Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de telefonie publica si servicii de telefonie mobila


Anunt de participare numarul 114949/02.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala:  Str.Splaiul Independentei 169, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050098, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciu Achizitii Publice, Tel. 021/314.00.15, In atentia:  Madalin Necula, Email:  [email protected], Fax:  021/314.00.15, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de telefonie publica si servicii de telefonie mobila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: SUUB-STR.SPL.INDEPENDENTEI NR.169, SECTOR 5, BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 774, 972 si 929, 952RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente de prestarii servicii de telefonie lunar, trimestrial sau pe orice perioada acoperita de disponibil bugetar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de telefonie publica si servicii de telefonie mobila conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64211000-8 - Servicii de telefonie publica (Rev.2)
64212000-5-Servicii de telefonie mobila (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini-Servicii de telefonie publica si servicii de telefonie mobila
Valoarea estimata fara TVA: intre 774, 972 si 929, 952RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Grantie de participare 2% din valoarea maxima estimata fara TVA=18.599, 04 lei;Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Orice operator economic autorizat sa presteze serviciile solicitate, asociati, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale-compl.Form.nr1
CERTIF.de participare la licitatie cu oferta independenta?completarea Form.nr.2Decl.privind eligibilitatea-compl. Form.nr.3
Decl.privind neincadrarea in prevederile art.181-compl.Form.nr.4
Certif. eliberat de Administratia Finantelor Publice locala din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, in termen de valabilitate va fi prezentat in Original sau copie legalizataCertif.eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale, certif.in termen de valabilitate va fi prezentat in Original sau copie legalizata
Certif.de Inregistrare?xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul
Certif.constatator emis de ONRC, care sa ateste faptul ca ofertantul nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiasa obiectul de activitate, certificatul eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor va fi prezentat in Original sau copie legalizata
Autoriz.de prestare a serviciilor de comunicatii date pe teritoriul Romaniei, emisa de ANRCTI (Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei), valabila la data deschidere a ofertelor-Licenta emisa de ANRCTI?ANCOMDoc.care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare si exercitare a activitatii profesionale in conformitate cu prevederile legale din tara de provenienta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatele ultimelor doua exercitii financiare (balanta contabila a ultimelor 2 luni incheiate inainte de data deschiderii ofertelor) si a bilantului contabil la data de 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea documentelor solicitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii (referitoare la montajul echipamentelor ce urmeaza a fi puse la dispozitia autoritatii contractante) - completarea Formularului E
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani precum si a personalului ?cheie? responsabil cu indeplinirea acordului cadru - completarea Formularului F;
Documente din care sa reiasa faptul ca, personalul implicat in instalarea si punerea in functiune a echipamentelor ce urmeaza a fi puse la dispozitia autoritatii contractante este calificat si a fost instruit de catre producatorul acestora (xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?)
Documente din care sa reiasa faptul ca ofertantul are implementate urmatoarele standarde:
- sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent;
- sistemul de management al mediului ISO 14001:2004 sau echivalent - sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001 sau echivalent.
Documentele vor fi prezentate in xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?;Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.Documente din care sa reiasa faptul ca echipamentele ce urmeaza a fi puse la dispozitia autoritatii contractante sunt conforme cu urmatoarele standarde: EC 60950:1999;EN 55022:1998;EN 55024:2002;EN 300 019-1-3 class 3.2;
Declaratie privind Lista principalelor livrari de servici din ultimii 3 ani ? completarea Formularului C2.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea documentelor solicitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
oferta tehnica
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4335
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.03.2011 10:15
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2011 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2011 11:00
Locul: SUUB-Str.Spl.Independentei nr.169, sector 5, Bucuresti-Serv.Achizitii Publice-parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai agentilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art.256^2, lit. b)- 10 zile din OUG nr.34/2006 cu modificariel si modificarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCA Pricop & Banu
Adresa postala:  Bdul.Lascar Catargiu nr.12, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010010, Romania, Tel. 021/311.26.88, Fax:  021/311.26.89
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2011 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer