Licitatie Publica - Servicii de tiparire albume, reviste, brosuri/cataloage
Anunt de participare numarul 100446/21.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia Oraselor din Romania
Adresa postala: Strada Carsium 34, Bl V1, parter, Localitatea: Harsova, Cod postal: 905400, Romania, Punct(e) de contact: Anica Chivu, Tel. 0241-872.241, Email: [email protected], Fax: 0241-872.241, Adresa internet (URL): www.aor.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Asociatia Oraselor din Romania
Adresa postala: strada Eforie nr 5, etaj 5 cam, 503 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050037, Romania, Tel. 0213117197, In atentia: Alexandru Petrovici, Email: [email protected], Fax: 0213117197
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
asociatie nonguvernamentala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de tiparire albume, reviste, brosuri/cataloage
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
? cadrul proiectului „Dezvoltarea capacitatii de actiune a Asociatiei Oraselor din Rom?a prin ?unatatirea eficacitatii organizationale proprii si a membrilor" derulat de catre Asociatia Oraselor din Rom?a cu sprijinul financiar al Uniunii Europene, este necesara achizitia unor servicii de tiparire. Materialele ce vor fi tiparite ?cadrul proiectului sunt necesare pentru informarea tuturor factorilor interesati cu privire la rezultatele acestui proiect si pentru o c?mai larga diseminare a informatiilor rezultate ?cadrul acestuia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 870, 940RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
in anexa B pentru fiecare lot in parte
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul social European
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia privind eligibilitatea 12Adeclaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiileprevazutelaart. 181dinO.U.G.nr. 34/2006Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla ?nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta completata formularul N
Declaratie pe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj)formularul 12 C
Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale formularul F
Certificat constatator emis de O.R.C.copie legalizata de pe statutul ofertantului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul pe anul 2008 si bilantul pe anul 2009, vizate si inregistrate de organele competente- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani( 2007, 2008, 2009)
-informatii privind bonitatea ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivindlistaprincipalelorprestarideserviciidinultimii 3 ani (2007, 2008, 2009).Minim 2 recomandari /certificate/documente emise sau contrasemnate de clientii beneficiariMostre, pentru serviciile precizate in caietul de sarcini
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca pot asigura personalul de specialitate considerat strict necesar pentru ?eplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2010 14:00
Locul: Strada Eforie nr 5 etaj 5 cam 503 sector 5 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele imputernicite de catre agentii economici precum si observatorii desemnati de UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul Social European
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti
Adresa postala: Bulevardul Unirii 37 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030824, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la momentul primirii comunicarii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatai oraselor din Romania
Adresa postala: strada Eforie, nr 5, cam 503, etaj 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050037, Romania, Tel. 0213117197, Email: [email protected], Fax: 0213117197
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2010 18:46