Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de tiparire a buletinelor de vot pentru alegerile locale de pe teritoriul judetului Timis


Anunt de participare numarul 134688/10.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL TIMIS
Adresa postala: Bdul Revolutiei nr. 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN MIRCEA FLORESCU, Tel. +40 256/292624, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 256/292624, Adresa internet (URL): www.prefecturatimis.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Institutia Prefectului Timis
Adresa postala: bd. Revolutiei din 1989 nr 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: parter cam. 17, Tel. +40 0256292624, In atentia: Ioan Zbagan, Email: [email protected], Fax: +40 0256292624, Adresa internet (URL): www.prefecturatimis.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Institutia Prefectului Timis
Adresa postala: bd. Revolutiei din 1989 nr 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: parter cam.23, Tel. +40 0256491586, In atentia: Daiana Vereb, Email: [email protected], Fax: +40 0256491586
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Institutia Prefectului Timis
Adresa postala: bd. Revolutiei din 1989 nr 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: parter cam.19, Tel. +40 0256493667, In atentia: Cristian Florescu, Email: [email protected], Fax: +40 0256292624, Adresa internet (URL): www.prefecturatimis.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de tiparire a buletinelor de vot pentru alegerile locale de pe teritoriul judetului Timis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de tiparire a buletinelor de vot pentru alegerile locale de pe teritoriul judetului Timis. Hartia de ziar asigurata de beneficiar, ambalata in bobine care necesita imprimare la masina rotativa. Prestatia cuprinde si servicii conexe: taiere, capsare, ambalare, manipulare, transport si depozitarea hartiei si a buletinelor de vot.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Tinand cont de faptul ca stabilirea nr de pagini pt fiecare tip de buletin de vot care este in functie de nr candidaturilor depuse, termen limita la depunerea candidaturilor fiind cf. HG 141/2012 data de 01.05.2012, cat si a numarului de buletine, respectiv alegatori care sufera modificari in fct de actualizarea listelor permanente, este imposibil de stabilit la data demararii procedurii, autoritatea contractanta nu poate stabili valoarea globala a pretului contractului.Prin urmare ofertarea se va face conforma caietului de sarcini la pret per pagina de buletin de vot.
Valoarea estimata fara TVA: intre 849, 870 si 1, 038, 730RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este in cuantum de 10000 lei, perioada de valabilitate 90 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor, se va constitui cf art 86, 87 din HG 925/2006. In cazul unei contestatii respinse de CNSC, autoritatea contractanta va retine procent din aceasta garantie cf art 278^1 din OUG 34/2006. Constituirea in cont RO64TREZ6215005XXX000321 CUI 5049900.In cazul constituirii garantie ide participare prin scrisoare de garantie bancara se va completa F 12K.In orice situatie dovada constituirii garantiei de particip trebuie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului, se va constitui cf art 90 din HG 925/2006, iar restituirea acesteia se va face respectand prevederile HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul MAI prin Institutia Prefectului Timis
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratia privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? F 12A;b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? F 12B;c) Declaratii privind calitatea de participant la procedura ? F12C;d) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69-1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? F12G. Lista personalului de conducere, din cadrul Institutiei Prefectului Timis., care detine functii de decizie: Prefect Mircea Bacala, Subprefect Zoltan Marossy, Sef Serv Financiar Contabil Ioan Zbagan, Sef Serv Juridic Codruta Botez.
e) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent ?F 12J;f) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele;g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele. Certificatele se prezinta in original sau copie conform cu originalul. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Certificat inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertuluidin care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, respective cod CAEN vechi care sa inceapa cu 22 say nou care sa inceapa cu 181 ? tiparire si activitati de servicii conexe tiparirii?. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil pe ultimii 3 ani consecutivi incheiati la data limita pentru depunerea ofertelor insotite de dovada depunerii acestora, sau alte documente edificatoare care sa reflecte situatia economica si financiara a candidatului.
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani.Cerinta minima cuantumul cifrei medii de afaceri de cel putin 1680000 lei sau echivalent euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice specifice obiectului de activitate.Cerinta minima: sa detina cel putin o masina de tiparire rotativa deoarece hartia este livrata de la rezervele de stat in role. Celelalte utilaje din declaratie trebuie sa fie specifice activitatii de tiparire si de servicii conexe.
Declaratie privind numarul mediu anual al personalului angajat.Cerinta minima: sa prezinte in anul 3 din declaratie un nr mediu de salariati de minim 10 persoane calificate in domeniul tiparirii si activitati de servicii conexe tiparirii.
Informatii privind subcontractantii.Conform art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractantii vor completa declaratie pe proprie raspundere.Cerinta minima pentru uniformitatea, transparenta si siguranta procesului de tiparire, autoritatea contractanta impune posibilitatea subcontractarii doar pentru serviciile conexe tiparirii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Imposibilitatea de a stabili o valoare estimata globala, termenul limita de finalizare a prestarii serviciilor cf Lg 67/2004 si a programului calendar de desfasurare a alegerilor locale prin care se impune ca aceste buletine de vot sa fie la dispozitia Institutiei Prefectului cu cel putin 10 zile inainte de data alegerilor, respectiv 31.05.2012
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 999
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2012 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, sala 9, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor/candidatilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modif.si retragerea of.nu este permisa dupa data si ora limita pentru dep.of.Cond.pt. participantii la sed.de deschidere: imputernicire scrisa din partea reprez.legal al of., copie act identitate.Pt.ca aut.contr.sa asig.garantarea protejarii acelor informatii pe care of.le preciz.ca fiind confidentiale, in ceea ce priv.secretul comercial si protejarea intelect., of.va preciza care din elem., care compun of.suntconsider.confidentiale.Cf.Lg346/2004-SECT.a 3-a, art.16(2)IMM benef.de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie.Soc.ofertante care se incadreaza in cat.IMM, cf.Lg346/2004 vor face dovada, pe prop.rasp., indep.cumulative a conditiilor pv.nr.mediu anual de salariati si a cifrei de afaceri anuala.Op.ec.care se asociaza tb.sa faca dovada ca fiecare indep.cond.de incadrare in cat.IMM.Lipsa acestei dovezi face ca asocierea sa nu mai benefic.de facilitatile legii IMM-urilor.Sustinerea tehnica si/sau financiara: in conf.cu art186 si 190din OUG, of.isi poate dem.sit ec si/sau financiara si sit tehnica si/sau profesionala prin prez unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert.se va prez un angajament ferm, incheiat in forma autentica prin care tertul confirma faptul ca va pune la disp of.resursele invocate.Pers care asig sustinerea tehnica si/sau financiara, va completa formularele 1(prev. art. 180) si 1A(pt art. 181 lit a), c^1), d).Modelul de formular de angajament ferm se regaseste in fisierul ?Formulare? .In situatia unor oferte finale cu pret egal cel mai scazut se va organiza o noua runda de negociere cu acestia pana la departajare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutia Prefectului Timis
Adresa postala: Bd. Revolutiei din 1989 nr17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Tel. +40 0256490337, Email: [email protected], Fax: +40 0256292624, Adresa internet (URL): www.prefecturatimis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2012 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer