Licitatie Publica - Servicii de tiparire, implicuire, livrare facturi si preavize pentru Enel Energie si Enel Energie Muntenia
Anunt de participare (utilitati) numarul 76916/08.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Enel Energie
Adresa postala: Pitar Mos, nr. 18, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010451, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii si Antreprize, Tel.021/206 50 87, In atentia: Dana Costache, Email: [email protected], Fax: 021/317 59 80, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC Enel Energie SA
Adresa postala: Bd Ion Mihalache nr 41-43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii si Antreprize, Tel.021/206 50 87, In atentia: Dana Costache, Fax: 021/317 59 80
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC Enel Energie SA
Adresa postala: Bd Ion Mihalache nr 41-43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii si Antreprize, Tel.021/206 50 87, In atentia: Dana Costache, Fax: 021/317 59 80
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC Enel Energie SA
Adresa postala: Bd Ion Mihalache nr 41-43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii si Antreprize, Tel.021/206 50 87, In atentia: Dana Costache, Fax: 021/317 59 80
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de tiparire, implicuire, livrare facturi si preavize pentru Enel Energie si Enel Energie Muntenia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: 1. serviciile de tiparire si implicuire a facturilor se presteaza la locatiile prestatorilor
2.serviciile de livrare a facturilor la centrele de relatii cu clientii, conform Anexei 3 la caietul de sarcini
3.servicii de distributie a facturilor pentru agenti economici implicuite la oficiile postale
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile si activitatile componente:
1. tiparirea facturilor si a preavizelor
2. implicuirea facturilor si a preavizelor3. livrarea facturilor si a preavizelor sortate dupa criteriile impuse de achizitor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile si activitatile componente:
1. tiparirea facturilor si a preavizelor
2. implicuirea facturilor si a preavizelor3. livrarea facturilor si a preavizelor sortate dupa criteriile impuse de achizitor
Valoarea estimata fara TVA: 2, 270, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform art.6, alin3 din HG925/2006, cant.poate fi suplim.cu max.50% din necesarul solicitat.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare pentru: Lotul I: 10.000lei (5.000 lei -IMM-uri).Lotul II: 15.000lei (7.500 lei -IMM-uri).Garantia de buna executie 10 % (5 % - IMM)din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Certificat de atestare fiscala, privind obligatiile de plata la bugetul de statCertificat fiscal privind impozitele si taxele localeCertificat de inregistrare, emis de O.R.C.Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului ComertuluiDeclaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilantul contabil conform ultimului exercitiu financiar incheiat
Nivel specific minim necesar : cifra medie anuala de afaceri globale, din cel mult ultimii 3 ani :
LotulI = 1.000.000 lei/500.000 lei (pt.IMM)
Lotul II = 1.500.000 lei/750.000 lei (pt.IMM)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor contracte de servicii similare incheiate in calitate de contractant si indeplinite in ultimii 3 ani, cel putin o recomandare din partea beneficiarilor pentru un contract prezentat in lista
Nivel specific minim necesar : Lista trebuie sa contina cel putin un contract, incheiat in calitate de contractant si indeplinit in ultimii 3 ani, care sa reprezinte minim 25% din volumul fizic prezentat in Anexa 8 din Caietul de sarcini(pentru fiecare lot) sau prin cel mult 3 contracte care sa reprezinte cel putin 40% din volumul fizic al viitorului contract.
Tabel persoane responsabile de indeplinirea contractului.
Certificarea sistemului de management al calitatii pentru prestator ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 172
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2009 10:30
Locul: Sediul SC Enel Energie SA - Serv. Achizitii si Antreprize, et 1, corp C.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se obtine de pe SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOSNR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Enel Energie S.A.- ServiciulAchizitii si Antreprize
Adresa postala: Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel.021/206 50 87, Fax: 021/317 59 80
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2009 10:39