Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de telefonie fixa


Anunt de participare numarul 135659/18.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA NEAGU, Tel. +40 212262491, In atentia: DANIELA NEAGU, Email: [email protected], Fax: +40 213199862, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de telefonie fixa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Sedile centrale si sedile secundare ale autoritatilor contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 379, 500 si 1, 821, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cele patru autoritati contractante, membre ale asocierii contractante, in functie de necesitatile si fondurile bugetare ce pot fi disponibilizate cu acest scop, preconizeaza ca vor incheia contracte subsecvente distincte anual pentru perioada de desfasurare a acordului-cadru. Ment. ca cel mai mare contract subsecvent este estim. la 45600 lei , iar cel mai scazut la 17980 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de telefonie fixapentru MFP, ANAF, CNP si ANRP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64210000-1 - Servicii de telefonie si de transmisie de date (Rev.2)
50334100-6-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de telefonie prin fir (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de telefonie fixa, intretinere si reparatii a echipamentuluide telefonie prin fir
Estimare a cantitatilor minime si maxime ale serviciilor care pot face obiectulachizitiei prin acordul-cadruMINMAX
Abonament linie telefonica directa ( LTP)6240 9600
Abonament fluxISDN96168
Minute nationale1756800 2760000
Minute mobile825600 1296000
Minute internationale40800 62400
Linie de intercomunicatii360 576
Trunchi (TRK)1800 2784
Linie telefonica interioara (PCA)17400 27600
Linie telefonica de tip 0800.XXX.XXX2448
Valoarea estimata fara TVA: intre 379, 500 si 1, 821, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 18.500 lei. Perioada de valab.a garant. de part. va fi cel putin = cu perioada de valab. a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Constit. garant de part. se va face conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.In cazul in care se vor formula contestatii, iar CNSC le va respinge Aut. contractanta va retine din gar. de participare a op. ec. valoarea calcutata conform prev. 278^1 din OUG 34/2006 Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Constituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, conform Formularului nr.1 din Sectiunea III.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, pentru art. 181 lit. a), c1) si d), conform Formularului nr.2 din Sectiunea III.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la impozitele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)
Incadrarea operatorului economic in situatia prevazuta la art. 181 sau dupa caz, tertului sustinator in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.
3.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul nr.3 din Sectiunea III.
4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - Formularul nr.4 din Sectiunea III, completat de fiecare asociat (in cazul unei asocieri de operatori economici), cat si de eventualii subcontractanti si terti sustinatori.
Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire):
MFP
Secretar General ADJ.: Dl. Ciprian Badea
Director General DGIAPSI: Dna. Cornelia Nagy
Director General DGJ: Dna Gheorghe Madalina
Director General DBCI: Dna. Lacramioara Alexandru
Director General Adjunct DGIAPSI: Dl. Angelica Macau
Sef serviciu DGIAPSI: Dna. Gabriela Stanila
ANAF
Director General: Dl. Mihai Bordianu
Director General DGJ: Dna. Ioana Toma
Director General DBCI: Dl. Paul Soviani
DirectorDIAPSI: Dl. Dan Stroe
Sef serviciu DIAPSI: Dna. Laura Vlasceanu
CNP
Presedinte: Dl. Ion Ghizdeanu
Secretar General: Dna. Marian Neagu
Director : Dl. Serban Nastase
ANRP
Presedinte: Dna. Dorina Danielescu
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de atribuire ? Formular nr. 5 din Sectiunea III. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentul in original/copie legalizata.
2.Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CMA a op ec sau membriilor asocierii, in dom de activ af contract ce urmeaza a fi atribuit, pe ultimii 3 ani treb sa fie cel putin = cu 3.600.000 lei.Fisa de infor. generale cu dec. Priv CMA pe ultimii ani (2008, 2009, 2010 sau, in functie de inreg. a sit. financiare, 2009, 2010, 2011)Formularul nr. 6.Bilanturile cont af ex. finan 2009, 2010 si 2011, vizate si inreg de organele comp. sau alte doc doveditoare. In situatia in care op ec nu si-a inregistrat bilantul cont af anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus prin raportare la ultimii trei ani finan incheiati, respectiv 2010, 2009, 2008.Bilanturile/documentele vor fi prezentate in copie certif cu originalul sau echivalent.Valorile CA vor fi conv din euro, la cursul lei/euro mediu com de BNR pentru anul respectiv. 2008-3, 6826 lei, 2009-4, 2373 lei, 2010-4, 2099 lei, 2011-4, 2379 lei.Of care treb sa ef conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Of./asocierea trebuie sa prezinte max. 3 doc. din care sa rezulte inf. relevante, din ultimii trei ani, avand ca obiect prest.de serv. similare a carui valoare sa fie egala sau mai mare decat 910.000 lei, exclusiv TVA (ex. Contracte similare, recom., doc. constatatoare, etc.).calculati de la termenul limita pentru dep. ofertelor. Form.. nr. 7 din Sect.III.Val.experientei simil. vor fi convertite din euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt. anul respectiv. Anul 2009 - 4, 2373 lei, 2010 - 4, 209lei, 2011- 4, 2379 lei. Of..care treb. sa ef. conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii pentru servicii de telecomunicatii.Certificarea sistemului de management al securitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va incepe dupa 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiilor.Numarul de runde: 1Durata rundei: 1 ziElementul care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare: Valoarea lunara a abonamentului pentru LTP Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor: pozitia in clasament
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2012 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si membrii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
PRETUL OFERTEI ?Oferta stabilita ca fiind castig. este of. care intruneste punctajul cel mai mare, rez. din aplicarea algoritmului prez. in continuare P total = P1+P2+P3+P4+P5+P6+P7+P8+P9+P10 = 100 punctePretul ofertei se calculeaza astfel: P1 . Valoarea lunara a abonamentului pentru LTP x 40 pct.P2.Valoarea lunara a abonamentului fluxISDN x 10pct.P3. Tarif minutuluipentru convorbiri nationale, in reteaua proprie(dupa caz, fixa sau mobila)x10pct.P4. Tarif minutuluipentru convorbiri nationale, in alte retele fixe x 20pct.P5. Tarif minutuluipentru convorbiri nationale, in alte retele mobile x 15pct.P6. Tarif minutuluipentru convorbirile intern. retele fixe U.E., S.U.A. si Canada x 2pct.P7. Tarif minutuluipentru convorbirile intern. retele mobile U.E., S.U.A. si Canada x 1pct.P8. Tarif minutuluipentru conv. intern. retele fixe restul Europei x 0, 75pct.P9. Tarif minutuluipentru conv. intern. retele mobilerestul Europei x 0, 75pct.P10.Tarif minutuluipentru conv. intern. retele mobile si fixe pentru alte destinatii intern. x 0, 5pct.a.Pentru cel mai scazut dintre preturile/tarifele ofertate se acorda punctajul maxim alocat fiecarei componente a algoritmului;b.Pentru alt pret/tarif decat cel prevazut la lit.a), punctajul se acorda astfel: P = Pret/Tarif min/Pn x punctajul maxim alocat.Punctajul total acordat pentru fiecare oferta se calculeaza pe baza formulei: P total = P1+P2+P3+P4+P5+P6+P7+P8+P9+P10 = 100 puncteIn situatia ipotetica in care un operator economic oferteaza o valoare egala cu 0 (care va deveni implicit Pmin)pentru unul din preturile/tarifele P1 ? P10 atunci pentru aplicarea punctajului se va folosi formula: P=(0, 1 + Pmin) / Pn x punctajul maxim alocat unde valoarea de 0, 1 reprezinta coeficientul de ajustare al numaratorului fractiei, introdus pentru a facilita calculul in cazul mentionat mai sus.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.2562din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
M.F.P - Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 21222231, Fax: +40 213199649, Adresa internet (URL): WWW.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2012 11:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer