Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de testare psihologica la angajare si examinare periodica a personalului angajat


Anunt de participare (utilitati) numarul 100241/18.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala:  Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010494, Romania, Punct(e) de contact:  Departament Achizitii, Tel. +4 (021) 203 82 57, In atentia:  Magda GEORGESCU - [email protected], Email:  [email protected], Fax:  +4 (021) 203 13 15, Adresa internet (URL):  http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A. Sucursala C.N.E. Cernavoda
Adresa postala:  Str. Medgidiei nr. 2, Pavilion 0, Camera P45, Localitatea:  Cernavoda, Cod postal:  905200, Romania, Punct(e) de contact:  derulator contract, Tel. 0241/801693, In atentia:  Gianina DAINEANU, Email:  [email protected], Fax:  0241/236006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de testare psihologica la angajare si examinare periodica a personalului angajat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de testare psihologica la angajare si examinare periodica a personalului angajat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79414000-9 - Servicii de consultanta in gestionarea resurselor umane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 620, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare :12.400 leiGarantie de buna executie: 10% din valoarea anuala a contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006
- Certificat constatator emis de registrul comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente la data 31 decembrie 2009, cu indicatori (cerinta minima pentru lichiditate este de 90%)
- Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate: (minim 200.000 lei)- Angajamentul ferm al persoanei invocate pentru sustinerea financiara a ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Se va atasa minim un contract de prestare servicii de testare psihologica pentru personal care desfasoara activitate in mediu cu risc de expunere la radiatii ionizantesi Declaratie pe propria raspundere asupra capacitatii de gestionare / stocare a inregistrarilor la nivelul cantitatii cerute prin caietul de sarcini.
Autorizatii emise de organisme abilitate privind acreditarea ofertantului pentru prestarea serviciilor. Se vor prezenta copii dupa autorizatii in vigoare la data depunerii ofertelor pentru:
- Autorizatie CNCAN pentru activitati de testare psihologica a personalului ce desfasoara activitati in domeniul nuclear.
-Prestatorul va face dovada dreptului legal de administrare a instrumentelor de testare psihologica (se va atasa avizul Colegiului Psihologilor pentru probele psihologice standardizate / licente).
-Informatii privind personalul propus pentru prestarea serviciilor – conform DA atasata.
-Certificat ISO 9001 / 2008.
- Declaratia de conformitate
- Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea/ partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia.
- Angajamentul ferm al persoanei invocate pentru sustinerea tehnica a ofertantului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Conform Legii 213/ 2004
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
PA 24686-01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2010 11:30
Locul: SNN SA Bucuresti, Str. Polona nr. 65, Sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere pot participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Achizitii
Adresa postala:  Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010494, Romania, Tel. 021 203 82 56, Fax:  021 203 13 15
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2010 18:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer