Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de testare si certificare E.C.D.L.


Anunt de participare numarul 124923/30.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Casa Corpului Didactic Cluj
Adresa postala:  Str. Septimiu Albini, nr.91, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400457, Romania, Punct(e) de contact:  Rosescu Gina Nicoleta, Tel. 0264593945, In atentia:  Oanca Bianca Ancuta, Email:  [email protected], Fax:  0264593945, Adresa internet (URL):  http: //www.ccdcluj.ro/, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de testare si certificare E.C.D.L.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant si de formare profesionala
Locul principal de prestare: Casa Corpului Didacti Cluj, Str. Septimiu Albinii, nr.91, cod postal 400457
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de testare si certificare E.C.D.L. in cadrul Proiectului E-Formare: Competente integrate pentru societatea cunoasterii POSDRU/87/1.3/S/55336
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79132000-8 - Servicii de certificare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciul de examinare/certificare ECDLStart va fi furnizatpentru 3000 de cadre didactice formate prin programul de formare acreditat ?Competente integrate pentru societatea cunoasterii? care se deruleaza in perioada martie 2011 ? februarie 2013.Examinarea ECDL Start se va derula in sase locatii (Cluj Napoca 3 locatii, Huedin, Dej si Turda), pe parcursul a 6 sesiuni.
Valoarea estimata fara TVA: 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
23 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 14.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata contractului se va face din Bugetul Proiectului E-Formare: Competente integrate pentru societatea cunoasterii POSDRU/87/1.3/S/55336
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in prev.art. 181 din OUG 34/2006. Certificat de atestare fiscala eliberat de Adm. Fin., care sa ateste ca operatorul ec. ofertant nu inregistreaza debite restante la bugetul general consolidat, in original copie legalizata sau copie simpla ?Conform cu originalul?. Certificat impozite si taxe locale, in original copie legalizata sau copie simpla ?Conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor 2 certificate fiscale, acesta are obligatia sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in tara in care este stabilit. Daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, ofertantul va prezenta o declaratie in acest sens.Documentele emise intr-o alta limba decat romana vor fi traduse, de catre un traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale care contin date privind cifra de afaceri inregistrata in ultimii 3 ani 2008, 2009, 2010.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media anuala a cifrei de afaceri a ofertantului trebuie sa fie de minim 1.400.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Listei principalelor servicii ECDL prestate in ultimii 2 ani, (calculati de la data publicarii anuntului de participare).
Informatii privind calificarile si experienta profesionala a personalului din cadrul echipei de proiect.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic/asocierea va face dovada, prin prezentareacertificatului ECDL, ca are un centru deschis acreditat de ECDL Romania, de minim 2 ani consecutivi impliniti la data termenului publicarii anuntului de participare.Operatorul economic/asocierea va face dovada, prin prezentarea unor certificate ECDL, ca are, la datapublicarii anuntului de participare in SEAP, cel putin un centru sau sala de testare acreditate ECDL pentru testare automata, situate in judetul Cluj, cu autorizatie valabila pe perioada de valabilitate a ofertei. Ofertantul va completa o declaratie pe proprie raspundere prin care se va obliga sa deschida centre si/sau sala de testare acreditate ECDL pentru toate localitatile solicitate prin caietul de sarcini in functie de graficul realizarii activitatii propus in oferta tehnica.Operatorul economic/asocierea va face dovada, sustinerii unui minim de 5 sesiuni ECDL prin prezentarea de documente emise de ECDL Romania in ultimii 2 ani impliniti la data publicarii anuntului de participare in SEAP.In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.Echipa prestatorului va cuprinde: Managerul echipei trebuie sa aiba: studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta, minim 1 an experienta in organizarea si desfasurarea de activitati ECDL.Responsabil cu Infrastructura IT ce trebuie sa aiba: studii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniulstiintelor ingineresti electronice, automatice, IT, sau conexe minim 2 certificari profesionale IT privitoare la activitatile de programare/ instalare/ configurare/ gestiunea bazelor serverelor de aplicatii sau operatorul economic are contract de colaborare cu o firma de prestari servicii -infrastructura IT. Minim 3 (trei) examinatoricare sa fie acreditati ECDL de minim 1 an implinit la data publicarii anuntului de participare.Pentru toti membrii echipei propuse se vor prezenta Declaratii de disponibilitate pe perioada de derulare a contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
23luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2011 16:00
Locul: Casa Corpului Didactic Cluj, Str. Septimiu Albinii, nr.91
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii agentilor economici, orice alte persoane prevazute de lege.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul E-Formare: Competente integrate pentru societatea cunoasterii POSDRU/87/1.3/S/55336
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR STAVROPOLEOS NR.6 SECT 3 BUCURESTI, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile OUG 34/2006 art.256(2)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Casa Corpului Didactic Cluj
Adresa postala:  Str. Septimiu Albinii nr.91, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400457, Romania, Tel. 0264593945, Email:  [email protected], Fax:  0264593945, Adresa internet (URL):  www.ccdcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2011 17:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer