Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de telefonie fixa si asistenta tehnica, intretinere echipamente de telecomunicatii


Anunt de participare numarul 146660/20.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ECONOMIEI
Adresa postala: CALEA VICTORIEI NR.152, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Olariu, Tel. +40 0212025180, Email: [email protected], Fax: +40 0212025294, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de telefonie fixa si asistenta tehnica, intretinere echipamente de telecomunicatii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: ? Calea Victoriei nr. 152, sectorul 1
? str. Mendeleev nr. 36-38, sectorul 1? str. G-ral Berthelot nr. 24, sectorul 1,
? Tg. Jiu, Deva, Voivozi, Rodna.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 44 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 980, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Perioadele de derulare a contractelor subsecvente vor decurge astfel: Contract subsecvent 1- perioada de la semnarea contractului si pana la31.12.2013; Contract subsecvent 2- perioada 01.01.2014÷ 31.12.2014; Contract subsecvent 3- perioada 01.01.2015÷ 31.12.2015; Contract subsecvent 4- perioada 01.01.2016÷ 31.12.2016; Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 540.000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de telefonie fixa si asistenta tehnica, intretinere echipamente de telecomunicatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64210000-1 - Servicii de telefonie si de transmisie de date (Rev.2)
50334000-5-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de telefonie sau de telegrafie prin fir (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
A.Linii telefonice principale individuale (LTP)
- Minim 1- Maxim 45
B. Flux ISDN PRA ( 30 de canale) = 1
- Minim 1
- Maxim 4
C. Direct Dial Inward (DDI) = 45
- Minim 45
- Maxim 1001 abonamentlunare care sa includa toate serviciile din caietul de sarcini;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 980, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
44 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Cuantum garantie participare: 39.000 lei sau 8.765 euro la un curs CNP 2013 de 4, 45 lei - Valabilitate garantie participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, respectiv pana la data de ..........................., cu posibilitate de prelungire la solicitarea M.E. - Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari (Formularul 12 din SECTIUNEA III), sau cu OP in contul nr. RO05 TREZ 7005 005X XX00 2305, deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti. - Mod de prezentare - instrumentul de garantare se prezinta in original - Garantia de participare se va elibera conform legislatiei in vigoare, la solicitarea scrisa a ofertantului - IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens (daca este cazul). a) Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat.b) Mod de constituire a garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(Formularul 17 din Sectiunea III) sau prin virament bancar (Ordin de plata) in contul RO05 TREZ 7005 005X XX00 2305 deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti.- IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de buna executie, conform Legii nr.346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens (daca este cazul).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.
In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire din partea reprezentantul legal al operatorului economicpentru acesta
a)Declaratie privind eligibilitatea
- Formularul 1 - Declaratie privind eligibilitatea din Sectiunea III, semnat, datat si stampilat.
b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile
ulterioare- Formularul 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, din Sectiunea III, semnat, datat si stampilat.
- Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.
c)Certificat de atestare fiscala si certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
1. Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, care sa ateste ca operatorul economic ofertant nu inregistreaza debite restante la bugetul general consolidat al Romaniei in luna anterioara depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul.
2. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza debite restante la bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul.
d)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, semnat, datat si stampilat.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Varujan Vosganian ? Ministru, Constantin Donighian Ciornei - Ordonator Principal de Credite, Radu Nicolae Chiurtu - Secretar General, Ioana Apan ? Secretar General Adjunct, Alina Voicu ? Director general, Diana Ioana Florea ? Director general, Ioan Olariu ? Director, Simona Calinoiu - Consilier.
e)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Formularul 3 din Sectiunea III, semnat, datat si stampilat.
f)Declaratie privindcalitatea de participant la proceduraFormularul 6 din Sectiunea III, semnat, datat si stampilat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele mentionate mai jos.a)Certificat constatator sau echivalentPersoane juridice/fizice romane: - Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoane autorizate/administratori, activitate principala, activitati secundare - Certificatul constatator trebuie sa certifice, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26 / 1990, cu modificarile si completarile ulterioare, faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea acordului-cadru, respectiv operatorul economic sa aiba un obiect de activitate corespondent in codul CAEN cu cel al obiectului contractului emis de ONRC .- Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data limitade depunere a ofertelor si va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul?, semnat si parafat.Persoane juridice /fizice straine: - Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 4 din Sectiunea III, datat, semnat si parafat. - Se vor prezenta informatii pentru ultimele 3 exercitii financiare aferente anilor 2010, 2011 si 2012. Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minimum 1.080.000 lei, respectiv 242.696, 63 euro la cursul de schimb mediu pe anul 2013 conform C.N.P. de 1 euro = 4, 45 lei; pentru alte monede decat euro, valorile cifrei de afaceri se vor exprima in lei/alta valuta, la cursul de schimb mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. In cazul in care oferta este depusa de o asociere acest formular va fi prezentat de fiecare asociat (inclusiv liderul). Formularul 5 (daca este cazul) - Angajament privind sustinerea financiara a operatorului economic/grupului de operatori economici.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formularul 7 din Sectiunea III - semnat, datat si stampilat Cerinta minima ? ofertantul va prezentamaxim 2 contracte de prestari servicii in domeniul de activitate aferent acordului-cadru prestate in ultimele36 de luniin valoare cumulata deminim 445.000 lei, respectiv 100.000 euro la cursul de schimb mediu pe anul 2013 conform C.N.P. de 1 euro = 4, 45 lei; pentru alte monede decat euro, valorile experientei similare se vor exprima in lei/alta valuta, la cursul de schimb mediu anual lei/ alta valuta comunicat de BNR;Prestarea serviciilor se confirma prin prezentarea de certificate/documente (constatator, recomandari/pv de receptie) prin care sa se confirme prestarea de servicii similare, continand referiri la : beneficiarul contractului, tipul serviciilor prestate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului;
Nota: In cazul unei asocieri, conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ. - Formularul 8 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a operatorului economic/ grupului de operatori economici (daca este cazul). Formularul 9 din Sectiunea III - semnat, datat si stampilat.
Documente de certificare a sistemului de management al calitatii (ISO 9001 sau echivalent) pentru ofertant (in original sau copie legalizata), valabile la data limita de depunere a ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu. - Documente de certificare a sistemului de management al securitatii informatiei (ISO 27001 sau echivalent) pentru ofertant (in original sau copie legalizata), valabile la data limita de depunere a ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu. Se vor accepta documente care demonstreaza faptul ca ofertantul va primi certificarea, in baza raportului de audit finalizat/incheiat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii realizate in ultimii 3 ani (36 de luni).-Experienta similara.-Recomandari din partea altor beneficiari / clienti.Prezentarea documentelor solicitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2013 12:00
Locul: Calea Victoriei nr.152, etj.2, cam.230
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP- dupa caz.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte obtin acelasi punctaj financiar, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica si Relatii Institutionale
Adresa postala: Calea Victoriei nr.152, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Tel. +40 212025315
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2013 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer