Licitatie Publica - Servicii de tiparire si de livrare
Anunt de participare numarul 71791/06.02.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Adresa postala: str. Universitatii, nr. 13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Punct(e) de contact: Eugenia Munteanu, Tel.0330103703, Email: [email protected], Fax: 0330103703, Adresa internet (URL): www.usv.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Universitatea Stefan cel Mare
Adresa postala: str. Universitatii nr.13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel.0330 103703, In atentia: Ec. Oana Pascariu, Fax: 0330 103703
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Universitatea Stefan cel MareRegistratura
Adresa postala: Universitatii nr.13 (Corp E)etaj I, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 216147
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de Invatamant Superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de tiparire si de livrare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Universitatea Stefan cel Mare Suceava str. Universitatii nr. 13
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de tiparire si de livrare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 32, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar de particip este de 2.500, 00 lei pe o per de 90 de zile. Cuant garan de buna exec este de 5 % din val contr fara TVA constit prin scris de gar ban F.19.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract PHARE RO 2006 /018 449.01.01.10: NAP turism Bucovina Parcuri de turism activ in natura in Bucovina, Anexa III, Bugetul pentru actiune, 5. Other costs, services, 5.1. Publicatii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Pentru asociati vor depune un precontract la ofertare, iar subcontractanti vor completa Formularele 12 C si 12G.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre furnizor F.20; b)Declaratie privind eligibilitatea F.12A; c)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 F.12B; d)Certificatul constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul localitatii unde are sediul firma ( va fi specificat unul din codurile CAEN 2215, 2222, 2225 sau 1812, 1813, 1814) in original, in termen de valabilitate. Pentru persoanele juridice/fizice straine: un document cae dovedeste o forma de inregistrare/atestare ar apartenenta din punct de vedere profesional, in original, valabil, tradus si legalizat la notar; e)Declaratie privind calitatea de participant la procedura F.12C
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
) Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte faptul ca ofertantii in cadrul elaborarii ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt in vigoare la nivel national si care trebuie respectate pe parcursul indeplinirii contractului. b) Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare prezentei achizitii in ultimii 3 ani F.12E. c) Certificat ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Oferta financiara
50%
Descriere:
2.
Mostre
30%
Descriere: conf.fisei de date
3.
terme de executie
20%
Descriere: conf fisei de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
876
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.03.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2009 12:00
Locul: Universitatea Stefan cel Mare Suceava, Sala de Sedinte din Corp F, str. Universitatii, nr.13.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire scrisa in original si BI / CI.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS, Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, Nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 214948
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Stefan cel MareOficiul Juridic
Adresa postala: str. Universitatii nr.13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 216147
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2009 17:59