Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de telefonie fixa


Anunt de participare numarul 147773/07.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Sediul central al Regiei Nationale a Padurilor - Romsilva, Tel. +40 213171005, In atentia: Robu Daniel Vasile, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de telefonie fixa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: sediile si punctele de lucru ale Regiei Nationale a Padurilor - Romsilva
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 807, 168 si 2, 711, 040EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia anual in functie de necesitati si de sursa de finantare
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de telecomunicatii prin telefonie fixa.
Valoarea minima estimata a acordului cadru: 807.168, 0 euro, respectiv 3.575.593, 0 leiValoarea maxima estimata a acordului cadru: 2.711.040, 0 euro, respectiv 12.009.365, 0 lei
Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvente: 252, 0 euro, respectiv 1116, 31 leiValoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 677.760, 0 euro, respectiv 3.002.341, 25 lei
Conversia s-a facut la cursul BNR din 12.07.2013 1 euro = 4, 4298lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64211200-0 - Servicii telefonice interurbane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATEA SAU DOMENIUL ACORDULUI CADRU
Cantitatea minima a acordului cadru: 1 abonament lunar tip 1 (550 minute nationale, 200 minute telefonie mobila, 175 minute international (retea mobila si fixa), nelimitat in reteaua proprie) X 48 luni, 500 abonamente lunare tip 2 (550 minute nationale, 200 minute telefonie mobila, nelimitat in reteaua proprie)X 48 luni, 1 abonament lunar tip 3 (5000 minute nationale, 2000 minute telefonie mobila, 300 minute international (retea mobila si fixa), nelimitat in re?eaua proprie) X 48 luni, 400 abonamente lunare tip 4 (fax) X 48 luniCantitatea maxima a acordului cadru: 75 abonament lunar tip 1 (550 minute nationale, 200 minute telefonie mobila, 175 minute international (retea mobila si fixa), nelimitat in reteaua proprie) X 48 luni, 1600 abonamente lunare tip 2 (550 minute nationale, 200 minute telefonie mobila, nelimitat in reteaua proprie) X 48 luni, 43 abonament lunar tip 3 (5000 minute nationale, 2000 minute telefonie mobila, 300 minute international (retea mobila si fixa), nelimitat in reteaua proprie) X 48 luni, 500 abonamente lunare tip 4 (fax) X 48 luniCANTITATEA CONTRACTELOR SUBSECVENTE
Cantitatea minima a contractului subsecvent: 1 abonament lunar tip 2 (550 minute nationale, 200 minute telefonie mobila, nelimitat in reteaua proprie) x 12 luniCantitatea maxima a contractului subsecvent: 75 abonament lunar tip 1(550 minute nationale, 200 minute telefonie mobila, 175 minute international (retea mobila si fixa), nelimitat in reteaua proprie) x 12 luni, 1600 abonamente lunare tip 2 (550 minute nationale, 200 minute telefonie mobila, nelimitat in reteaua proprie) x 12 luni, 43 abonament lunar tip 3 (5000 minute nationale, 2000 minute telefonie mobila, 300 minute international (retea mobila si fixa), nelimitat in reteaua proprie) x 12 luni, 500 abonamente lunare tip 4 (fax) x 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 807, 168 si 2, 711, 040EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: respectiv 50.000, 00 euro (echivalenta in alta moneda se va face la cursul BNR din data stabilita cu 5 zile inainte de termenul limita de primire a ofertelor.)Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90zile de la termenul limita de primirea ofertelorGarantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrumentde garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?. Instrument se va depune la sediul autorita?ii contractante, in original, pana la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei intr-unul din conturile Regiei Nationale a Padurilor Romsilva (R1590120, J40/450/1991): cont RO20BRDE410 SV54016774100 ? BRD P-ta Romana; RO68RZBR0000060000681176 ? Raiffeisen Bank P-ta Romana. Dovada constituirii garantiei de participare va fi scanata si postata pe SEAP in fisier separat denumit ?Garantie de participare? impreuna cu documentele de calificare si oferta tehnica.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:8760, 94 lei (in situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda valoarea se va raporta la cursul BNR din 12.07.2013). Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale. Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) si (3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii ale Regiei Nationale a Padurilor - Romsilva
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)Documente obligatorii. Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta nr. 2
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica); operatorii economici participanti la procedura in calitate de terti sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit. a), c1) si d).Documente obligatorii : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, certificat de atestare fiscala care sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, certificat de taxe si impozite locale care sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celeli in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 (incadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contratului de achizitie publica). Persoanele de decizie definite conform O.U.G. nr. 34/2006 la punctul s2: Director general-Adam Craciunescu, Director general adjunct - Florian Popa, Director - Mohanu Gheorghe, Gabriela Gatu, Gheorghe Dima, Liviu Pavel Serviciul Achiziti - Daniel Robu, Adrian Musuroi, Bogdan Dumitrescu, Serviciul Informatica - Popescu Otilia, Jerloeanu Andrei, Colman Alin, Servicul Juridic - Nela Cojocaru, Victor Nicolae Barbu, Ionica Catanescu, Directia economica: Frumosu George Cristian, Ielita Alamiie, Balan Claudia, Margarit MarcelaDocument obligatoriu: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Cerinta nr. 4
Operatorii economici participanti la procedura au obligatia sa participe la procedura in concordanta cu regulile de concurenta.Document obligatoriu: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta nr. 5
Autoritatea contractanta are obligatia sa se asigura ca ofertantii nu sunt in situatiile prevazute de art. 46 din O.U.G. nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Document obligatoriu: Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Informatii generale. Cerinta nr. 1
Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a presta serviciile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Document obligatoriu: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de cel putin 800.000 euro
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documente obligatorii: 1. Se va completat formularul: Cifra medie globala de afaceriSe va declara cifra de afaceri pe anii 2010, 2011 si 2012 atat in lei cat si in euro. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BCE.Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul are obligatia sa faca dovada ca a prestat in ultimii trei ani servicii de telefonie fixa in valoare de cel pu?in 300.000 euro.
Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa dispuna de acorduri de interconectare cu operatorii de telefonie fixa si mobila inregistrati la AUTORITATEA NATIONALA PENTRU ADMINISTRAREA SI REGLEMENTAREA IN COMUNICATII, care opereaza pe teritoriul Romaniei
Cerinta nr. 3 Aria de acoperire a retelei de telefonie fixa a ofertantului trebuie sa cuprinda 90% din localitatile in care Regia Nationala a Padurilor -Romsilva detine locatii (sediul central, sedii de directii, sedii de ocoale silvice) conform anexei la caietul de sarcini.
Cerinta nr. 4 Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane strict neceasare indeplinirii in bune conditii a contractului, respectiv account manager si manager de proiect.
Cerinta nr. 5 Ofertantul are obligatia sa declare subcontractantii si partea de contract pe care inten?ioneaza sa o subcontracteze.
Cerinta nr. 6 Ofertantul trebuie sa fie certificat in conformitate cu standardul ISO 9001:2008 sau echivalent
Cerinta nr. 7 Ofertantul trebuie sa fie certificat in conformitate cu standardul ISO 14001 sau echivalent.
Cerinta nr. 8 Ofertantul trebuie sa fie certificat in conformitate cu standardul ISO 27001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documente obligatorii: 1.Lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii trei ani2.Fisa de informatii privind experinta similara3.Certificate/documente emise de o autoritate sau de un beneficiar din care sa rezulte modul de indeplinire a obligatiilorIn cazul in care contractele sunt incheiate in alta moneda decat in euro, echivalenta in euro se va face pe baza cursului mediu anual comunicat de Banca Centrala Europeana (BCE).Pentru contractele finalizate in anul in curs sau aflate in curs de derulare, transformarea in euro, se va face la cursurile de schimb publicate de Banca Centrala Europeana valabile in ziua publicarii in SEAP a anuntului de participare.Documente obligatorii: Se va completa o declaratie pe propria raspundere privind incheierea acordurilor de interconectare.Documente obligatorii: 1.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind numarul de localitati, la nivel national in care furnizeaza servicii de telefonie fixa.2.Ofertantul va completa, pe judete, o lista cu localitatile in care Regia Nationala a Padurilor detine locatii conform anexei si care se afla in aria de acoperire a retelei de telefonie fixa a ofertantului la data prezentarii ofertei.3.Pentru serviciile internationale, se vor prezenta liste separate cu tarile in care/catre care serviciul este disponibil.Documente obligatorii: 1.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere2.Declaratie privind personalul implicat in derularea contractuluiDocumente obligatorii: 1.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraDocumente obligatorii: Certificate emise de organiseme competente care atesta respectarea standarului ISO 9001 sau echivalentDocumente obligatorii: Certificate emise de organiseme competente care atesta respectarea standarului ISO 14001 sau echivalentDocumente obligatorii: Certificate emise de organiseme competente care atesta respectarea standarului ISO 27001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
60%
60
Descriere: Pretul ofertei se calculeaza pentru numarul maxim de abonamente din acordul cadru conform anexei la formularul de oferta
2.
2. Costul/minut la depasire abonament retele fixe
10%
10
Descriere: Cost unui minut in cazul in care se depasesc minutele din abonamente catre retele fixe
3.
3. Costul/minut la depasire abonament retele mobile
10%
10
Descriere: Cost unui minut in cazul in care se depasesc minutele din abonamente catre retele mobile
4.
Posibilitatea folosirii terminalului unui post telefonic intr-un perimetru local cat mai extins (perimetrul se va exprima in metri patrati)
10%
10
Descriere:
5.
5. Introducerea unor numere neconsecutive in fluxurile ISDN PRA
10%
10
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.12.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.12.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.01.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Comunicarea privind rezultatul procedurii va fi transmis pe S.E.A.P. si prin utilizarea uneia din urmatoarele modalitati de comunicare: fax/e-mail/posta. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a oferteiperioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Ofertantul are obligatia de a comunica autoritatii contractante daca este sau nu de acord cu prelungiera perioadei de valabilitate a ofertei.Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei se considera ca si-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare.Departajarea ofertelor aflate la egalitate pe primul loc se face prin solicitarea operatorilor economici (doar ofertantilor aflati pe primul loc) sa depuna o noua oferta financiara in sectiunea ?Clarificari?.Ofertantul va prezenta o declaratie prin care accepta clauzele contractuale cuprinse in modelul de contract din documentatia de atribuire. Eventualele propuneri de modificare/completare/eliminare de clauze contractuale vor fi transmise autoritatii contractante insotite de justificari, respectand termenele prevazute de art. 78-79 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Informatii referitoare la impozitare se pot obtine de pe www.mfinante.ro. Informatii referitoare la protectia mediului se pot obtine de pe www.mmediu.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Regiei Nationale a Padurilor-Romsilva
Adresa postala: Sos. Petricani nr. 9A, Sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023841, Romania, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213171005, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2013 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer