Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE TIPARIRE , IMPLICUIRE , LIVRARE FACTURI SI A ALTOR FORMULARE


Anunt de participare (utilitati) numarul 68740/13.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL Energie Muntenia SA
Adresa postala: Bd. I. Mihalache nr. 41-43, Corp A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian Stefan, Tel.021-2065308, Email: [email protected], Fax: 021-3172400
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. EnelEnergieMunteniaSA Bucuresti
Adresa postala: Bd-ul. I. Mihalache nr. 41- 43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian Stefan, Tel.021/206 53 08, In atentia: Serviciu Achizitii Antreprize, Fax: 021/317 24 00
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. EnelEnergieMunteniaSA Bucuresti
Adresa postala: Bd-ul. I. Mihalache nr. 41- 43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian Stefan, Tel.021/206 53 08, In atentia: Serviciu Achizitii Antreprize, Fax: 021/317 24 00
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. EnelEnergieMunteniaSA Bucuresti
Adresa postala: Bd-ul. I. Mihalache nr. 41- 43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian Stefan, Tel.021/206 53 08, In atentia: Serviciu Achizitii Antreprize, Fax: 021/317 24 00
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE TIPARIRE , IMPLICUIRE , LIVRARE FACTURI SI A ALTOR FORMULARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Tiparire si implicuirefacturi se presteaza la locatiile prestatorului.livrarea facturilor lacentrele de relatii cu clientii UTR Bucuresti, Ilfov, Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Tiparire facturi, borderouri , procese verbale2.Tiparire etichete3.Consumabile coli
4.Consumabile etichete5.Implicuire facturi pentru agenti economici
6.Consumabile plicuri7.Formulare specifice pretiparite
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
79824000-6-Servicii de tiparire si de distributie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Tiparire facturi, borderouri , procese verbale =15.004.728pagini tiparite
2.Tiparire etichete (suplimentar)=1.101.161 pagini tiparite
3.Consumabile coli=7.682.364buc.
4.Consumabile etichete(suplimentar) =1.101.161buc.
5.Implicuire facturi pentru agenti economici=177.699 numar implicuiri6.Consumabile plicuri= 177.699buc.
7.Formulare specificepretiparite facturi ( casnic+ agenti economici)=60.000 seturi
Valoarea estimata fara TVA: 622, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
achizitie ulterior atribuire contr. serv.similare .conf.art.252 lit.k.OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 10.000 lei(5.000 lei pt.IMM-uri)Garantie de buna executie 10% din pretul contratului(5% pt. IMM-uri)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie participant la proceduraDeclaratii neincadrare in situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006
certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale, la bugetul general consolidatCertificat de inregistrare si certificat constatator emise de O.R.C.Declaratie IMM (dupa caz)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilant contabil la 31.12.2007
Nivel specific minim: cifra medie anuala de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani egala sau mai mare de 1.000.000 lei(500.000 lei pt IMM.)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor serviciiprestatein ultimii 3 ani
Nivel specific minim: lista trebuie sa contina cel putin un contract, incheiat in calitate de contractant si indeplinit in ultimii 3 ani, care sa reprezinte minim 25% sau prin cel mult 3 contracte care sa reprezinte cel putin 40% din volumul fizic al viitorului contract, confirmate prin recomandariResurse umane : Tabel cu persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
Nivel specific minim: personal trebuie sa aiba cunostinte informatice si experienta profesionala in sistemele informatice specifice, operatori de date cu caracter personal conform Legii 677/2001;
Resurse tehnice Nivel specific minim: doua statiiacces Internet; operator de date cu caracter personal, inregistrat conformLegii 677/2001;servicii de mentenantaechipamente imprimareDeclaratie serv.coresp.tehnicCertificarea calitatii
Declaratie NSPM , PSI, prot. mediu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica pot sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP in calitate de ofertant si carora le va fi transmisa invitatia pentru participare laaceasta faza
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA97/E/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.12.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: plata prin OP in cont RO82RNCB0072002941480001 BCR Bucuresti Sector 1
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.12.2008 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.12.2008 12:30
Locul: sediul SC Enel EnergieMuntenia SA Bucuresti Serv. Achizitii si Antreprize , cam 702
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
documentatia de atribuire se obtine de la sediul autoritatii contractante in urma transmiterii unei solicitari la fax 021/3172400
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel -Sectia Contencios Administrativ si Fiscal Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel.021/319.51.80
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. EnelEnergieMunteniaSAServiciul AchizitiiAntreprize
Adresa postala: Bd-ul. I. Mihalache nr. 41- 43, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel.021/206 53 08, Fax: 021/317 24 00
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2008 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer