Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de tiparire buletine de vot


Anunt de participare numarul 48620/03.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETULUI IASI
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, nr.60, Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Punct(e) de contact: RALUCA LIDIA BOGDAN, Tel.0232235400, Email: [email protected], Fax: 0232211312, Adresa internet (URL): www.prefecturaiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutia Prefectului Judetului Iasi
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de tiparire buletine de vot
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: punct de lucru al prestatorului iar livrarea se va face la sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
tiparirea de buletine de vot, liste electorale suplimentare, extrase de pe copia listelor electorale permanente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
78100000-8 - Servicii tipografice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
tiparirea unui numar de aproximativ 2.950.000+/-2% buletine de vot, a unui numar de 10.000 liste electorale suplimentare, a unui numar de 6.500 extrase de pe copia listelor electorale permanente.
Valoarea estimata fara TVA: intre 300, 000 si 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare - 1500 lei, garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA cu scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legala
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
tiparirea, depozitarea si transportul buletinelor de vot se va efectua in conditii de maxima siguranta prin asigurarea pazei acestora.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea - formular 12A
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 - formular 12B
- declaratie privind calitatea de participant - formular 12C
- certificat constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat
- certificat constatator privind plata taxelor si impozitelor locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant contabil pe anul 2006 sau anul 2007, dupa caz vizat de organele competente in cazul in care candidatul are mai putin de 1 an experienta va prezenta orice alt document legal edificator prin care candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
- declaratia cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- experienta similara
- recomandari din partea altor beneficiari , datate semnate si stampilate din care sa rezulte explicit ca ofertantul a prestat servicii de tiparire, precum si copii ale contractelor incheiate
- declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani - formular 12E
- declaratie pe propria raspundere privind existenta tehnici de imprimare si tiparire si existenta capacitatii de prtestare a serviciilorin termenul stabilit(tiparirea +capsare+ambalare+transport)
- prezentarea capacitatii de depozitare si manipulare a unor bobine cu greutatea cuprinsa intre 450-500kg hartie de tip ziar offset de 84cm
- declaratie referitoare la echipamentele tehnice, la dispozitia operatorului economic, care poate determina un serviciu de calitate si prestat la termen- formular 12H
-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere - formular 12I
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
nu se limiteaza numarul de candidati
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret/pagina
70%
Descriere:
2.
durata de tiparire
20%
Descriere:
3.
pierderea tehnologica
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7418
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2008 13:00
Locul: sediu autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti a candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
transportul buletinelor de vot va fi efectuat gratuit de candidat pana la sediul autoritatii contractante.Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul autoritati contractante sau de pe site-ul institutiei: www.prefecturaiasi.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliu National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Institutia Prefectului judetului Iasi - Serviciu verificarea legalitatii actelor normative si contencios administrativ
Adresa postala: str.Anastasie Panu nr.60, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Tel.0232 235400, Email: [email protected], Fax: 0232 211312
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutia Prefectului Judetului Iasi-
Adresa postala: str. Anastasie Panu, nr.60, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Tel.0232 235400, Email: [email protected], Fax: 0232 211312
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2008 16:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer