Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de telefonie mobila si transmisie de date


Anunt de participare numarul 136013/29.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
Adresa postala: STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Sediul central ANAF, Tel. +40 0213872370, In atentia: Mihai Marin, Email: [email protected], Fax: +40 0213879676, Adresa internet (URL): www.anaf.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de telefonie mobila si transmisie de date
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Sedileautoritatilor contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 696, 106.9 si 4, 393, 115.14RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cele cinci autoritati contractante, membre ale asocierii contractante, preconizeaza ca vor incheia, in functie de necesitatile si fondurile bugetare ce pot fi disponibilizate cu acest scop, trei contracte subsecvente.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de telefonie mobila si transmisie de date pentru ANAF, MFP, ANV, ANRP si GF
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64212000-5 - Servicii de telefonie mobila (Rev.2)
72318000-7-Servicii de transmisie de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea minima estimata a serviciilor de telefonie mobila si trasmisie de date pentru durata intregului acord cadru este de 3.696.106, 90 lei fara TVA.
Valoarea maxima estimata a serviciilor de telefonie mobila si trasmisie de date pentru durata intregului acord cadru este de 4.393.115, 14 lei fara TVA.
Valoarea minima estimata a serviciilor de telefonie mobila si trasmisie de date care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent este de 1.098.278, 78 lei fara TVA.
Valoarea maxima estimata a serviciilor de telefonie mobila si trasmisie de date care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent este de 2.196.557, 57 lei fara TVA.
Estimare a cantitatilor de abonamente minime si maxime ale serviciilor care pot face obiectulachizitiei prin acordul-cadru
TIP SERVICIIMIN MAX
1 SERVICII VOCE TELEFONIE MOBILA 7889 8766
2 SERVICII DE DATE (3G+)CU MODEM INCLUS 69 77
3 SERVICII (EXTRAOPTIUNI) PENTRU TERMINALEDE TIP BLACK BERRY 9 10
Autoritatile contractante pot diminua sau majora cantitatile previzionate de servicii in raport cu necesitatile efective si fondurile bugetare alocate.
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 696, 106.9 si 4, 393, 115.14RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 50.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Constituirea garantiei de participare se va face conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Constituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ANAF-Venituri salariale;MFP si ANV-Bugetul de stat si venituri salariale;ANRP-Bugetul de stat;GF?Com.Gen.-Bugetul de stat;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare.
- Se va completa si prezenta Formularul 1 din Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.
Cerinta nr. 2
- Declaratie pe propria raspundere (privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
- Se va completa si prezenta Formularul 2 din Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.
Incadrarea operatorului economic in situatia prevazuta la art. 181 sau dupa caz, tertului sustinator in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.
Cerinta nr. 3
- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAPnr. 314/12.10.2010;
- Se va completa si prezenta Formularul 3 din Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.
Cerinta nr. 4
- Se va completa si prezenta Formularul 4 din Sectiunea Formulare - Declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire):
ANAF
Mihai Bordianu ? Director General ? Directia Generala Economica
Ioana Toma - Director General ? Directia Generala Juridica
Giorgiana Hagi Nicovici ? Director ? Directia de Buget si Contabilitate InternaDan Stroe ? Director ? Directia de Investitii, Achizitii Publice si Servicii Interne
Laura Vlasceanu ? Sef Serviciu - Directia de Investitii, Achizitii Publice si Servicii Interne
MFP
Ciprian Badea- Secretar General AdjunctCornelia Nagy ? Director General - Directia Generala de Investitii, Achizitii Publice si Servicii Interne
Madalina Gheorghe - Director General - Directia Generala Juridica
Lacramioara Alexandru - Director General - Directia de Buget si Contabilitate Interna.Angelica Macau - Director General Adjunct - Directia Generala de Investitii, Achizitii Publice si Servicii Interne
Gabriela Stanila - Sef Serviciu - Directia Generala de Investitii, Achizitii Publice si Servicii Interne
ANV
Viorel Comanita - Vicepresedinte
Ioan Dumitru Bota - Director ? Directia Economica Investitii si Administrarea SeviciilorAlexandru Nastase - Sef Serviciu ? Serviciu Dotari, Achizitii siAdministrarea SeviciilorANRP
Dorina Danielescu- Presedinte
Gabriela Bucur - Director ? Directia Financiar Administrativa si Resurse Umane
Mihaela Ilea - Sef Serviciu ? Serviciul Financiar-ContabilitateGF
Arpad Csaba Ladanyi - Comisar GeneralAdriana Nicolae - Sef Serviciu ? Serviciu Financiar-Contabilitate, Executie BugetaraIonel Tronaru - Sef Serviciu - ServiciuJuridic si ContenciosGheorghe Gachi - Sef Serviciu ? Serviciu Administrativ si Investitii
Cerinta nr. 5
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat.- Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Se va prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la impozitele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)
Cerinta nr.6
- Se va completa si prezenta Formularul 5 din Sectiunea Formulare - Declaratie pe propria raspundere privindcalitatea de participant la procedura de achizitie - semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta. Cerinta nr. 1
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si din care sa reiasa urmatoarele date:
a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
b) codul unic de inregistrare;
c) sediul social valabil, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);
d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
e) domeniul de activitate principal;
f) domeniile de activitate secundare;
g) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
h) administratorul/imputernicitul operatorului economic.
Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
Se va prezenta in oricare dintre formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna), in domeniul de activitate aferent contractului ce urmeaza a fi atribuit, pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu 4.000.000 lei.In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul/asocierea trebuie sa prezinte maxim trei documente din care sa rezulte informatii relevante, din ultimii trei ani, avand ca obiect prestarea de servicii similare, cu o valoare cumulata de cel putin 2.000.000 lei, exclusiv TVA (ex. Contracte similare, recomandari, documente constatatoare, etc.). ? se vor prezentain original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si va fi semnata de reprezentantul ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Componenta tehnica
37%
Descriere: Numar de minute nationale suplimentar incluse in abonament pentru categoriile de utilizatori IV si V
3.
Componenta tehnica
3%
Descriere: Trafic suplimentar ce depaseste 10GB/abonament cu aceeasi viteza medie de minim de 7, 2 Mps
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2012 10:30
Locul: Sediul central ANAF, tronson VII, et 6, cam 25
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere pot participa numai reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Principalele modalitati de finantare: Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Veniturile salariale ale utilizatorilor; Ministerul Finantelor Publice - Bugetul de stat si Veniturile salariale ale utilizatorilor; Autoritatea Nationala A Vamilor - Bugetul de stat si Veniturile salariale ale utilizatorilor;Autoritatea Nationala Pentru Restituirea Proprietatilor - Bugetul de stat ;Garda Financiara ? Comisariatul General - Bugetul de stat;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256?2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANAF - Directia de Investitii, Achizitii Publice si Servicii Interne
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 0213872370, Email: [email protected], Fax: +40 0213879676
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2012 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer