Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de telefonie fixa


Anunt de participare numarul 112917/15.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Adresa postala:  Str. Parfumului Nr. 2-4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030842, Romania, Punct(e) de contact:  CORALIA FILIP, Tel. 318.03.36, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  318.03.36, Adresa internet (URL):  www.sector3primarie.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de telefonie fixa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Primaria Sectorului 3, str. Parfumului nr. 2-4, sector 3, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 161, 290.32RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de telefonie fixa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64210000-1 - Servicii de telefonie si de transmisie de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de telefonie fixaNumarul contractelor subsecvente estimate a se incheia pe durata acordului cadru :5
Cantitatea este descrisa in documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 161, 290.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ? 3.600, 00 RONGarantia de participare se constituie conform Art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat inainte de semnarea acordului-cadru
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, Certificat de participare la licitatiecu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/12.10.2010, Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, in copie legalizata la notariat, in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor depuse pentru participare la procedura de achizitie publica;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat, in copie legalizata la notariat, in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor depuse pentru participare la procedura de achizitie publica;Certificat constatator/ autorizatie de functionare/altele echivalente in termen de valabilitate la data depunerii plicurilor, in original sau copie legalizata la notariat;Certificat de inregistrare copie conform cu originalul ;Licenta emisa de ANRCTI pentru furnizarea serviciilor de telefonie fixa.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2009 in copie conform cu originalul;Declaratii privind cifra de afaceri globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 (trei) ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 (trei) ani;Fisa de informatii generale;Obligatii contractuale in desfasurare;Experienta similara
Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 3 (trei) ani a 2 contracte de servicii de telefonie fixa, Se va prezenta copii dupa contractele de prestari servicii prezentate la experienta similara.
Se va prezenta cate o recomandare pentru fiecare serviciu care va fi prezentat la experienta similara. Resurse umane si structura managementului: O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 (trei) ani;Lista personalului responsabil ? ?cheie? ;Pentru personalul cheie se vor prezenta Curriculum Vitaesi copii dupa diplomele de absolvire.Fiecare Curriculum Vitae va fi insotit de o declaratie semnata, privind disponibilitatea;Organigrama specificand numele si pozitiile personalului cheie din cadrul organizatiei; Informatii privind dotarile specifice;Informatii privind subcontractantii; Dosar de prezentare a sistemului de conducere si de asigurare a calitatii serviciilor.
- Prezentare act doveditor din care sa reiasa ca operatorul economic este certificat pentru SISTEMUL DE MANAGEMENT AL CALITATII
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
punctaj tehnic
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2011 10:30
Locul: PRIMARIA SECTOR 3, ETAJ 2, CAMERA 34, Str. Parfumului 2-4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si imputerniciti din partea operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, Sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA SECTOR 3
Adresa postala:  Str. Parfumului nr. 2-4, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030842, Romania, Tel. 0213180336, Fax:  0213180336
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2010 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer