Licitatie Publica - Servicii de tiparire agende, calendare, bloc-notesuri,mape, pungi hatie pentru cadouri si felicitari cu plic - personalizate
Anunt de participare numarul 35184/05.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17 sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Leonard Enescu, Tel.037 211 1462, In atentia: Iuliana Diaconescu; tel: 037 211 1432; fax: 037 211 1445, e-mail: [email protected] , ,Email: [email protected], Fax: +(021)335.80.96, Adresa internet (URL): www.mdlpl.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de tiparire agende, calendare, bloc-notesuri, mape, pungi hatie pentru cadouri si felicitari cu plic - personalizate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de tiparire agende, calendare, bloc-notesuri, mape, pungi hatie pentru cadouri si felicitari cu plic - personalizate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
78113000-2 - Servicii de tiparire de agende (Rev.1)
21211120-2-Bibliorafturi, mape de corespondenta, clasoare si articole similare (Rev.1)
21211220-3-Pungi din hartie (Rev.1)
78114200-1-Servicii de tiparire de bloc-notesuri (Rev.1)
78160000-6-Servicii de tiparire de calendare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 Agenda A4, Planer, Calendare - personalizateLOT 2 Bloc-notes A4, Bloc-notes A5, Mapa A4, Pungi cadou, Felicitari cu plic - personalizate
Valoarea estimata fara TVA: 314, 455.12RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de particip. LOT 1=5430, 89 Lei;LOT 2=858, 22 Lei, prin Scrisoare de garantie bancara- form7 - valabila 60 zile; Garantie de buna exec= 10% din val ctr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea-form.1A; Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181-form.1B; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor la bugetul de stat si a taxelor si impozitelor locale;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale -form.2;Bilantul contabil la 31.12.2006, vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale lor prestatii in ultimii 3ani-form.4; Recomandari din parte unor clienti importanti privind colaborarea cu acestia;Declaratie privind numarul mediu al pers.angajat in ultimul an- form.6
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2007 10:30
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti , ,Cod postal: 010873, Romania, Tel.310 46.41, Fax: 310 46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos Oltenitei nr.70-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.332.12.40, Fax: 332.33.77, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor- Directia Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor.nr 17, latura Nord , sect. 5 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Fax: 0372.111.649, Adresa internet (URL): www.mdlpl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2007 12:57