Licitatie Publica - Servicii de telefonie mobila si publica (fixa si fax)
Anunt de participare numarul 95393/05.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Tataru Rodica, Oros Ciprian, Nagy Brigitta Monica, Tel.0261-717835, In atentia: Tataru Rodica, Fax: 0261-717835, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de telefonie mobila si publica (fixa si fax)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Sediul Administrativ al Consiliului Judetean Satu Mare, C.M.J. Satu Mare si I.S.U. Somes Satu Mare.
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 355, 453EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia in limitele unui an bugetar (pana la data de 31 decembrie aferenta fiecarui an)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de telefonie mobila si publica (fixa si fax), procedura se finalizeaza prin incheierea a cate unui acord-cadru cu un singur operator pe fiecare lot in parte pentru o perioada de 4 ani.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64212000-5 - Servicii de telefonie mobila (Rev.2)
64211000-8-Servicii de telefonie publica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total volum prestatii servicii/cantitati produse/Lot 1: -achizitia unui abonament de 25.000 de minute pentru servicii mobile de voce cu un minim de 40 terminale gratuite si maxim100 terminale gratuite, cu minim 40cartele SIM gratuite si maxim 100 cartele SIM gratuite.Total volum prestatii servicii/cantitati produse/Lot 2:
-achizitia unui abonament de 30.000 de minute pentru servicii de telefonie publica (fixa si fax) cu un minim de 40 terminale gratuite si un maxim de 80 terminale gratuite.
Valoarea estimata fara TVA: 355, 453EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.de particip.: Lot 1-Serv.de telef.mobila: 6.650 lei;Lot 2-Serv.de telef.publica: 8.000 lei; Gar.de buna executie in cuantum de 5% din valoarea, fara TVA, a fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu de venituri si cheltuieli al judetului Satu Mare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea sau subcontractarea conf.art.44 si art.45 din OUG nr.34/2006 cu modif.si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligib.Form A;Decl.privind neinc. in sit.prev.la art.181FormB, decl.privind calit. de part. la proc.-FormC, certif.de atest.fisc.priv.indepl.oblig.de plata a imp., taxelor si contrib.de asig.soc., Certif.de atest.fisc.priv.indepl.oblig.exig.de pl.a imp.si taxe loc., in orig.sau copie leg., val. la data sed. de desch. a of.Pt.pers.jur.straine: Op.ec.va prez.doc.edif.(certif., caziere judiciare sau alte doc.echiv.) prin care sa dov.ca si-a indepl.oblig. de pl.a imp., taxelor si contrib.catre buget. Doc.prez.vor fi trad. lb. rom.si leg.;Pentru persoane juridice romane: Certif.const.elib.de ONRC in orig. sau copie leg., val.la data sed.de desch.a of., Certif.de inreg.elib.de ONRC copie leg.;Pers.jur.straine-Docum. edific. care sa doved.o forma de inreg. ca pers. juridica, in conf. cu prev. legale din tara in care of. este rez., precum si un Certif.de Rezid.Fisc. (evitarea dublei impuneri) val. pentru anul calend. in curs, trad.in limba rom.si leg.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita: Inf.gen.si cifra de af. pe ult.3 ani (exc.: pers. jur. nou-infiintate vor prez. cifra de af.doar pt. anii scursi de la data inf.)-Form.K. Cifra de af.medie se va det.ca medie arit.a cifr.de af. obt. de of. in anii fin. prec.Valorile vor fi exprimate in lei si in Euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2007:1 euro = 3, 3373 lei;Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei;Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei;Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Decl.pepr.rasp.priv.asig.echip.si dot. consid.nec.pt.der. ac.cadru.2.Autoriz./Licenta(saudoc.echiv.)de funct.emisa de catre ANCOM din care sa rez. calit. de furniz. de serv.de tip 3G UMT, val. pe per. de of.si de derul.a ac.cadru (Lotul 1) in copie leg.3.Autoriz./Licenta(saudoc.echiv.)de funct.emisa de catre ANCOM val.pe per.de of.si de der.a ac. cadru (Lotul 2) - in copie leg.Pentru persoane juridice straine: Op.ec.va prez.doc.echiv.prin care sa dovedeasca forma de autorizare/licentiere.Doc. prez.vor fi trad.in limba romana si legalizate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2010 10:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentant imputernicit.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str.Mihai Viteazu nr.8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261-716375, Email: [email protected], Fax: 0261-710501
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Satu Mare - Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel.0261-713072, Fax: 0261-713072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2010 17:03