Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de telefonie VoIP si telefonie mobila voce si date.


Anunt de participare numarul 139668/13.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII
Adresa postala: str.Apolodor nr.17 Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: CORINA SERBAN, Tel. +40 213181700 / 0213181717, Email: [email protected], Fax: +40 213181719, Adresa internet (URL): www.isc-web.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de telefonie VoIP si telefonie mobila voce si date.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Str.Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 263, 280 si 443, 760EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 1 contract subsecvent pe an pentru fiecare lot, cu o valoare minima de 30.780 de euro fara TVA si o valoare maxima 41.040 euro fara TVA pentru lotul I, iar pentru lotul II cu o valoare minima de 35.040 euro fara TVA si o valoare maxima de 69.900 euro fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de telefonie VoIP sitelefonie mobila voce si date.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64215000-6 - Servicii de telefonie IP (Rev.2)
64212000-5-Servicii de telefonie mobila (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I: Servicii de telefonie VoIP, cu o valoare minima de 123.120 euro fara TVA, respectiv 164.160 euro fara TVA valoare maxima.
Lotul II: Servicii de telefonie mobila voce si date, cu o valoare minima de 140.160 de euro fara TVA, respectiv 279.600 euro fara TVA valoare maxima.
Cantitati minime si maxime ale acordului-cadru : lot I ? minim 48 de pachete sub forma de abonament lunar cu 45.000 minute, maxim 48 de pachete sub forma de abonament lunar cu 60.000 minute; lot II ? minim 48 de pachete cu500 abonamente voce si 50 abonamente date lunare, maxim 48 de pachete cu 1000 abonamente voce si 100 abonamente date lunare.
Cantitati minime si maxime ale contractului subsecvent: lot I - minim12 pachete sub forma de abonament lunar cu 45.000 minute, maxim 12 pachete sub forma de abonament lunar cu 60.000 minute, lot II ? minim12 pachete cu 500 abonamente voce si 50 abonamente date lunare, maxim 12 pachete cu1000 abonamente voce si 100 abonamente date lunare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 263, 280 si 443, 760EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 2000 euro-lot I, 3000 euro-lot II. Echivalenta lei/euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- Prin Ordin de Plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre societatea bancara pana la data deschiderii ofertelor in contul RO42TREZ7055005XXX006470 deschis la Trezoreria Statului Sector 5.Pt GP bancara in favoarea AC se recomanda utilizarea Formularului nr. 22 din Sectiunea IV.Dovada constituirii: Ofertantii au obligatia de a prezenta documentul privind constituirea GP in original la sediul AC din str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti_Biroul Achizitii Publice, etj.5, camera 18, in programul normal de lucru al personalului I.S.C. si in orice caz, anterior termenului limita de depunere a ofertelor publicat in SEAP, precum si scanata, electronic, odata cu depunerea oferteiIn vederea consemnarii datei si orei de depunere a GP aceasta va fi insotita de Scrisoarea de inaintare, intocmita in 2 exemplare (vz. Sectiunea IV). Operatorii economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor, vor anexa si Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Formular 23.1 si Formular 23.2), in original.In cazul unei asocieri, instrumentul de garantie bancara/OP va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii.Neprezentarea GP conduce la respingerea ofertei.AC poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei, caz in care perioada de valabilitate a GP, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.AC are dreptul de a retine GP, atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art. 87 alin(1) din H.G.nr.925/2006 precum si art.278 1 din O.U.G. nr. 34/2006. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. Aceasta se poate constitui in oricare dintre formele prevazute la art. 90 alin. (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat. Plata se va efectua prin ordin de plata in perioada 24-31 a lunii, numai in conturi deschise la trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Declaratia privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularulnr. 1 din Sectiunea IV, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Acesta va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.
Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea IV privind prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Declaratia privind prevederile art. 181 lit.a), c)1 si d) din O.U.G. 34/2006, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Cerinta nr.3: a)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat;b)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.Certificatele trebuie sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
NOTA (cerintele 1, 2, 3): In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate.
Cerinta nr. 4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea IV , in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Daca este cazul, declaratia va fi depusa atat de subcontractant , cat si de tertul sustinator.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt:
-dl. Petru Cost ? Inspector General;
-dl. Marian Bucur ? Secretar General;
-dl. Adrian Morariu ? Director Directia Economica, Achizitii Publice si Administrativa;
-dl. Ioan-Sorin Malinescu ? Director Directia Juridica si Resurse Umane.
Totodata, se recomanda consultatea site-ului www.isc-web.ro in vederea obtinerii de informatii suplimentare privind structura organizatorica si organigrama institiei.
Cerinta nr. 5: Declaratia privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formular nr. 4 din Sectiunea IV, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti.
Cerinta nr. 6: Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul nr. 5 din Sectiunea IV, in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va semna documentul mentionat mai sus. Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta(acesta nu trebuie sa fie emis/eliberat cu mai mult de 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte:
- adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC), numele complet, sediul si persoanele autorizate/administratori.
- nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original/copie legalizata.
In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de tertul/tertii sustinator/sustinatori.
Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.Media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu 80.000 euro pentru lotul I si 130.000 euro pentru lotul II.
Bilanturi contabile/extrase de bilant/rapoartede audit/ rapoarte ale cenzorilor etc. (aferente exercitiilor financiare 2009, 2010 si 2011) vizate si inregistrate de organele competente.
Daca este cazul: Angajament privind sustinerea financiara a operatorului economic / grupuluide operatori economici.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Experienta similara. Ofertantul va face dovada prin prezentarea cel putin a unui certificat/document/contract/proces-verbal de receptie contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar mentionat in Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, ca a prestat in ultimii 3 ani servicii cu obiect similar contractului ce urmeaza a fi atribuit, a caror valoare sa fie de cel putin 41.000 europentru lotul I, respectiv de cel putin 69.000 euro pentru lotul II.
Pentru contractul/contractele mentionate in Formularul nr. 8 - Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, in baza caruia ofertantul isi demonstreaza experienta similara, acesta va prezenta cel putin un document suport sub forma de recomandare, document constatator sau proces verbal de acceptanta emis de catre beneficiarii contractului care pot fi autoritati contractante sau clienti privati.
Daca este cazul, angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a operatorului economic / grupului de operatori economici.
Lista cu personalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractului, CV, declaratie de disponibilitate.
Pentru lotul I: Prestatorul va pune la dispozitia Beneficiarului un expert care sa aiba aptitudini si certificari cu relevanta in acest proiect, cu experienta de minim 1 an in domeniul IT. Expertul va detine urmatoarele certificari: Juniper Networks Certified Internet Specialist (JNCIS-M), Juniper Networks Certified Internet Associate (JNCIA-M), Juniper Networks Certified Internet Specialist-Junos Security(JNCIS-SEC); Juniper Networks Certified Internet Professional M/T-series(JNCIP-M); Juniper Networks Certified Professional Security (JNCIP-SEC); Juniper Networks Certified Specialist Enterprise Routing and Switching (JNCIS-ENT)sau echivalentul acestora.
Pentru lotul II: Ofertantul trebuie sa asigure pentru indeplinirea in bune conditii a acordului - cadru cel putin o persoana cu experienta de minim 6 luni in domeniul serviciilor de telefonie mobila.
Declaratia cu privire la intentia de a subcontracta, in original (completarea declaratiei si includerea sa in oferta, este obligatorie indiferent daca se subcontracteaza sau nu).
Daca este cazul (in cazul in care se subcontracteaza), se va prezenta Formularul nr. 15 - Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor, completat de liderul Asocierii, in original.
Daca este cazul: Acord de asociere
Daca este cazul: Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.
Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau certificari echivalente, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii.
Nu se admit ofertantii in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.11.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, pentru departajarea ofertelor, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 213181713, Fax: +40 213181719, Adresa internet (URL): www.isc-web.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2012 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer