Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de telefonie mobila si transmisie de date


Anunt de participare numarul 138374/24.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
Adresa postala: STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Sediul central ANAF, Tel. +40 0213872370, In atentia: Marin Mihai, responsabil procedura, Email: [email protected], Fax: +40 0213199676, Adresa internet (URL): www.anaf.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de telefonie mobila si transmisie de date
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Sediileautoritatilor contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 571, 658.48RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cele cinci autoritati contractante, membre ale asocierii contractante, preconizeaza ca vor incheia, in functie de necesitatile si fondurile bugetare ce pot fi disponibilizate cu acest scop, trei contracte subsecvente
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de telefonie mobila si transmisie de date pentru ANAF, MFP, ANV, ANRP si GF
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64212000-5 - Servicii de telefonie mobila (Rev.2)
72318000-7-Servicii de transmisie de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimare a cantitatilor de abonamente minime si maxime ale serviciilor/tip de servicii pe durata acordului - cadru:
SERVICII VOCE TELEFONIE MOBILA: minim - 7889, maxim -8766;
SERVICII DE DATE (3G+)CU MODEM INCLUS: minim - 69, maxim - 77;
SERVICII (EXTRAOPTIUNI) PENTRU TERMINALEDE TIP BLACK BERRY: minim - 9, maxim - 10;
Estimare a cantitatilor de abonamente minime si maxime ale serviciilor/tip de servicii care pot face obiectul unui singur contract subsecvent (cantitati cumulate pentru toate autoritatile contractante din asociere):
SERVICII VOCE TELEFONIE MOBILA: minim - 7889, maxim - 8766;
SERVICII DE DATE (3G+)CU MODEM INCLUS: minim - 69, maxim - 77;
SERVICII (EXTRAOPTIUNI) PENTRU TERMINALEDE TIP BLACK BERRY: minim - 9, maxim - 10;
Autoritatile contractante pot diminua sau majora cantitatile previzionate de servicii in raport cu necesitatile efective sifondurile bugetare alocate.
Valoarea cumulata maxima estimata pentru cel mai mare contract subsecvent este de 2.285.829, 24 lei
Valoarea cumulata minima estimata pentru cel mai mic contract subsecvent este de 380.971, 54 lei
Valoarea estimata fara TVA: 4, 571, 658.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 50.000 lei. Modalitatea de constituire conform art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Contul autoritatii contractante: RO26TREZ7005005XXX000860 deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti. In cazul in care CNSC respinge o contestatie se va retine in raport cu valoarea estimata o suma in conformitate cu prevederile art.2781, alin.(1) din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din suma fara TVA a fiecarui contract subsecvent.Garantia de buna executie se constituie fie: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (art.90, alin.1) din HG 925/2006 modificata de HG 834/2009); prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din HG 925/2006 actualizata se aplica in mod corespunzator;b) in cazul in care partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.- In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HG nr.1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ANAF-venituri salariale;MFP-Bugetul de stat si venituri salariale;ANV-Bugetul de stat si venituri salariale;ANRP - Bugetul de stat;GF?Comisariatul General-Bugetul de stat;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare, completata de catre operatorul economic si dupa caz, de tertul sustinator. Incadrareacandidatului sau dupa caz, a eventualului tert sustinator in sistuatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excludereacandidatului din procedura de atribuire.
Se solicita completarea si prezentarea Formularului 1, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal, sau de catre persoana imputernicita de acesta.
2. a) Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere (privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
- Se va completa si prezenta Formularul 2 din Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.
b) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat. Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Se va prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
c) Certificat de taxe si impozite locale eliberat de autoritatea publica. Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Se va prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Documentele vor fi prezentate de fiecare asociat si dupa caz, de tertul sustinator.
Incadrarea operatorului economic in situatiile prevazute la art. 181, sau dupa caz a tertului sustinator in situatiile prevazute la art. la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului din procedura de atribuire.
3. Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAPnr. 314/12.10.2010;
- Se va completa si prezenta Formularul 3 din Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.
- In cazul unei asocieri, fiecare ascociat va prezenta documentele solicitate
4. Se va completa si prezenta Formularul 4 din Sectiunea Formulare - Declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta (in cazul subcontractarii, formularul va fi prezentat si de catre subcontractantii desemnati).
Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
ANAF
Octavian Deaconu - Secretar GeneralIoana Toma - Director GeneralNarcisa Bradeanu - - Director General
Paul Soviani ? DirectorAndrei Pavel ? DirectorLaura Vlasceanu ? Sef ServiciuMFP
Corneliu Cazacu- Secretar General AdjunctCornelia Nagy ? Director GeneralMadalina Gheorghe - Director GeneralLacramioara Alexandru - Director GeneralAngelica Macau - Director General AdjunctGabriela Stanila - Sef ServiciuANV
Dorel Fronea - Vicepresedinte
Ioan Dumitru Bota - DirectorAlexandru Nastase - Sef ServiciuANRP
George Baesu- Presedinte
Gabriela Bucur - DirectorMihaela Ilea - Sef ServiciuGF
Felicia Pop - Comisar GeneralCristinel Cambrea - Sef ServiciuMarius Brujan - Sef ServiciuGheorghe Gachi - Sef Serviciu- Documentul va fi prezentat de fiecare asociat si de eventualii subcontractanti sau terti sustinatori.
5. Se va completa si prezenta Formularul 5 din Sectiunea Formulare - Declaratie pe propria raspundere privindcalitatea de participant la procedura de achizitie - semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.
- In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici prin asociere, se solicita completarea acordului de asociere. Documentele insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare la solicitarea achizitorului. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al candidatului corespunde obiectului procedurii si din care sa reiasa urmatoarele date:
a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
b) codul unic de inregistrare;
c) sediul social valabil, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);
d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
e) domeniul de activitate principal;
Informatii privind persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente ce dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de origine, insotite de traduceri autorizate in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate asa cum este solicitat in paragraful anterior.
f) domeniile de activitate secundare;
g) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
h) administratorul/imputernicitul operatorului economic.
Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a candidatului.
Se va prezenta in oricare dintre formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita candidatului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a realizat o medie a cifrei de afaceri globala anuale pe ultimii 3 ani cel putin egala cu 4.000.000 lei sau proportional de la infiintare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita operatorului economic informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze.
Se va completa si prezenta Formularul 7 din Sectiunea Formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta
Experienta similara. Se solicita operatorului economic sa faca dovada ca a prestat in ultimii trei ani, pana la termenul limita de depunere a ofertelor, servicii similare in valoare cumulata de minimum 2.000.000 lei, in cadrul a maximum 3 (trei) contracte. Prin prestarea de servicii similare se va intelege executarea de contracte ce au obiect similar cu caracteristicile serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire. Se va completa si prezenta Formularul 8 din Sectiunea Formulare-Lista a principalelor contracte din ultimii 3 ani, pana la termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru dovedirea celor declarate, se solicita candidatului prezentarea de documente/contracte/procese verbale de receptie (copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).Din documentele prezentate trebuie sa reiasa valoarea serviciilor prestate si daca acestea au fost duse la bun sfarsit.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Pentru anul 2012, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, ca lider de asociatie datorita celei mai mari ponderi, a initiat si organizat procedura de achizitie publica licitatie deschisa, pentru incheierea acordului-cadru avand ca obiect servicii de telefonie mobila si transmisie de date. In urma evaluarii ofertelor depuse de operatorii economici participanti, comisia de evaluare declara in unanimitate toate ofertele depuse ca fiind neconforme. In termenul de valabilitate a acordului-cadru nr. 1095396/ 25.06.2010, care expira in data de 25.06.2012 ANAF a incheiat pentru o perioada de 4 luni contractul subsecvent nr. 4, a carui valabilitate este pana in data de 24.10.2012, iar MFP a incheiat contractul subsecvent nr. 4 pentru o perioada de 3 luni, respectiv pana la data de 24.09.2012.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 4
Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati/preselectati si invitati la negocieri.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Factori tehnici
40%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1114635/14.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.09.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2012 10:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere pot participa numai reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
La data, ora si locul de depunere a candidaturilor, prevazute in anuntul de participare, se vor depune numai documentele de calificare (precizate la cap. III.2.1 lit. a si b, III.2.2, III.2.3 lit a), insotite de documentele de prezentare (cap. IV.4.3), urmand ca ofertele tehnico-financiare insotite de garantia de participare sa fie depuse, numai de candidatii calificati, dupa primirea invitatiei de participare la negociere. Negocierile se vor desfasura in runde succesive cu fiecare participant in parte pana cand oferta preliminara nu mai poate fi imbunatatita. Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, la o data care va fi anuntata. Preturile vor fi calculate cu maxim doua zecimale. Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentinaoferta: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.- Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic! Programul este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256'2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia de Investitii, Achizitii Publice si Servicii Interne
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 0213872370, Email: [email protected], Fax: +40 0213199676, Adresa internet (URL): www.anaf.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2012 16:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer