Licitatie Publica - Servicii de telefonie fixa si inchiriere de linii de comunicatii terestre pentru toate unitatile M.A.I.
Anunt de participare numarul 140942/05.12.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1 A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Punct(e) de contact: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei, str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti, Tel. +40 214301925, In atentia: Mariana Popa, Email: [email protected], Fax: +40 213165577, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de telefonie fixa si inchiriere de linii de comunicatii terestre pentru toate unitatile M.A.I.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Sediile M.A.I.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 10 luni
Valoarea estimata fara TVA: 16, 020, 860.96RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa incheierii contractelor subsecvente va fi lunara, in functie de alocarile bugetare. Cantitatile minime si maxime care ar putea fi solicitate pe parcursul acordului cadru sunt prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini. Cantitatile minime si maxime pentru un singur contract subsecvent sunt prezentate in anexa nr. 5 la caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de telefonie fixa si inchiriere de linii de comunicatii terestre
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64211000-8 - Servicii de telefonie publica (Rev.2)
64214400-3-Inchiriere de linii terestre de comunicatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu prevederile Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 16, 020, 860.96RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garan?iei de participare 320.400 lei, pentru IMM 50%.In cazul respingerii contestatiei ca nefondata de catre CNSC, se va retine contestatorului din garantia de participare suma de 9.162, 09 lei, calculata conform prevederilor art. 278^1, ali.(1), lit.c) din OUG 34/2006.Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Modul de constituire: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conformitate cu Formularul nr. 14.- constituirea garantiei de participare prin virament bancar, se face in contul: RO86TREZ7005005XXX000168, Cont deschis la D.T.M.B, Cod Fiscal 4267095.- prin depunerea unei sume de bani la casieria M.A.I.?Directia Generala Financiara din Str. Eforiei, nr.3-5, Parter, Sector 5, Bucuresti conform art. 86, alin.5, lit. a si b din H.G.925/2006.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006.Daca operatorul economic este IMM, pentru a putea beneficia de prevederile L.346/2004, art.16, alin.2, acesta va depune atasat dovezii de constituire a garantiei de participare declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr.1 din L.346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM.Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Garantia de buna executie se va solicita la incheierea contractului. Cuantumul acesteia va fi de 10% (respectiv 5% pentru IMM) din pretul contractului, fara T.V.A. si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completaFormularulnr. 1 depus in original (lider, asociat, tert).Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr. 34/2006 - se va completa Formularul nr. 2 depus in original (lider, asociat, tert).Certificat de atestare fiscala eliberat, in luna anterioara depunerii ofertei, de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care trebuie sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare eliberarii acestuia (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat in luna anterioara depunerii ofertei, din care trebuie sa reiasa obligatiile exigibile catre bugetul local la data eliberarii acestuia (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Note: - In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, ), se va atasa o imputernicire pentru acesta, Formularul nr. 15.
- Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr. 1 si 2 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se acceptaprezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform 181 lit.a), c^1 si d) din OUG 34/2006, modificata prinLegea 279/2011.Cerinta nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant (Formularul 3 in original ? lider, asociat, subcontractor).
- In cazul ofertei depuse in asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.
Cerinta nr. 4 - Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta: Cerinta obligatorie Completare Formular nr. 4- in original si se solicita conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010.
Cerinta nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractor, tert sustinator) trebuie sa completeze o declaratie pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 referitoare la evitarea conflictului de interese, se completeaza Formularul nr. 5. (in original). Persoane cu functie de decizie: Stoica Ion, Tudor Danut, Stelica Dragulin, Marian Augustin Raducu, Mihai Badescu, Romica Marinescu, Emil Lungu.NOTA : - Se pot prezenta si orice alte documente doveditoare, echivalente. in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor/furnizarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizitiei.Daca, initial, a fost prezentata o copie a certificatului constatator/ documentelor edificatoare, in cazul in care ofertantul este clasat pe primul loc, la solicitarea Autoritatii contractante, in etapa de evaluare, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, acesta trebuie sa prezinte originalul/copia legalizata a documentelor, in terme de 3 zile de la primirea solicitarii.
Persoane juridice /fizice straine. Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii generale. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.
Cerin?a nr. 2
Informa?ii privind media cifrei de afaceri globala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna), pe ultimii 3 ani (2010, 2011 ?i 2012). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; Prestarile de servicii sevor confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat ?i, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea ob?inerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declara?ie a operatorului economic.
b) Lista privind asocia?ii /subcontractan?ii.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asocierein care sa se men?ioneze ca to?i asocia?ii i?i asuma raspunderea colectiva ?i solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocia?iei este imputernicit sa se oblige ?i sa primeasca instruc?iuni in numele tuturor asocia?ilor ?i este raspunzator in nume propriu ?i in numele asocierii pentru indeplinirea contractului.
Cerinta nr. 1
Standarde de asigurare a calitatii. Se va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca aceasta are implementat si mentine, conformISO 9001, un sistem de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.01.2013 10:30
Locul: str. Leaota, nr.2ABucuresti sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Numarul de participanti din partea aceluiasi ofertant, in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, se recomanda a nu fi mai mare de 2.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc, prezinta acelasi pret, Autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primul loc o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal conform art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
M.A.I. - Directia Generala Juridica
Adresa postala: P-ta Revolutiei nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10086, Romania, Tel. +40 213037080, Email: [email protected], Fax: +40 213112052
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.12.2012 14:01