Licitatie Publica - Servicii de telefonie mobila
Anunt de participare numarul 145294/30.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Elena Chelu, Tel. +40 372111485, In atentia: Laura Coman, Sef serviciu, Email: [email protected], Fax: +40 0372111445, Adresa internet (URL): www.mdrap.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de telefonie mobila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 322, 580.65EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia anual. Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 108.870, 97euro.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de telefonie mobila conform specificatiilor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64212000-5 - Servicii de telefonie mobila (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru si cantitatile minime si maxime estimate care pot face obiectul unui singur contract subsecvent se regasesc in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 322, 580.65EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 6.450 euro. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor si se poate constitui prin oricare din formele prevazute la art 86 alin 1 din HG 925/2006, respectiv prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare se poate constitui si in alta moneda, data la care se va face conversia euro/leu/alta valuta este cursul BNR din data publicarii anuntului de participare.Garantia de participare se retine/restituie conform prevederilor art 87, respectiv art 88 din HG 925/2006.In cazul prezentei proceduri sunt aplicabile prevederile art 278indice1 alin 1 lit b si alin 2 din OUG 34/2006. Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului, conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, transmis autoritatii contractante in maxim 5 zile de la semnarea contractului de ambele parti si care devine anexa la acesta.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;2.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;3.Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Diretia de impozite si taxe locale care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor din care sa reiasa ca nu are datorii scadente; Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor din care sa reiasa ca nu are datorii scadente. Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010. ;5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG 34/2006. Documentul se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca e cazul. Persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ?Liviu Nicolae Dragnea, Viceprim-ministru, Ministru
?Shhaideh Sevil, Secretar de stat;?Banu Constantin-Marius, Sectretar de stat;
?Matache Iulian-Ghiocel, Secretar de stat;?Niculescu Marian, Secretar General;?Burduja Claudiu, Secretar General Adjunct;?Boldea Cristian Robert, Secretar General Adjunct;
?Rusnac Melania, Director, Directia Buget, Financiar Contabilitate;?Vasile Ionela, Sef serviciu, Serviciul Avizare Acte Normative;?Coman Laura, Sef serviciu, Serviciul Achizitii Publice;?Mitroi Jana, Director general, Directia generala resurse umane, IT, administrativ;
?Dobre Mihai Alexandru, Manager public, Direc?ia generala resurse umane, IT, adiminstrativ;
?Dontu Cristinel Stefan, Sef serviciu, Serviciul resurse umane;
?Nica Valeriu Catalin, Sef birou, Biroul IT;
?Chirca Alexandru, Sef birou, Biroul logistica si suport achizitii
?Padeanu Murova Sergiu, Consilier evaluare examinare, Serviciul administrativ si logistica.
6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoane fizice sau juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind media cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani, respectiv 2010, 2011, 2012.Cerinta minima: media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu 217.740 euro. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual euro/leu/alta valuta comunicat de BNR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Cerinta minima: Operatorii vor face dovada, prin prezentarea de orice documente/certificari, ca au prestat in ultimii 3 ani printr-un contract sau maxim 2 contracte, servicii similare obiectului prezentei proceduri, a caror valoare cumulata sa fie de minim 108.870 euro. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual euro/leu/alta valuta comunicat de BNR.
2. Declaratie privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
3. Declaratie privind masurile de protectie a mediului pe care operatoruleconomic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 anise vor completa formularele corespunzatoare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
62%
Descriere: Componenta financiara
2.
traficul ofertat
38%
Descriere: componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 500
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2013 11:00
Locul: sediul MDRAP, str. Apolodor nr. 17, latura Nord, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii societatilor ofertante au dreptul sa asiste la deschiderea ofertelor, doar daca prezinta imputernicire in original si un act de identitate valabil
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care dupa evaluarea ofertelor , pe primul loc se vor clasa mai multe oferte cu preturi egale, departajarea se va face prin reofertare in plic inchis la sediul autoritatii contractante, conform invitatiei ce va fi transmisa.Societatile ofertante care se incadreaza in categoria IMM, conform Legii 346/2004, vor face dovada, pe proprie raspundere, indeplinirii cumulative a conditiilor privind numarul mediu anual de salariati si a cifrei de afaceri anuale. In conformitate cu prevderile art. 186 si 190 din OUG 34/2006, ofertantul isi poate demonstra situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.2562 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MDRAP - Serviciul Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372111485, Fax: +40 0372111445, Adresa internet (URL): www.mdrap.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2013 16:31