Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de telefonie mobila


Anunt de participare (utilitati) numarul 135107/26.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 264430050, In atentia: Maria Calatan, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 264430886, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional licentiat clasa I
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de telefonie mobila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Pe toata aria de acoperire a operatorului economic.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 67, 944 si 85, 200EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 67.944 euro.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor de telefonie mobila cu acces in toate retelele de telefonie fixe si mobile, acces roaming si internet.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64212000-5 - Servicii de telefonie mobila (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
abonamente de voce: min.393 max. 450
abonamente de date: min.10 max. 50
Valoarea estimata fara TVA: intre 67, 944 si 85, 200EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 7.380 lei, echivalent a 1.702.80 euro calculat la cursul de schimb al BNR din data de 30.01.2012, respectiv 1 euro = 4, 3340 lei. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile, incepand cu termenul limita de primire a candidaturilor. Garantia de participare se poate constitui prin: a)depunere directa la casieria S.C.CAS S.A.b)virament bancar, ordin de plata semnat de banca in favoarea S.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A. in contul IBAN RO28RNCB0106000767440001 deschis la BCR Cluj-Napoca.c)instrument de garantare, emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, conform Formularului nr.15.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(IMM), conform Formularului nr. 14.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o eventuala contestatie nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a acordului-cadru de 369.256, 8 lei, echivalent a 85.200 euro, calculat la cursul de schimb al BNR din data de 30.01.2012, respectiv 1 euro=4, 3340 lei, suma calculata de 3.692, 57 lei, conform art. 278^1 alin (1), lit. (a) din OUG nr. 34/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr.3).Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 (Formular nr.4).Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006(Formular nr.5).Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.(Formularul nr.6).Certificat de Atestare Fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a candidaturii.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale emis de Consiliul local - Directia de taxe si impozite locale din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.(Formularul nr.7).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire la nivelul cerintei "Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006" sunt: Dorin Ciataras, Rodica Filip, Calin Neamtu, Doina Ivan, Maria Calatan, Papai Levente.Daca un grup de operatori economici depun candidatura comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca cerintele prevazute la Sectiunea III.2.1.a).Daca candidatul beneficiaza de sustinerea financiara si/sau tehnica si profesionala a unui tert sustinator, atunci tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art.181[lit.a), c1) si d)] si art. 69^1 din OUG 34/2006. Certificat constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca cerinta prevazuta la sectiunea III.2.1.b).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatul va face dovada ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani este minim 130.000 euro. Daca un grup de operatori depun candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care candidatul sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, cerinta va fi indeplinita de catre un singur sustinator.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care candidatul sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unei terte persoane atunci atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Candidatul va face dovada ca in ultimii trei ani a prestat servicii similare in valoare de minim 50.000 euro.Daca un grup de operatori economici depun candidatura comuna, atunci cerinta va fi indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Certificat tip de furnizor de retele si servicii de comunicatii electronice, emis de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii, conform Deciziei ANCOM nr. 338/2010.Daca un grup de operatori economici depun candidatura comuna, atunci cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita de fiecare asociat in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara - algoritm de calcul conform precizarilor mentionate incaietul de sarcini
2.
Propunerea tehnica
30%
Descriere: Componenta tehnica - algoritm de calcul conform precizarilor mentionate in caietul de sarcini
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
AP-12-2012-LP
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
La etapa de negociere vor participa numai candidatii preselectati. Autoritatea contractanta va transmite concomitent candidatilor preselectati, invitatii scrise prin fax, in care se vor preciza urmatoarele: data si ora limita de primire a ofertelor preliminare, respectiv data si ora la care va avea loc negocierea fiecarei oferte preliminare.Negocierile se vor desfasura cu fiecare candidat preselectat, in parte, in cel putin o runda. Scopul negocierilor este de imbunatatire a ofertei preliminare si de adaptare a acesteia la conditiile concrete in care se va derula viitorul acord-cadru.In situatia in care se constata oferte cu punctaje egale, autoritatea contractanta va solicita candidatilor preselectati care au obtinut punctajul cel mai mare o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care acordul-cadru de servicii se va incheia cu candidatul preselectat a carui punctaj rezultat prin aplicarea algoritmului de calcul este mai mare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la Art.256^2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Compania de Apa Somes S.A. - Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel. +40 264591444, Email: [email protected], Fax: +40 264430886
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.04.2012 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer