Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de tiparire


Anunt de participare numarul 147011/05.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Adresa postala: B-dul Carol I, nr 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Punct(e) de contact: Petru Nistor, Tel. +04 0232201039, In atentia: Ec. Marius Jechel, Email: [email protected], Fax: +04 0232201148, Adresa internet (URL): www.uaic.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Registratura Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din IASI
Adresa postala: B-dul Carol I, nr. 11, Localitatea: IASI, Cod postal: 700506, Romania, Tel. +40 232201031
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de tiparire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Universitatea ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi
Cod NUTS: RO213 Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii de tiparire alb-negru si color
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79811000-2 - Servicii de tipografie digitala (Rev.2)
50313100-3-Servicii de reparare a fotocopiatoarelor (Rev.2)
50313200-4-Servicii de intretinere a fotocopiatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
38 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 10.260 lei.(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (conform art. 85 lit. b, din HG 925/2006, respectiv 60 de zile calculate de la termenullimita de depunere a ofertelor).Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie: a) virament bancar in contul RO02TREZ4065005XXX000411, Trezoreria Iasi (CF: 4701126);b) printr-un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universita?ii ?Alexandru Ioan Cuza? din Ia?i, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta (conform Formularul nr. 11 ? din Sectiunea Formulare si Modele), asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006;c) prin depunerea la casieria autoritatii contractante (program de lucru cu publicul: luni-vineri :1300 ? 1500): - a unei file cec sau a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau-a sumei solicitate in numerar;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Data pentru care se determina echivalenta LEI/alta valuta (curs valutar BNR) va fi cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Conform art. 2781 alin. (1) lit.b) din OUG 34/2006, Universitatea ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi va retine din garantia de participare suma de 5.130 lei, in cazul in care CNSC va respinge pe fond contestatia. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare; (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM la data constituirii garantiei de buna executie).Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: a) printr-un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta;Documentul va fi emis in conformitate cu prevederile art.90, alin. (1) din HG 925/2006 si va fi prezentat in original. Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca/societate de asigurari din Romania.b) prin retineri succesive din sumele datorate, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (3) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea - completare Formular nr. 12A (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG 34/2006-completare Formular nr. 12B (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691/ OUGnr. 34/ 2006 - completare Formular atasat
Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta:
Rector prof.univ.dr. Vasile Isan
Prorector prof.univ.dr. Mihaela Carmen Cretu
Prorector prof.univ.dr. Gheorghe Iacob
Prorector prof.univ.dr. preot Gheorghe Popa
Prorector prof.univ.dr. Dumitru Luca
Prorector prof.univ.dr. Ovidiu Gabriel Iancu
Prorector prof.univ.dr. Catalin Tanase
Prorector prof.univ.dr. Henri Luchian
Director general administrativ Bogdan Eduard Plescan
Director financiar contabil ? Liliana Iftimia
Administrator financiar ec. Viorel Bolohan
Administrator financiar ing. Gabriela Alexoaei
Administrator financiar ing. Daniela Brighiu
Administrator financiar ec. Gabriela Cretu
Administrator financiar ing. Ionut Alexa
Administrator financiar ec. Marius Jechel
Administrator financiar ing. Petru Nistor
Administrator financiar ec. Cosmin Ilie Ungureanu
Administrator financiar jr. Dan Nicolae Tvetcu
Administrator financiar ing. Constantin Radu Pruna
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr.314/2010)-completare Formular V (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. (original/copie legalizata notarial/ copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile prezente in certificat trebuie sa fie valabile la termenul limita de depunere a ofertelor.
Nota: Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru confirmare, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata notarial.
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Nota:
Documentele mentionatemai sus se vor depune traduse in limba romana si legalizate de traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, pregatirea profesionala/calificarea persoanelor responsabile pentru derularea contractului.
Se va nominaliza:
-personalul de specialitate de care dispune pentru instalarea si punerea in functiune a echipamentelor, instalea softurilor de printare si scanare necesare pe toate calculatoarele pe care se solicita, instruirea utilizatorilor cu privire la functionalitatile si modul de operare al echipamentelor atat la instalare cat si ulterior la solicitare, asigurarea service-ului total al echipamentelor (inclusiv intretinerea preventiva) la sediul achizitorului pe toata durata de derulare a contractului, asigurarea suportului tehnic telefonic (minim 1 persoana).
Se vor anexa:
-documente justificative din care sa rezulte raportul juridic dintre ofertant si personalul nominalizat (copii acord/contract de colaborare, CIM, declaratie de disponibilitate);
-documente justificative din care sa rezulte instruirea personalului nominalizat pentru echipamentele ofertate (de exemplu: certificate de instruire, traning, CV cu experienta in domeniu relevant etc).
Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, care sa contina maxim trei contracte de prestare de servicii similareavand o valoare cumulata de minim 700.000 lei fara TVA, insotita in mod obligatoriu de documente/ contracte/ procese verbale de receptie emise sau contrasemnate de beneficiarii serviciilor prestate din contractul/contractele mentionat/e, care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca prestarea serviciilor a fost efectuata in conformitate cu obligatiile contractuale (pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va nominaliza: -personalul de specialitate de care dispune pentru instalarea si punerea in functiune a echipamentelor, instalea softurilor de printare si scanare necesare pe toate calculatoarele pe care se solicita, instruirea utilizatorilor cu privire la functionalitatile si modul de operare al echipamentelor atat la instalare cat si ulterior la solicitare, asigurarea service-ului total al echipamentelor (inclusiv intretinerea preventiva) la sediul achizitorului pe toata durata de derulare a contractului, asigurarea suportului tehnic telefonic (minim 1 persoana).Se vor anexa: -documente justificative din care sa rezulte raportul juridic dintre ofertant si personalul nominalizat (copii acord/contract de colaborare, CIM, declaratie de disponibilitate);
-documente justificative din care sa rezulte instruirea personalului nominalizat pentru echipamentele ofertate (de exemplu: certificate de instruire, traning, CV cu experienta in domeniu relevant etc).completare Formular nr. 12E (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele.O lista a principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, care sa contina maxim trei contracte de prestare de servicii similareavand o valoare cumulata de minim 700.000 lei fara TVA, insotita in mod obligatoriu de documente/ contracte/ procese verbale de receptie emise sau contrasemnate de beneficiarii serviciilor prestate din contractul/contractele mentionat/e, care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca prestarea serviciilor a fost efectuata in conformitate cu obligatiile contractuale (pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul;b) eventualele limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la litera a) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: NU exista limite;c) informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: sistemul informatic va comunica instantaneu tuturor ofertantilor informatiile necesare acestora pentru a-si determina pozitia pe care o ocupa in clasament;d) informatiile relevante privind procesul licitatiei electronice: inainte de lansarea unei licitatii electronice, autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire;e) in vederea realizarii etapei electronice, autoritatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic; Autoritatea contractanta prin intermediul SEAP va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi; Invitatia se transmite simultan tuturor ofertantilor respectivi. Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi generate si transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact;f) conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: -pretul propus initial de fiecare ofertant declarat calificat si a carui oferta a fost stabilita ca fiind admisibila, constituie pretul de pornire in licitatia electronica si face obiectul procesului de ofertare;
-licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei nr.1 a licitatiei electronice;
-in cazul in care ofertantul nu-si modifica oferta in sensul imbunatatirii acesteia, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa anterior desfasurarii acestei faze, respectiv cea introdusa in prealabil in SEAP de catre autoritatea contractanta;
-numarul de runde ale licitatiei electronice: 1;
-licitatia electronica va incepe in termen de doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei;
-durata unei runde: 1(una) zi;
-in cazul in care, in urma etapei finale de licitatie electronica, vor rezulta preturi egale (oferte financiare identice), totodata fiind si cele mai scazute pentru aceasta procedura de achizitie, autoritatea contractanta va solicita doar acestor operatori economici o noua oferta financiara ce va fi transmisa in plic inchis la sediul autoritatii contractante, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua oferta financiara are pretul cel mai scazut;g) informatii relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice simodalitatile concrete de realizare a conectarii: in vedereaparticiparii la licitatia electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem; informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro;h) ofertantul a carei oferta se claseaza pe primul loc al clasamentului din Sistemul Electronic de Achizitii Publice dupa incheierea rundei de licitatie electronica, este obligat ca la solicitarea autoritatii contractante sa trimita centralizatorul propunerii financiare cu noile preturi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2984/AP/ 29.09.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2013 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2013 11:00
Locul: Sala de conferinte a Rectoratului Universitatii?Alexandru IoanCuza? ? Iasi, Bd. Carol I, nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii se pot prezenta la data si ora deschiderii ofertelor si vor participa la sedinta de deschidere a ofertelor pe baza unei imputerniciri emise de ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, in urma etapei finale de licitatie electronica, vor rezulta preturi egale (oferte financiare identice), totodata fiind si cele mai scazute pentru aceasta procedura de achizitie, autoritatea contractanta va solicita doar acestor operatori economici o noua oferta financiara ce va fi transmisa in plic inchis la sediul autoritatii contractante, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua oferta financiara are pretul cel mai scazut. Se vor transmite Formularul de oferta si Centralizatorul ofertei financiare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a actului considerat nelegal (conform art. 2562 din OUG 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OficiulJuridic al Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? Iasi
Adresa postala: Bd.Carol I , nr. 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Tel. +40 0232201131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.10.2013 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer