Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de testare si certificare E.C.D.L. (European Computer Driving Licence) in cadrul proiectului finantat din Proiectul E-Formare: Competente integrate pentru societatea cunoasterii


Anunt de participare numarul 141352/29.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CASA CORPULUI DIDACTIC MURES
Adresa postala: str. VICTOR BABES nr 11, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540097, Romania, Punct(e) de contact: Corneanu Mariela Mariana, Tel. +40 0265260880, In atentia: D-nei Corneanu Mariela Mariana, Email: [email protected], Fax: +40 0265260880, Adresa internet (URL): www.ccdmures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de testare si certificare E.C.D.L. (European Computer Driving Licence) in cadrul proiectului finantat din Proiectul E-Formare: Competente integrate pentru societatea cunoasterii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant si de formare profesionala
Locul principal de prestare: Romania, in judetul Mures, respectiv locatiile: municipiul Tg. Mures 2 locatii, municipiul Sighisoara, municipiul Reghin, oras Ludus.
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Servicii de testare si certificare E.C.D.L. Start (European Computer Driving Licence) pentru 3000 de cadre didactice in cadrul proiectului E-Formare: Competente integrate pentru societatea cunoasteriiPOSDRU/87/1.3/S/55336
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80522000-9 - Seminarii de formare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 1.050.000Defalcata astfel:
-Taxa de examinare individuala ECDL Start 480.000 lei
-Taxa eliberare permis ECDL Start150.000 lei
- Taxa eliberare carduri de aptitudini ECDL Start420.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 050, 000 si 1, 050, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform art. 122/OUG 34/2006 lit. ?i? cu modificarile si completarile ulterioare.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Intre 1 si 4 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 10.500 lei.Conform art.86 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, poate fi constituita fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, fie prin virament bancar, document care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare se va exprima in lei.Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art.88 din HG 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87 din HG 925/2006. Autoritatea contractanta in functie de decizia Consiliului de Solutionare a Contestatiilor se vor aplica prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoare garantiei de participare conform Legii nr.346/2009. A se completa formularul 18.Dovada in original a constituirii acestei garantii trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Pentru virament bancar contul in care se va vira garantia este urmatorul: Cod Iban RO67TREZ21623650156XXXXX, deschis la Trezoreria Targu Mures, Cont de garantie bancara Casa Corpului Didactic Mures , Cod fiscal: 4323390. Valabilitatea garantie de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Neprezentarea pana la ora si data deschiderii ofertelor a dovezii constituirii garantiei de participare conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabila, conform art.33 alin.(3) si art.36 alin.(1) dinHG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, si devine anexa la contract.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului.In cazul in care se constituie ca si scrisoare de garantie bancara de buna executie: trebuie prezentata in original si in traducere legalizata, in limba romana, dupa caz;contine in clar denumirea Autoritatii Contractante in favoarea careia s-a constituit si anume Casa Corpului Didactic Mures, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita (cel putin egala cu durata contractului), contine parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si Fondul Social EuropeanProiect E-Formare: ?Competente integrate pentru societatea cunoasterii? POSDRU/87/1.3/S/55336
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu modelul din sectiunea de Formulare - Formularul nr.1Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 privind prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 insotita de insotita de certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara desfasurarii prezentei proceduri de atribuire astfel: Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente aleAdministratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?;
Autoritatea Contractanta solicita ca in cazul existentei unor datorii reesalonate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate si graficul de reesalonare.:
Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic nerezident va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor 2 certificate fiscale, acesta are obligatia sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in tara in care este stabilit. Daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, ofertantul va prezenta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale, cu competente in acest sens.
Daca este cazul, declaratia va fi insotita de traducere realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorului economic / asocierii se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.
2. Declaratie art.691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Declaratie art.691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarecompletata in conformitate cu Formular 17.Persoane cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Stefan Somesan- Adjunct manager Proiect, Corneanu Mariela Mariana- director Casa Corpului Didactic Mures, Cojocaru Gabriela ? contabil, Gal Petru-expert baze de date 3
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul nr. 3 .
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul 4 .
Ofertantul care solicita aplicarea cerintei privind reducerea cuantumului cifrei de afaceri si a garantiei de participare si a garantiei de executie la 50%, va prezenta o declaratie pe propria raspundere, conform Anexei 1 din legea 346/ 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM ? urilor. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere.
Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare. Persoane juridice romane: Cerinta obligatorie - prezentarea documentelor prezentate mai jos:
Certificatul constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorului economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ONRC in copie lizibila, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, la solicitarea in scris a autoritatii contractante, acesta va prezenta acest certificat si in original sau copie legalizata pentru confruntare.Persoana juridica straina-Cerinta obligatorie: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic/asocierea va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional/ autorizatie de functionare.
Se solicita:
- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul .
-documente care atesta faptul ca are sediul / sucursala / filiala pe teritoriul Romaniei si poate pune la dispozitie consultanti vorbitori de limba romana si cu experienta in testare si certificare ECDL in Romania in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul ..
Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate.
Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri-Cerintaobligatorie - prezentarea documentelor prezentate mai jos:
1.Informatii generale conform Formularului 5 care contine date privind cifra de afaceri inregistrata in ultimii 3 ani incheiati. Cerinte minimale obligatorii pentru ultimii 3 ani financiari incheiati .Media anuala a cifrei de afaceri a ofertantului trebuie sa fie de minim 2.100.000 lei;Valorile vor fi exprimate in lei.
Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei http: //www.bnr.ro .
Bilantul contabil -Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii ani financiari incheiati, insotite de anexele explicative, vizate si/sau inregistrate de organe competente si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorului economic/asocierii prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Dispozitiile art. 190 alin 2 din OUG nr. 34/2006 ale art. 111 din HG nr. 925/2006 se aplica corespunzator.
In situatia in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitateatehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile art. 190 alin 2 din OUG nr. 34/2006.
Experienta similara : Cerinte minime obligatorii:
Operatorul economic/asocierea va face dovada, prin prezentareacertificatului ECDL, ca are un centru deschis acreditat de ECDL Romania, de minim 1 an implinit .Operatorul economic/asocierea va face dovada, prin prezentarea unor certificate ECDL, ca are, cel putin un centru acreditat sau sala de testare acreditate ECDL pentru testare automata, situate in judetul Mures, cu autorizatie valabila pe perioada de valabilitate a ofertei. Ofertantul va completa o declaratie pe proprie raspundere prin care se va obliga sa deschida centre si/sau sala de testare acreditate ECDL pentru toate localitatile solicitate prin caietul de sarcini in functie de graficul realizarii activitatii propus in oferta tehnica. Operatorul economic/asocierea va face dovada, sustinerii unui minim de 5 sesiuni ECDL prin prezentarea de documente emise de ECDL Romania in ultimul an implinit.
Informatii privind calificarile si experienta profesionala a personalului din cadrul echipei de proiectEchipa prestatorului va fi prezenta in Lista intocmita conform Formularului nr.7
1. Managerul echipei trebuie sa aiba studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta minim1 an experienta in organizarea si desfasurarea de activitati ECDL
2. Responsabil cu Infrastructura IT ce trebuie sa aiba: studii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniulstiintelor ingineresti electronice, automatice, IT, sau conexe;minim 1 certificare profesionala IT privitoare la activitatile de programare/ instalare/ configurare/ gestiunea bazelor serverelor de aplicatii sau operatorul economic are contract de colaborare cu o firma de prestari servicii -infrastructura IT.3. minim 3 (trei) examinatoricare sa fie acreditati ECDL de minim 1 an implinit.
Informatii privind subcontractantii -Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii, conform
Formularului 8 - Declaratie privind Lista asociatilor si/sau subcontractatilor, completat de liderul Asocierii.2. Acord sau o scrisoare preliminara de asociere ? Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele asocierii pentru indeplinirea contractului.
Informatii referitoare la standardele de asigurare a calitatiiCerintaobligatorie:
Ofertantul va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform standardului SR EN ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1034/18.12.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2013 11:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante din Targu Mures, str. Victor Babes nr.11, judet Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): E-Formare: ?Competente integrate pentru societatea cunoasterii?POSDRU/87/1.3/S/55336
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta actualizarea pretului contractului. Pretul este ferm in lei, pe toata durata contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art.256.2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Casa Corpului Didactic Mures
Adresa postala: Str.Victor Babes nr.11, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540097, Romania, Tel. +40 0265260880, Email: [email protected], Fax: +40 0265260880
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2012 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer