Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de telefonie fixa si mobila


Anunt de participare numarul 141047/11.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Transporturilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Andreea Andrescu, Tel. +40 0750032212, Email: [email protected], Fax: +40 213196199, Adresa internet (URL): www.mt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare a activitatilor de transport
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de telefonie fixa si mobila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: sediul MTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 612, 904RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contract subsecvent nr.1 de la data semnarii ? 31.12.2013 -403.226 lei, Contract subsecvent nr.2 01.01.2014 ? 31.12.2014 ? 403.226 lei, , Contract subsecvent nr.3 01.01.2015 ?31.12.2015- 403.226, contract subsecvent nr.4 01.01.2016-31.12.2016-403226 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor de telefonie fixa (convorbiri intrajudetene, interjudetene, internationale si in reteaua de telefonie mobila) Ministerului
Transporturilor si Infrastructurii in sediul din cladirea Palat CFR, B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Bucuresti, asigurarea serviciilor de
telefonie mobila prin reteaua proprie (cu acces in toate retelele de telefonie fixe si mobile, acces roaming, acces internet) si prin sistemul de
telefonie fixa interioara al Ministerului Transporturilor si Infrastructurii in sediul din cladirea Palat CFR, B-dul. Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1,
Bucuresti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64212000-5 - Servicii de telefonie mobila (Rev.2)
64211000-8-Servicii de telefonie publica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Avand in vedere faptul ca obiectul acordului cadru se refera la servicii de telefonie mobila, cantitatile minime simaximepentru contractele subsecvente sunt prevazute incaietul de sarcini , respectiv:
Voce mobila pentru flotila (aparate telefonice mobile): cantitate minima: 100, cantitate maxima: 200
Voce fixa (interioare)in centralele ministerului prin 2 fluxuri- pentru aparatele telefonice fixe: cantitate minima: 400, cantitate maxima: 600
Voce fixa linii directe principale (care in prezent nu trec prin centralele MTI)- pentru aparatele telefonice fixe: cantitate minima: 75, cantitate maxima: 94
Cantitatile pentru acordul cadu sunt :
Voce mobila pentru flotila (aparate telefonice mobile): cantitate minima: 400, cantitate maxima: 800
Voce fixa (interioare)in centralele ministerului prin 2 fluxuri- pentru aparatele telefonice fixe: cantitate minima: 800, cantitate maxima: 2000
Voce fixa linii directe principale (care in prezent nu trec prin centralele MTI)- pentru aparatele telefonice fixe: cantitate minima: 300, cantitate maxima: 376
Valoarea estimata fara TVA: 1, 612, 904RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 32.258 lei. Modul de constituire: potrivit prevederilor art .86, alin.(1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile, in favoarea autoritatii contractante, conform Formularului 10. Perioada de valabilitate a garantiei: 60 de zile de la termenul limitade depunere a ofertelor . Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata/atasata la coletul cu oferta.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de intreprinderi mici si mijlocii, stabilita conform Legii nr. 346/ 2004, cu modificarile sicompletarile , garantia de participare se va constitui in procent de 50% din suma precizata., ofertantul prezentand, obligatoriupentru aceasta documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. In cazul depunerii unei ofertein asociere, toti membrii asocierii trebuie sa faca dovada faptului ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii pentru abeneficia de prevederile legii 346/2004. In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 5.393lei conform prevederilor art. 2781 alin.(1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Eliberarea garantiei de participare seva face In conformitate cu prevederile art.88 din H.G. nr.925/2006.In sit in care oert constit.instr de garanatare in alta moneda decat in lei, echivalenta cursului de schimb lei/euro va fi cea afisata de BNR valab cu 3 zile lucratoare inaintea term de deschidere a ofertelor 10% din valoarea contractului subsecvent. Modalitate de constituire: conform art.90 fin HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul subcontractarii se va completa Formularul9
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006
Ofertantii (inclusiv tertul sustinator daca este cazul) nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006. Se va
completa si prezenta declaratie privind eligibilitatea ? (Formularul nr. 1, ) semnata de catre reprezentantul autorizat.- Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Se va completa si prezenta Formularul nr. 2 semnat de catre reprezentantul autorizat al ofertantului
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul
sustinator, daca este cazul.
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Se va completa si prezenta Formularul nr. 2A. conform Ordinului
ANRMAP nr. 314/2010- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 Se va completa si prezenta Formularul nr. 2B ? (inclusiv
subcontractorul si/sau tertul sustinator). Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea,
derularea si finalizarea procedurii de atribuire: dl Ministru Ovidiu Ioan Silaghi, dl. Secretar General Tiberiu Barbuletiu, dna. Mariana Ionita -
Director General, dna. Bianca Catinean - Director General, dna. Liliana Musat- Director General , d.na Laura Puscasu ? Sef serviciu- Declaratie privin calitatea de participant la procedura. Se va completa Formular nr. 12
- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiile pentru asigurarile sociale de stat
(formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de
stat, in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu
originalul ».
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa
ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original, copie
legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul » Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte: obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, nume complet, sediul,
persoanele autorizate/administratori , faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventeisau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendareaactivitatii/dizolvarea persoanei juridice.Informatiile cuprinse in certificatul constatator treb sa fie reale/actuale la data limita de depunere aofertelor.Obiectul contractului treb sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul const. emis de ONRC
Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punctde vedere profesional, din care sa rezulte autorizarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele sau a presta serviciile care fac
obiectul prezentului contract, in conformitate cu reglementarile din tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a certificatului
constatator in original sau copie legalizata inainte de data semnarii contractului.
Documentele emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, atat subcontractantii cat si tertii sustinatori (daca este cazul) vor prezenta certificatul constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa fi realiz o cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani
2009, 2010, 2011, de cel putin 806.450LeiSe vor prezentaFisa de informatii gen priv cifra de afaceri globala aofertantului pentru anii 2009, 2010, 2011, Form 3.Se vor prez bilanturile
contabile, ptr2009, 2010, 2011, vizate si inregistrate de catre organcompetente in copie cf cu originalul, semnate si stampilate de catre reprezautorizat al ofertantului sau alte documente edificatoare.Op ec. nerezidenti
(straini): In masura in care pentru op ec nerezidenti, publicarea bilanturilor
contabile nu este prev de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit op
ec, atunci va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o
imagine fidela a situa economice si financiare .Docum se vor prezenta
insotite de traducere autorizata a acestora in lb.rom.
cursul mediucomunicat de catre BNR pentru anii indicati.Anul 2009:1 euro = 4, 2373 RON;
Anul 2010:1 euro = 4, 2099 RON; Anul 2011:1 euro = 4, 2379 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Lista privind principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani de
catre ofertant, form 4
b. Fisa de informatii privind experie sim ? Form 5 pentru contractul ce se
doreste a fi prezentate drept experienta similara.Of.trebuie sa faca dovada
ca a prestat serv de telefonie fixa si mobila , in cadrul unui contract cu o
valoare de minim 403.226 lei, in ultimii 3 anii, calc pana la data depunerii
ofertelor. Se vor prez docum dovedit din care sa rezulte indeplin tuturor
elementelor solicitate ca si cerinta minim obliga:
copii ale contractului sau pag din contract care contin referintele
priv: partile , obiectul, durata, pretul si semnaturile/stampila partilor
recomandare/document constatator din partea benefic
Docum vor fi prez in copie lizibila cu mentiunea ?cf cu originalul?, purtand
stampila si semnatura reprez legal al op ec Ptr calculul valorii mentionata
mai sus, exprimata in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu
comunicat de catre BNR2009:1euro=4, 2373lei, 2010:1 euro=4, 2099 lei,
2011:1 euro =4, 2379lei
Ofertantul va completa formularul 6, privind personalul responsabil pentruindeplinirea contractuluia. Ofertantul va asigura un manager de contract / responsabil contract
Cerinte minima pentru manager/responsabil contract: Experienta in coordonarea din pozitia de manager/responsabil contract in
cel putin un contract de servicii de telefonie fixa si mobila . Se va completa
Formularul 6A pentru managerul de contract
b. o persoana de suport dedicata pentru a asigura o buna gestionare a
contractului. Se va completa Formularul 6A pentru persoana desemnata
DeclaratiiOperatorul economic sau membrii grupului de operatori economici trebuie
sa dovedeasca ca aria de acoperire la nivelul teritoriului sa fie de minim
75%.Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici trebuie
sa dovedeasca ca aria de acoperire la nivelul populatiei sa fie de minim
90% . In acest sens se vor completa urmatoarele declaratii: 1.Declaratie pe proprie raspundere a Ofertantului privind aria de
acoperire a retelei de telefonie fixa/mobila la nivelul teritoriului, formularul 72.Declaratie pe proprie raspundere a Ofertantului privind aria de
acoperire a retelei de telefonie fixa/mobila la nivelul populatiei , formularul
7A
Certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant, conform
ISO 9001 sau echivalent
Certificarea sistemului de management pentru securitatea informatiei,
conform ISO 27001 sau echivalentCertificarea ISO 27001 dovedeste ca infrastructura si practicile utilizate de
Ofertant indeplinesc criteriile stricte impuse de Organizatia Internationala
pentru Standardizare (ISO) in privinta capacitatilor de securitate ale
companiei, confirmand ca informatiile cu caracter confidential ale
Ministerului sunt protejate conform celor mai inalte standarde din domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
tehnic
40%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.01.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2013 11:00
Locul: sediul MTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite de catre reprezentantul oeratorului economic
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma evaluarii se constata existenta a cel putin 2 oferte cu punctaj egal, care se claseaza pe primul loc, se va proceda lasolicitarea unei noi oferte financiare catre respectivii ofertanti. Ofertele vor fi prezentate sigilate, in plic inchis, la sediul autoritatii contractante, in termenul precizat in solicitare. In cazul in care ofertele financiare retransmise contin preturi egale, se va solicita transmiterea unei noi ofertefinanciare in vederea departajarii ofertelor depuse, care au intrunit atat punctaj egal cat si preturi egale. Descrierea criteriului de atribuireprivind oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere tehnico economic este detaliata in caietul de sarcini.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256.2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: B.dul Dincicu Golescu nr.38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 21396166, Fax: +40 213122528
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2012 15:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer