Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de telefonie mobila


Anunt de participare numarul 135413/10.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea militara 02415 Bucuresti
Adresa postala: str. Drumul Taberei, nr. 7 ? 9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: Marian Topa, Tel. +40 213195959-147, Email: [email protected], Fax: +40 213195708, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de telefonie mobila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: teritoriul national
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 330, 249.9 si 2, 809, 134.4EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia contracte subsecvente, in functie de necesitati, posibilitatile de plata si reglementari legale in domeniu, in principiu cate unul pe an bugetar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii de atribuire il constituie achizitia serviciului de telefonie mobila, astfel:
Asigurarea de servicii de telefonie mobila (abonamente cu minute nationale incluse si minute in retea, trafic international, roaming) conform detalierii de la pct. II.2.1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64212000-5 - Servicii de telefonie mobila (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1abonamente 200 minute nationale, minim 400 maxim 650;
abonamente 1000 minute nationale, minim 10 maxim 50;
abonament flux, minim 1 maxim 5;
abonament comunicatii, minim 1 maxim 5;
abomnament date peste voce, minim 20 maxim 100;
roming, minim 50 ore maxim 60 ore;
trafic international, minim 40 ore, maxim 50 ore;
trafic retea fixa/retea GSM, minim 10 ore, maxim 50 ore.
Lot 2abonamente 200 minute nationale, minim 300 maxim 600;
abonamente 1000 minute nationale, minim 10 maxim 50;
abomnament date peste voce, minim 20 maxim 100;
roming, minim 40 ore maxim 55 ore;
trafic international, minim 30 ore, maxim 40 ore;
trafic retea fixa/retea GSM, minim 10 ore, maxim 50 ore.
Lot 3abonamente 200 minute nationale, minim 200 maxim 600;
abomnament date peste voce, minim 20 maxim 100;
roming, minim 25 ore maxim 50 ore;
trafic international, minim 15 ore, maxim 40 ore;
Lot 4Abonament date de mica viteza, minim 70, maxim 150;
Abonament date de mare viteza, minim 5 maxim 50.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 330, 249.9 si 2, 809, 134.4EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: lot 1-20.000 euro, lot 2-19.000 euro, lot 3-14.000 euro, lot 4-2300 euro. Mod constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau virament in contul RO41TREZ7005005XXX003791 deschis la DTCPMB.Perioada de valabilitate 90 de zile de la termenul limita de depunerea ofertelor (nu se numara ziua limita pt. depunerea ofertelor).Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul constituirii la banca a garantiei de participare aceasta poate fi depusa sub forma de scrisoare de garantie bancara emisa de catre o banca, in lei, conform formularului 1.2 din anexa formulare.Conditii ce trebuie indeplinite de garantie de participare: a) sa faca referire expresa la procedura organizata pentru care se depune oferta;b) sa contina denumirea autoritatii contractante, in clar, in favoarea careia s-a constituit;c) valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitata prin documentatia de atribuire;d) sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita si care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;e) sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata;f) sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta;g) sa fie insotita de dovada calitatii de IMM (declaratie conform formular 9)daca e constituita pt. 50% din valoarea solicitata prin documentatie.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, astfel cum a fost solicitat in documentatia de atribuire, vor fi respinse. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor Garantia de buna executie se constituie in lei. Cuantumul acesteia va fi de 10% (pentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%), din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 90 aliniatul 1 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executie se va constituii in termen de 5 zile de la semnarea contractului subsecvent.Modul de restituire a garantiei de buna executie conform prevederilor legale si clauzelor contractuale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata cu OP , in lei la cursul euro/leu comunicat de BNR la data facturarii, prin cont deschis la trezorerie Sursa finantare - Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
H.G. nr.445/2003 art.10.Pentru a putea incheia un contract de achizitii cu MApN, furnizorul trebuie sa obtina codul NATO de agent economic
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1. Prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original), si introducere la rubrica (fisierul) documente de calificare dinSistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularului " Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ", completat in conformitate cu modelul formularului nr. 3 din anexa formulare.Ofertantul trebuie sa declare pe propria raspundere ca participa la procedura de atribuire cu oferta independenta, astfel cum este definita aceasta situatie in Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010.
Formularul se va completa de ofertant. In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentele se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii.Cerinta nr.2-Neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original) si introducere la rubrica (fisierul) documente de calificare dinSistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularului " Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006", completat in conformitate cu formularul nr. 2.2 din anexa formulare.
Formularul se va completa de ofertant/ofertantul asociat/subcontractant/Tertul sustinator.
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea precedurii de atribuire: Gl.bg. CERACEANU Ion (comandant), Col.dr. CIOBANU Ionel (loctiitor), Col. GAVRILOAIA Valentina (contabil sef), Col.BALASESCU Sorin Silviu (sef sectie Comunicatii si Informatica), lt.col. Marius PANAITE sefBirou comunicatii electronice, lt.col.Marian TOPA (persoana responsabila cu aplicarea procedurii de atribuire).Cerinta nr.3-Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (eligibilitate), respectiv prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original) si introducere la rubrica (fisierul) documente de calificare dinSistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularului nr. 2 din anexa formulare.
Formularul se va completa de ofertant/ofertantul asociat/Tertul sustinatorNota:
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 4-Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original) si introducere la rubrica (fisierul) documente de calificare dinSistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularului nr. 2.1 din anexa formulare. Formularul se va completa de ofertant.Formularul se va completa de ofertant/ofertantul asociat/Tertul sustinator
Nota:
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 5-Neincadrarea in prevederile art. 46 din O.U.G. nr. 34/2006 respectiv prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original) si introducere la rubrica (fisierul) documente de calificare dinSistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularelor nr.3.1 si 3.2 din anexa formulare (formulare privind calitatea de participant, subcontractantii, sociatii, sustinatorii).Formularul se va completa de ofertant. In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentele se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii. Nota:
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 6 - Punerea la dispozitia autoritatii contractante a informatiilor generale solicitate, respectiv prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original) si introducere la rubrica (fisierul) documente de calificare dinSistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) a formularului nr. 4 din anexa formulare. Formularul se va completa de ofertant. Cerinta nr. 1Dovedirea inregistrarii ca persoana juridica/fizica romana, respectiv prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (scanat si introdus in SEAP la documente de calificare) din care sa rezulte:
-ca este inscris un cod CAEN corespunzator obiectului contractului;
-documentul a fost emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor;
-ca nu sunt inscrise mentiuni conform art. 21 lit. e)-h) din Legea nr. 26/1990, republicata, privind registrul Comertului;
- asociatiisi dministratorul/administratorii societatii, componenta consiliului de administratie/organului de conducere sau supervizare, actionarii majoritariin vederea verificarii aspectelor declarate in documentele referitoare la conflictul de interese.
In cazul asocierilor se vor depune de catre fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.
In cazul in care ofertantul este persoana juridica/fizica straina, se vor prezentara in format electronic (scanare dupa documentele originale), in SEAP, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Nota 1: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata.Cerinta 2 - Ofertantul posteaza pe SEAP odata cu oferta copia dupa certificatul de alocare a codului de agent economic NATO (NCAGE) sau in cazul in care nu detine, completeaza declaratia privind angajamentul de obtinere a codului de agent economic conform formularului nr.11. Pana la semnarea contractului subsecvent furnizorul trebuie sa obtina codul de agent economic NATO (NCAGE), acordat de catre Biroul National de Codificare. Baza legala HG 445/2003 art.10
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul sa fie licentiat de ANCOM pentru frecventa radio utilizata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S57-093220 din 22.03.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform. art. 256^ 2 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Contestatiile se vor notifica autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic/ Autoritatea contractanta
Adresa postala: Strada Drumul Taberei, nr. 7-9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061652, Romania, Tel. +40 213195959-156, Fax: +40 213195708
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2012 09:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer