Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de telefonie mobila


Anunt de participare numarul 136004/29.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA ROMANA DE RADIODIFUZIUNE
Adresa postala: STR. GENERAL BERTHELOT, NR. 60-64, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010171, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN PUSCAS, Tel. +40 213031484, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213149944, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: serviciu public de radiodifuziune
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de telefonie mobila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Sediile autoritatii contractante
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de telefonie mobila
A. Abonamente (cartele SIM) destinate telefoanelor mobile in sistemul GSM si 3G
B. Abonamente de date in sistemul 3G/EDGE/GPRS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64212000-5 - Servicii de telefonie mobila (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de telefonie mobila
A. Abonamente (cartele SIM) destinate telefoanelor mobile in sistemul GSM si 3G
B. Abonamente de date in sistemul 3G/EDGE/GPRS
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare- 14.000 EUR, respectiv 60.797 lei.Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare, pentru suma de 14.000 EUR, respectiv61.112. lei, calculata la cursul mediu comunicat de BNR pentru luna martie 2012. Modul de constituire: scrisoare de garantie bancara pentru participare, conform Formularului G in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in ?original?. Garantia de participare se poate constitui: - prin virament bancar in contul SRR cod IBAN RO25 RNCB 0072 0208 0517 0001 BCR SECTOR 1 - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara (scrisoare de garantie bancara), sau de o societate de asigurari, conform art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - prin depunerea la sediul autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor - prin depunere de numerar la casieria SRR. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: mai mare sau egala cu valabilitatea ofertei Conform art. 278ยน alin. (1) lit.?b? ? In masura in care CNSC va respinge contestatia autoritatea contractanta va retine contestatarului din valoarea garantiei de participare suma de: 6.835 lei, respectiv 1.565 EUR. Pt.IMM garantia va fi redusa la jumatate.Pt.demonstr.incadrarii in categ.IMM ofertantul va prezenta obligatoriu decl.pe propria raspundere a reprez. legalprivind incadr.in categ.IMM, completata conf. Formularului K. si va fi prezentata in original. Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea integrala a contractului subsecvent, exclusiv TVA. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. conform Formularului H, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care prestatorul se incadreaza in categoria IMM-urilor si face dovada in acest sens Formularul K.Eliberarea/restituirea garantiei de buna executie: autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii integrale de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se asigura din surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea Formularul A
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, Formularul B
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul C
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta Formularul D
Declaratie pe proprie raspundereconform prevederilor art.691 din OUGnr. 34/2006 cu modificari si completari Formularul E
Persoanele responsabile cu organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Andras Istvan DEMETER, Constantin Puscas, Costina Gheorghiu, Ruxandra Chirila, Belciug Gheorghe, Dan Barabas
Certificat de atestare fiscala emis de ANAF, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie certificata ?conform cu originalul?).
Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie certificata ?conform cu originalul?).
Din certificate trebuie sa rezulte situatia datoriilor scadente de plata a impozitelor si taxelor catre stat in luna anterioara celei in care se deschid ofertele.Pentru operatori economici straini
Prezentarea echivalentului documentelor solicitate pentru ofertantii romani in cadrul acestui criteriu de calificare, cu respectarea dreptului intern al statului in cauza. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducerea lor autorizata in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial, emis in luna anterioara datei de deschidere a ofertelor prezentat in copie conform cu originalul, cu mentionarea obiectului de activitate
Pentru operatori economici straini
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, emis in luna anterioara datei de deschidere a ofertelor (traducere autorizata in limba romana).Mentionam ca certificatul constatator in original/copie leaglizata va fi prezentat la solicitarea autoritatii contractante pentru verificarea conformitatii(pentru ofertantul clasat pe locul I.).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generalecompletare si prezentare Formular I ;
Declararea pe propria raspundere a cifrei de afaceri in ultimii trei ani.
Cerinta minima: realizarea unei cifre medii anuale de afaceri de cel putin: 1.400.000 EUR, respectiv6.090.000 lei
Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru ultimii trei ani: Curs-RON/EURO2008-3, 68272009-4, 23732010-4, 2099In situatia in care ofertantul si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului prevazut mai sus prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.Pentru 2011 se va utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR 4, 2379 RON/EURO.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ? completare si prezentare Formular J cu tabel anexa; ofertantii vor mentiona numai contractele avand ca obiect prestarea de servicii similare cu cele ale contractului care urmeaza sa fie atribuit, a caror valoare cumulata sa fie de mimin 700.000 EUR; pentru dovedirea celor declarate ofertantii vor depune cel putin 1 contract in copie, cu mentiunea ?conform cu originalul? insotit de documentul constatator sau recomandare din partea beneficiarului;
Licenta emisa de ANRCTI pentru servicii de tip GSM si 3G.
certificat ISO 9001/2000 sau echivalent in copie, cu mentiunea ?conform cu originalul?Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate a depunerii ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Componenta tehnica
10%
Descriere: Serviciu de salvare de siguranta a agendei telefonice
3.
Componenta tehnica
10%
Descriere: Viteza de transferdate mobile
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2012 12:00
Locul: Sediul Societatii Romane de Radiodifuziune, str Gral Berthelot nr 60-64 sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor si comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care, pe locul intai in clasamentul ofertelor sunt doua sau mai multe oferte cu punctaj egal se va proceda la solicitarea de noi oferte financiare (diminuate sau la fel) in plic sigilat. Solicitarea se va adresa doar ofertantilor cu oferte cu acelasi punctaj declarate admisibile
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art 256^2 din OUG nr 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Societatea Romana de Radiodifuziune Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. G-ral Berthelot, nr. 60-64, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010165, Romania, Tel. +40 213031258, Fax: +40 213031258
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2012 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer