.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Corina BARARU, Tel.+4 (021) 203 82 57, In atentia: Magda GEORGESCU, Email: [email protected], Fax: +4 (021) 316 98 04, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: http: //www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: str. Medgidiei, nr. 6, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905600, Romania, Tel.0241 / 801.841, In atentia: T. POPESCU, Email: [email protected], Fax: 0241 / 236.006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de tehnoredactare, administrare desene, control documente, multiplicare, telecopiere si asigurare personal suport specializat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Cernavoda si Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 20, 100, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de tehnoredactare, administrare desene, control documente, multiplicare, telecopiere si asigurare personal suport specializat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74831210-8 - Servicii de fotocopiere (Rev.1)
64216130-3-Servicii de telex (Rev.1)
74233000-1-Diverse servicii de inginerie (Rev.1)
74276300-7-Servicii de suport tehnic (Rev.1)
74831530-7-Servicii de tehnoredactare computerizata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Documentatie de Atribuire atasata
Valoarea estimata fara TVA: 20, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 300.000 LeiGarantie de buna executie: 10% din valoarea contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 181 din OUG 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la 31.12.2006, vizat si inregistrat de organele competente. Se va prezenta si bilantul contabil la data de 30.06.2007.2. Scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
3. Declaratia pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru in ultimii trei ani. Se accepta ofertanti care au cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate minim: 10.000.000 Lei.4. Angajamentul ferm al persoanei invocate privind sustinerea financiara a ofertantului, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Persoane juridice / fizice romane:
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului. Pentru a fi luat in considerare certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei.
Persoane juridice / fizice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.
Pentru fiecare pozitie, ofertantul va prezenta documente de confirmare a prestarilor de servicii emise / contrasemnate de beneficiarul respectiv. Se vor prezenta minim trei documente.
2. Lista principalelor dotari tehnice necesare pentru prestarea serviciilor.
3. Informatii privind personalul tehnic de specialitate.
4. Informatii privind personalul propus pentru prestarea serviciilor.5. Declaratie privind personalul mediu angajat in ultimii 3 ani.6. Declaratia de conformitate.
7. Informatiile privind masurile de protectia mediului pe care ofertantul le poate lua.
8. Certificat ISO 9001 / 2000.
9. Angajamentul ferm al persoanei invocate privind sustinerea tehnica si / sau profesionala cu detalierea resurselor tehnice si / sau profesionale pe care le va pune la dispozitia ofertantului.
10. Autorizatie conform Ordinului 228 / 2002 emisa de Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare "Activitati Nucleare pentru aprobarea Normelor de securitate radiologica - proceduri de acceptare a intreprinderilor externe" sau angajamentul ferm al ofertantului ca va obtine aceasta autorizatie in maxim 30 de zile de la data comunicarii de adjudecare daca este declarat castigator.
11. Declaratie pe propria raspundere ca in cazul in care nu detine deja isi va implementa si isi va mentine pe toata perioada de valabilitate a contractului un program de instruire a personalului privind protectia informatiilor clasificate in conditiile Legii nr. 182 / 2002 si HG nr. 781 / 2002
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
70%
Descriere:
2.
Termenul de livrare
20%
Descriere:
3.
Durata de interventie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
TD # 21259
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.12.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.12.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.12.2007 10:30
Locul: Sediul SNN S.A. Bucuresti, Strada Polona nr. 65, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul imputernicit al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia este disponibila in S.E.A.P. (www.e-licitatie.ro)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic, Contencios
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel.021/203 82 32, Email: [email protected], Fax: 021/316 94 00
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.11.2007 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer