Licitatie Publica - Servicii de telecomunicatii si interconectare intre sediile Universitatii din Bucuresti
Anunt de participare numarul 122647/05.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Bucuresti
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Punct(e) de contact: Cristi Sandu, Tel. 021 3139575, Email: [email protected], Fax: 021 3139575, Adresa internet (URL): www.unibuc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de telecomunicatii si interconectare intre sediile Universitatii din Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: sediul Rectoratului Universitatii din Bucuresti, la sediul facultatilor sale din Bucuresti si din tara si la sediile diverselor centre de cercetare
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 035, 272 si 2, 719, 472EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transmisii de date tip VPN si InternetServicii de telefonie fixa si inchiriere linii terestre de comunicatiiServicii de realizare retea voce-date si furnizarea serviciilor de comunicatie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64227000-3 - Servicii de telecomunicatii integrate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de transmisii de date tip VPN si InternetServicii de telefonie fixa si inchiriere linii terestre de comunicatiiServicii de realizare retea voce-date si furnizarea serviciilor de comunicatie
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 035, 272 si 2, 719, 472EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 82000 lei sau 41000 lei in cazul in care se face dovada IMM, Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri UB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea2. DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181
3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
- prezentarea Certificatului de Atestare Fiscalaeliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala.
- prezentarea Certificatului de atestate fiscalaprivind impozitele si taxele locale.- -se vor prezenta , dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc._la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat (copii legalizate), comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmareprezentarea Certificatului de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului. - copie
Certificator constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN, in original sau in copie semnata si stampilata "Conform cu originalul"
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil2. Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- ultimele 3 bilanturi contabile, inregistrate si vizate de catre organele competente, insotite de anexe- se completeaza Formularul 2-fisa informatii generale ofertant. Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani si media anuala, prezentarea formularuluiInformatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul
Informatii privind subcontractantii
Standarde de asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: a) Prezentarea autorizatiei de prestator de servicii de telecomunicatii eliberata de ANCOM si valabila la data deschiderii ofertelor ;b) Sa demonstreze ca dispune de punct de lucru/ personal disponibil pentru interventii in localitatile in care se solicita furnizarea serviciilorc) Lista principalelor prestari de servicii, efectuate inultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, d) Prestatorul trebuie sa faca dovada prestarii serviciilor in ultimii 3 ani cel putin urmatoarele contracte: 1. un contract de realizare a unei retele de voce-date.2. un contract de transmisii de date3.un contract de furnizare telefonie fixa si inchiriere linii de comunicatiie) Prezentarea unei declaratii referitoare la efectivul mediuanual al personalului angajat in ultimii 3 ani si al personalului direct responsabil de indeplinirea contractului.f) Prezentarea unei liste cu numele complet si rolul persoanelor implicate in proiect la care se ataseaza copii conforme cu originalul ale documentelor care atesta indeplinirea cerintelor mentionateInformatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora - completarea formularului Dcu subcontractantii , specializarea acestora si specificarea rolurilor acestora in cadrul contractului. Daca ofertantul nu subcontacteaza o parte din contract , se va prezenta formularul D cu precizarea? nu este cazul?Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 , ISO 14001, , ISO 18001, ISO 27001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
45%
Descriere: Timp de instalare
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o runda de licitatie electronica. Se va licita doar pretul ofertei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2011 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2011 14:00
Locul: sediul Rectoratului Universitatii din Bucuresti, Bd. Mihail Kogalniceanu, nr. 36-46,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.42, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Bucuresti - Directia Administrativa, Directia Juridica
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Tel. 021.307.73.76, Fax: 021.313.95.75
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2011 16:57