Licitatie Publica - Servicii de telefonie mobila
Anunt de participare (utilitati) numarul 142017/15.02.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice SPBS, Tel. +40 213192433, In atentia: Craciun Dorina, Email: [email protected], Fax: +40 213192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de telefonie mobila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Categoriile de servicii solicitate sunt : a)convorbiri catre orice retea de telefonie mobila nationala; b)convorbiri catre orice retea de telefonie fixa nationala;c)convorbiri catre orice retea internationala de telefonie fixa si mobila;d)transmiterea de date, la cererea autoritatii contractante;e)asigurarea serviciului de roaming, la cererea autoritatii contractante; - precum si alte cerinte din Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64212000-5 - Servicii de telefonie mobila (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de telefonie mobila pentru 2487 SIM-uri active si un flux ISDN cu un numar de 100 linii telefonice.
Valoarea estimata fara TVA: 590, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 11.000 lei. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau orice alt intrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr.925/2006 modificata si completata ulterior.Cont garantie de participare: Beneficiar: CNCF CFR SA, CUI: RO11054529Cont IBAN: RO76 BITR BU5R ON03 6603 CC02, Banca Italo-Romena Ag. Mihalache.Intreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum, conform prevederilor legii 346/2004 cu modificarile si complatarile ulterioare, drept pentru care acestea vor prezenta garantia de participare insotita de declaratia privind statutul de IMM.Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in Euro in cuantum de 2.468, 58 Euro, la cursul de la BNR, aferent cursului mediu in 2012, de 1 Euro = 4, 4560 Lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data depunerii ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. 10% din valoarea contractului de servicii, fara TVA.Garantia de buna executie a contractului se va constitui: - prin scrisoare de garantie bancara, - sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale aplicandu-se prevederile HG 1045/2011; -sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de 3(trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului de ambele parti. Garantia de buna executie se va restitui la solicitarea scrisa a ofertantului in care se va mentiona modalitatea de restituire, care se va face in conformitate cu alin (2) art. 92 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1. Eligibilitatea. Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006. In acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere; Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul A.Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/tert sustinator; Cerinta nr.2. Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006.In acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere.De asemenea, ofertantul va depune Certificate de atestare fisacala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale. Din certificatele fiscale trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Formularul B1. Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator (tertul va depune declaratia privind incadrarea la prevederile doar la lit. a), c) si d) din art.181 din OUG nr.34/2006) - Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale. Din certificatele fiscale trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se depune in original/copie legalizata/ copie lizibila conform cu originalul, dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat;Cerinta nr.3. Neincadrarea la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006. Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 . Nota: persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Sophocleous Dimtrios-Dir.General; Corneliu Cretu - Dir.Gen.Adj.Ec.;Sorin Alexandru Trandafirescu-Dir.Gen.Adj.Pr.Europ.; Constantin Manea - Dir.Gen.Adj.Exp; Moldovan Macarie Alexandru- Dir.Gen. Adj.Teh.; Florin Iuliu-Tomescu -Dir.Asistenta Juridica si Resurse Umane; Petru Cesa-Dir.Teh;Daniela Manuela Dumitrescu ? Dir.Comercial;Iulian Florin Mantescu-Director Contabilitate; Director Financiar - Daniela Cristea; Viorel Scurtu-Dir. Linii; Florina Mirica- Sef SACPE;Papa Traian-cons. jur; Baicu Sorina - Sef STCD; Bogdan Branzan Fedeles ? Sef pr.STCD; Mitroi Marilena- Ec; Valentin Mitroi ? sef birou STCD;Constantinescu Simona-Ec.; Daniela Manea ? Sef birou AL; Hropaciov Petruta Lorena-Ec; Craciun Dorina Mihaela - ing.; Raluca Munteanu-ing.; Preda Georgiana-cons.jur; Buholt Mariana-cons.jur.; Laudat Mirela Gabriela-cons.jur;Melinte Ionut-Sef pr.;Popescu Constantin Cornel- Ec; Claudiu Odobescu-Sef Serv.Administrativ; Sandu Gabriela-cons jur; Tudor Gherghina-ing; Staicu Iulia-ing; Sandu Dumitru ?ins.spec; Marin Mihaela-tehn. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Ofertantul va depune Formularul B2 ?in original. Formularul se depune de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator /subcontractant? dupa caz.
Cerinta nr.4. Participarea la licitatie cu oferta independenta. Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care nu depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta , sau il depune, insa nu este conform Ordinului 314/ 12 octombrie 2010 emis de ANRMAP. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormularul B3?in original.Declaratia se depune in original de catre fiecare ofertant / ofertant asociat ? dupa caz. Dovada privind calitatea de IMM.Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie, conform prevederilor din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare; Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente care se depun pentru dovedirea calitatii de IMM a ofertantului: - in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune: · ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1) - in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: · ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1);· ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2);· ?Fisa de parteneriat?;· ?Intreprinderi partenere?- in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: - · ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1);· ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2);· ?Intreprinderi legate?;· ?Fisa privind legatura dintre intreprinderi? Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Modelele formularelor enumerate se regasesc in - Formulare.In acest sens, ofertantii vor depune documentele in original. Cerinta nr.1. Obiectul de activitate: Pentru persoanele fizice / juridice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si care trebuie sa cuprinda activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident; In cazul ofertei comune (asocierii): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Document edificator / Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se depune in original/copie legalizata/ copie lizibila conform cu originalul.Se depune de catre fiecare ofertant/ofertant asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1.Documente care sa ateste aria de acoperire pentru telefonia mobila GSM de minim admis de 90% din populatia Romaniei si minim 80% din aria de acoperire a tronsoanelor de cale ferata.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire. Datele din declaratie vor fi cele furnizate si raportate catre autoritatea de resort ANCOM. Operatorul economic va anexa listele cu orasele si localitatile, drumurile nationale si retelele feroviare acoperite.Pentru serviciul de roaming: se vor anexa liste separate cu zonele de acoperire si tarile cuprinse in fiecare zona in care/catre serviciul este disponibil.
Informatii privind asocierea. In cazul asocierii Ofertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu oferta si documentele care o insotesc, acordul de asociere (operatorii economici asociati vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare). In cazul declararii ofertantului ca si castigator, Acordurile de asociere vor fi prezentate in forma autentica pana la semnarea contractului.
Modalitatea de indeplinire
- Acord de asociere - in original.In cazul declararii ofertantului ca si castigator, Acordurile de asociere vor fi prezentate in forma autentica pana la semnarea contractului.
Informatii privind subcontractarea. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze. Declaratia privind subcontractantii, partile din contract care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora (se vor prezenta informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti, denumirea acestuia si datele de identificare ale subcontractantilor). In cazul in care nu vor fi parti subcontractate, se va prezenta declaratia cu mentiunea ?nu este cazul?.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Formularul D ? Informatii privind subcontractantii - in original
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/215/24.01.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.02.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.03.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.03.2013 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1 Bucuresti, et.5 cam 79
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor cu imputernicire si copie BI/CI/pasaport
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Corespondenta va fi in limba romana, sub forma de acte oficiale transmise pe una din urmatoarele cai: - prin fax, la nr.+40 213192433, intre orele 9-14 , prin incredintare directa, la punctul de contact din anunt, intre orele 9-14. 2.Toate documentele depuse de ofertant vor fi in limba romana, sau insotite de traducere autorizata in limba romana. 3.Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal la rubrica de "Documentatii si clarificari" a anuntului din SEAP accesand site-ul www.e-licitatie.ro. 4. In cazul in care, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, iar contractul se va atribui ofertantului cu pretul cel mai mic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2013 10:20