Licitatie Publica - Servicii de tiparire a volumului ?O istorie ilustrata a canotajului aradean?
Anunt de participare numarul 138110/10.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN HATEGAN, Tel. +40 257281850-289, In atentia: Daniela Andreica, Email: [email protected], Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: Bd. Revolutiei, nr. 75, cam 1, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Activitati culturale, Tel. +40 257284334, Fax: +40 257250253, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: Bd. Revolutiei, nr. 75, cam 1, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Activitati culturale, Tel. +40 257284334, In atentia: Daniela Andreica, Fax: +40 257250253, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: Bd. Revolutiei, nr. 75, cam 1, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel. +40 257281850-316, In atentia: Daniela Andreica, Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de tiparire a volumului ?O istorie ilustrata a canotajului aradean?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: La sediul castigatorului
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de tiparire a unui volum ?O istorie ilustrata a canotajului aradean?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Tiparirea unui volum intitulat ?O istorie ilustrata a canotajului aradean?
Valoarea estimata fara TVA: 12, 096.78RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul GP este de 240lei.Perioada de valabilitate a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita de dep. a ofertei)Moduri de constituire a GP: instrument de gar. emis in conditiile legii in favoarea AC (art. 86 din HG 925/2006 modificat prin HG 834/2009)sau OP vizat de banca insotit de extrasul de cont al ofertantului din care sa reiasa debitarea contului acestuia cu suma indicata mai sus. Contul pentru garantii de participare la licitatii al Mun.Arad deschis la Trez. Mun. Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669.In cazul in care ofert.va depune in cf.cu art. 86 din HG 925/2006 scrisoarea de gar. aceasta va fi eliberata de o banca/soc, de asig. cu sediul in RO si se va dep. in orig.; in cazul scrisorilor de gar. emise de o banca/soc. de asig. din strainatate se va prez. in anexa trad.autorizata a acesteia.Conform art 86 alin (4) din HG 925/2006?GPtrebuie sa fie prez. cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. AC va exclude din prez. Proced.de atrib.ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prez. Dov.constit. GP in forma cuantumul si per. de val. solicitate in prez. Docum. de atribuire. PTsi PFOfertantii care vor const.GP conform art16 (2) din Legea 346/2004vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa formularul nr 2 .In cazul in care aceasta procedura de atribuire a contr.de achizitie publica de serv de transp.va fi contestata la CNSC iar acesta din urma respinge contest. ?ca fiind nefondata, tardiva, lipsita de interes, lipsita de obiect, ca fiind introdusa de o persoana fara calitate sau neimputernicita sa formuleze contestatia, precum si pe orice alta exceptie de procedura sau de fond?AC va retine contestatorului o parte din GP cf art 278?1 alin (1)din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ? formular 5 - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006;
2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006- formular 8 - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv membrii comisiei de evaluare a ofertelor sunt: dna Daniela Andreica ? presedinte cu drept de vot;dna Olimpia Flita? membru;dna. Adina Dudas ? membru;dna. Dorina Rusu ? membru de rezerva;dna Nora Grosan? membru de rezerva;Primar Gheorghe Falca, Director Executiv Economic Petru Tamas, consilieri locali: Pistru/PopaSimona ? Geanina, NicsanuMarcela ? Ana, MosneagVasile ? Ovidiu, Farcas Ioan, Cismasiu Mariana, Maris Florin, Vlaicu - Hergane Traian ? Ion, Gligor Teodor, Ardelean Lia, Lupas Marin, Galis Florin, Rus Eugen ? Vasile, Ciupe Ionel, Mihuta Tristan Gheorghe, Ghilinta Gheorghe, Dolha Ioan, Bilcea Ovidiu ? Sergiu, Titiriga Catalin, Rotaru Viorica ? Florica, Bognar Levente ? Grigorie, Czister Kalman - Andras
In cazul sustinerii financiare, tehnice si/sau profesionale de catre un tert si acesta va trebui sa prezinte formularul nr. 2.Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006;
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 ? formular 6 - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;4. Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta ? formular nr. 7
5. Informatii privind asociatii/subcontractantii Ofertantul ? liderul Asociatiei va completa: Lista cuprinzand asociatii / subcontractantii (Formularul 14).Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere/subcontractare.- formular nr.13.In lista vor fi inclusi toti asociatii precum si subcontractantii . Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea , iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului. Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.
Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tututror asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului.
Ofertantii vor depune Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, certificat depus in original sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu orignalul .Ofertantii vor depune Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul general, in original sau copie legalizata .Autoritatea Contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data deschiderii ofertelor este inregistrat cu obligatii de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat sau bugetul local. . Declaratie privind calitatea de participant a procedura- formularul 15 Ofertantii vor depune Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original , copie legalizata sau copie conforma cu originalul).In cazul in care solicitantul clasat pe primul loc a prezentat o copie a documentului, AC va solicita acestuia, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, saprezinte documentul in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri cel putin unul din asociati trebuie sa indeplineasca cerinta de mai susDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere autorizata in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: fisa de informatii generale;Ofertantii vor completa si depune declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se vor completa fisa de informatii privind experienta similara; Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
76
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2012 15:30
Locul: Primaria Municipiului Arad, Bulevardul Revolutiei nr. 75, camera 1.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor;
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
in cazul in careexista mai multe oferte cu preturi egale, departajarea lor se face in urma depunerii in plic inchis a unei noi ofertede pret
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atatc sunt cele prevazute la art 256^2 din OUG 34/ 2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Arad, Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel. +40 257281850-134, Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2012 14:17